Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Esm. Aug. 10, 2009 10:39 pm Teema: K:Hammasrihma kohta |
|
|
Oskab keegi äkki välja tuua hammasrihma tootja nime mis on kvaliteetne mida on keegi ise ostnud ja kuidas vastu pidanud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Aug. 10, 2009 11:21 pm Teema: |
|
|
Kui õigel ajal vahetada ja kõik pingutid ja rullid korras on, siis peavad nad kõik vastu. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Teis. Aug. 11, 2009 5:06 am Teema: |
|
|
sellised asjad soovitaks originaalid mina panna .. hammasrihma küll mingit b-osa toppima ei hakkaks .. :/ |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Teis. Aug. 11, 2009 8:15 am Teema: |
|
|
Gates,Continental viimane oli meil ühel golfi diislil pea 150000km _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Laup. Aug. 15, 2009 9:21 pm Teema: hammasrihm |
|
|
mõni siin räägib et kui hammasrihma vahetab siis vahetab ka pingutusrulliku ja ka veepumba.Küsimus siis selline et kas need tuleb kindlasti ära vahetada kõik koos või mitte?
Vahetus tuleb ette võtta sellepärast et auto on muutunud kuidagi uimaseks.Mõni nädal tagasi avastasin et hammasrihm oli visanud väntvõllilt kaks hammast üle.sellepärast arvan et peaks vahetama.Et äkki ka sellepärast uimane et liiga lõdva.
Muidugi näitab ka et nuka andur on läbi.Vahetasin siis nuka nduri koos vända anduriga ära aga ikka näitab nuka andurit.Kuskilt lugesin et kui rihm liiga lõdva siis näitab ka nuka andurit.On äkki kellegil kokkupuuteid selles teemas.
Autoks siis 98a. opel vectra 2.0 ecotec |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Aug. 15, 2009 10:32 pm Teema: |
|
|
vahetama peaks ikka koos pingutiga ja veepump vahetakse kah teatud kilometraasi järel...aga ei pea,kui ei taha ja toimib. Ei pruugi kallis olla samas see sul.
ega rihm iseenesest ju üle ei viska ja pikemaks ta naljalt ei veni _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Laup. Aug. 15, 2009 10:41 pm Teema: |
|
|
rihma võib üle visata siis kui pinguti jeblama hakkab ja rihma lõdvaks laseb. Soovitav on vahetada kogu kupatus(pingutid rullikud, veepump), sest mine tea millal need otsad annavad ja siis peab jälle lahti kiskuma hakkama. Kui ise vahetad ja aega jalaga segada on siis ei pea kõike pinguteid ja rullikuid vahetama. Japsidel kestis vist veepump kaks hammasrihma. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Laup. Aug. 15, 2009 11:04 pm Teema: |
|
|
japsidel PEAB kindlasti koos rihmaga vahetama ka rullid ja veepumba. Kõikidest markidest kõiki pidanud...
Opelil on sama lugu - rullikute eluiga on rihmavahetusest rihmavahetuseni. Kui mootoriõli on korrapäraselt vahetatud võid rihmavahetuse venitada max 120 000km...
Uimane võib ta olla sul sellest, et rihm viskas 2 hammast edasi ja süüde läks valeks. Vaheta rihm ära. Peaks korda saama. Aga vaheta kiirelt, sest sümptom on selline, et kui veel korra viskab, on klapid peas kinni. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kre Aktiivne külaline
Liitunud: 1 Juul. 2006 Postitusi: 94
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 3:20 am Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | Aga vaheta kiirelt, sest sümptom on selline, et kui veel korra viskab, on klapid peas kinni. |
Opelitel tavaliselt ei jookse klapid pähe, vo. ecotecidel jah kuid och-del mitte |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 7:35 am Teema: |
|
|
Odavam on veepump yldiselt iga rihma vahetus ära vahetada. Hiljem eraldi vahetades, parimal juhul, maxad töörahaga veepumba kinni. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 10:00 am Teema: |
|
|
kre kirjutas: | Mario kirjutas: | Aga vaheta kiirelt, sest sümptom on selline, et kui veel korra viskab, on klapid peas kinni. |
Opelitel tavaliselt ei jookse klapid pähe, vo. ecotecidel jah kuid och-del mitte |
Ecotecil jooksevad pähe kinni nagu nalja,ainukesed mootorid opakatel millel klapid pähe ei jookse on 2,0 OHC,1,8OHC ja 1,6OHC. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 10:55 am Teema: |
|
|
jep.
no kuna küsijal ongi see kaka 2.0 DOHC, siis ma lihtsalt mainisin, et rihmavahetus on elulise tähtsusega. |
|
Tagasi üles |
|
 |
figol Aktiivne külaline
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 62
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 12:08 pm Teema: hammasrihm |
|
|
Arvatavasti siis vahetan rihma koos pingutusrulliku ja veepumbaga.Juhtrull vast nii tähtis ei ole??????
Seda ma tean jah et klapid jooksevad pähe.Ja siis on kuri karjas :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 7:09 pm Teema: |
|
|
juhtrull ka kindlasti
kõik rullikud on ühetähtsad, kui sa selle vahetamata jätad, võib see suvalisel hetkel kinni tõmmata ja su uus rihm on nagu noaga lõigatult pooleks. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Aug. 16, 2009 7:09 pm Teema: |
|
|
Kõik rullid on tähtsad, kui jätad yhe vahetamatta siis võid juba kõik jätta ju. Vahet ple milline lendab. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 5:03 am Teema: |
|
|
Küsiks ka siis veepumba kohta. .. mul siis rihma pole, on kett ... Millal ei tea ma seda (veepumpa) vahetama pean? Termostaadid sai talvel mõlemad ära vahetatud .. aga veepumpa ma pole vahetanud .. 250k on kellalt, ma ca 60k ise uhand vms ... et kui l2heb l2bi siis l2heb .. on mingeid ennetavaid märke ka näha? siin tartus oleks pohhui, veab UM'i aga kuskil kaugemal oleks natuke nutusem |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 8:39 am Teema: |
|
|
eks see veepump peaks kestma 90 tuhat vast kenasti. Mina ketiga mootorite puhul olen võtnud aluseks rihmaga mootorid ehk kui rihmaga mootoril vaja rihm ja pump vahetada 90 tuhande pealt siis olen ketiga mootoril kah sama välpa kasutanud. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 9:21 am Teema: |
|
|
leits kirjutas: | Küsiks ka siis veepumba kohta. .. mul siis rihma pole, on kett ... Millal ei tea ma seda (veepumpa) vahetama pean? Termostaadid sai talvel mõlemad ära vahetatud .. aga veepumpa ma pole vahetanud .. 250k on kellalt, ma ca 60k ise uhand vms ... et kui l2heb l2bi siis l2heb .. on mingeid ennetavaid märke ka näha? siin tartus oleks pohhui, veab UM'i aga kuskil kaugemal oleks natuke nutusem |
paganamas, mai mäleta, kuda ketiga mootoril see veepump asetseb..
igatahes, esimene tundemärk on see, et kui mootori temp on seieri järgi paigas, siis salongi puhub leiget (võib olla ka termostaadi viga, kuid tähelepanuta ei maksa jätta), samuti hakkab veepumba laager kahisema mõnusalt. kui veepumpa aetakse ringi rihmaga, siis on kuulda kriginat, kui rattad on ühele-teisele poole lõppu keeratud.
targemad parandavad mind (mul on ainult rihmaga bemm olnud ) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 2:06 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | kui veepumpa aetakse ringi rihmaga, siis on kuulda kriginat, kui rattad on ühele-teisele poole lõppu keeratud.
targemad parandavad mind (mul on ainult rihmaga bemm olnud ) |
Ei saa sellest väitest aru. Veepumpa käitab ju hammasrihm ja roolivõimu kiilrihm. Ei tohiks nagu omavahelist seost olla. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
kre Aktiivne külaline
Liitunud: 1 Juul. 2006 Postitusi: 94
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 7:46 pm Teema: |
|
|
Toitz kirjutas: | Mario kirjutas: | kui veepumpa aetakse ringi rihmaga, siis on kuulda kriginat, kui rattad on ühele-teisele poole lõppu keeratud.
targemad parandavad mind (mul on ainult rihmaga bemm olnud ) |
Ei saa sellest väitest aru. Veepumpa käitab ju hammasrihm ja roolivõimu kiilrihm. Ei tohiks nagu omavahelist seost olla. |
Ketiga mootoril(525tds-l) ajab kett ringi kütte pumpa, nukk ja väntvõlli, kiil rihm on veepumba, geneka, roolivõimupumba jaoks ja teine kiilrihm on konditsioneeri jaoks.
Ja kui bemmil veepumpa vahetada siis kindlasti tasub osta metallist, valatud labadega veepump. |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Esm. Aug. 17, 2009 10:17 pm Teema: |
|
|
4k pärast õlivahetus .. lasen UM's vaadatada, mis seisus see veepump on ... ma ei tea, ostan sealt mis antakse .. ma ei viidsi mööda linna joosta ja juppe otsida + 3ndasse kohta vahetama minna .. UM's hea iisi ... kõik kohal olemas ... hinnad on ka ülimõistlikud viimasel ajal ..
HINT. mu 3.0 diisli õlivahetus maksab 1.4k .. üli odav .. arvestades et mul l2heb 7.3l õli sisse .. 1.4k= vahetus, filter ja õli |
|
Tagasi üles |
|
 |
|