open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Mazda 626 2.0 100kW H.P GW, 1999
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 8:29 pm    Teema: Vasta viitega

sellist videot mul ei ole ja ei saagi olema ilmselt
küll aga on siin tõesti neid hulle, kes eilegi käisid bemme peenestamas ja drifti 101-kursust õppimas.. aga no mis sa teed, kui 4x4 lihtsalt lohiseb mööda asfalti.. oleks pidand seda koomikat filmima hoopis
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 24, 2011 2:01 am    Teema: Vasta viitega

Aga paneks siis niisama pildi kah.. Sai üle tüki aja autot puhastatud - kooli juures käib ehitus täie hooga ja meie ainuke läbipääs on läbi mudaaugu, siis on tore jälle auto värvi näha..





Siin ka siis põhjus, miks auto on mudane..


Üks velgedest on haiget saanud - täke puudub, kuid on värvi lahti lasknud.. survepesur uhtis tüki pealt minema.. aga ei morjenda, pimedad talveõhtud on mul sisustatud ja veljed lähevad kuldseks.. Ongi hea keldris midagi nokitseda. :angel:

Vaatasin, et seisupidur vajab jälle ülevaatamist.. uued klotsid on päevakorras.. oma vea tõttu läksid eelmised nahka. Pole viga. Kui väga viitsin, siis katkun kõik pulkadeks ja puhastan ära.

Elektritunnis peame kõik mingi projekti tegema.. Minu projekt saab olema siis põrandavalgustus, eks näis.. hetkel juba joodan skeeme kokku ja ühendan laevalgustiga ilmselt.. hetkel aind kahevahel, kas jätkata LEDiga või võtta kasutusse katood...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 26, 2011 12:04 pm    Teema: Vasta viitega

krt, Nokianid on liiga head rehvid.. :?
http://www.youtube.com/watch?v=aXFe7kRjX6k

http://www.youtube.com/watch?v=hE7oL37FQxU

väike sügise kaader kah.


otustasin riski võtta ja tellisin ikka Poolast amordid - annavad veel 2.a läbisõidupiiranguta garantii ja maksid pool Sachsi hinda. Lisaks vaatan nüüd leebelt 17" papusid. 16 on ikka väike ja 17" rehvid on odavamad.. where's the fricken' logic?
üldiselt, paistab, et peale moto surkimist on 136 hobust jälle tagasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 26, 2011 1:49 pm    Teema: Vasta viitega

Et kui ratta ringi võtab, siis on rehvid kehvad?
+ ei tasu arvestada, et tegu pole ilmselt uute rehvidega, vaid aastaid seisnud ja materjal pole enam päris see + õhu ja tee temp jne
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 26, 2011 8:11 pm    Teema: Vasta viitega

Miks peaks üldse suvalise kohapeal öösel niimoodi tõmblema ja ketsi ringi ajama? Oleks siis mingi tagaveoline masin, millega külge lasta vms.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 26, 2011 8:32 pm    Teema: Vasta viitega

tegemist pole ööga, kell on 17.01 ja Türi.
Rehvid on 10.a vanad Nokianid, aga pidamine on lihtsalt nii hea. Samade rehvidega sain oma ¹arniiridest jagu kunagi Kösti garaa¾i ees, aga siis oli suitsu vähe rohkem.

No vahest on lihtsalt lollitamise tunne. Usun, et pole ainuke, kes nii teeb. Uute autodega seda teha ei saa, igasugu ESP'd ja ASR'id rikuvad meeleolu.. jah, tagaveoline oleks mahe.. on plaanis Lexus LS400 osta omale. Aja küsimus ilmselt.

Jah, ega ma ka seda heaks ei kiida.. Eriti, kuna autost on veidi kahju ka ikka oma ameti tõttu.. Kuid väike fun käib asja juurde. Selle nädala jooksul saab taha uued amordid ja leidsin omale madaldusvedrud. Järgmine nädalavahetus lähen Rapla kardirajale. 10€ nägu ja kima palju tahad... Kes tahab, võib meie seltskonnaga kaasa lüüa, plaanis oma kursusega teha väike olemine seal. :)
Maik oleks eriti oodatud oma punase ratsuga :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 26, 2011 11:06 pm    Teema: Vasta viitega

Öökülmad on kuule ! :P Mis päev see muidu on? Kui ikka tõesti mitte kui midagi teha ei ole, siis võiks ju end sünnipäevaks auto ära lõhkuda või midagi
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 27, 2011 4:00 pm    Teema: Vasta viitega

no kõigi eelduste kohaselt on nädalavahetus selleks mineku päevaks..
aga on näha, mis saama hakkab.. kursavend juba sügeleb siin...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 27, 2011 4:20 pm    Teema: Vasta viitega

Põhjalik teema auto kohta. Hea lugeda kohe. Kahju, et siin selliseid teemasid vähe on.

Auto ka täitsa tubli liikur..
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vahur73
Vana tuttav


Liitunud: 11 Sept. 2011
Postitusi: 352

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 27, 2011 11:52 pm    Teema: Vasta viitega

KalevGSi kirjutas:
Põhjalik teema auto kohta. Hea lugeda kohe. Kahju, et siin selliseid teemasid vähe on.

Auto ka täitsa tubli liikur..

Ei ole ju mõtet igast mutrikeeramisest siia kirjutada või siis sellest et käisin eile kell see ja see poes või pangaautomaadis oma autoga.
_________________
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 12:01 am    Teema: Vasta viitega

vahur73 kirjutas:
KalevGSi kirjutas:
Põhjalik teema auto kohta. Hea lugeda kohe. Kahju, et siin selliseid teemasid vähe on.

Auto ka täitsa tubli liikur..

Ei ole ju mõtet igast mutrikeeramisest siia kirjutada või siis sellest et käisin eile kell see ja see poes või pangaautomaadis oma autoga.


Ja mis sa sellega öelda tahad :D ?
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vahur73
Vana tuttav


Liitunud: 11 Sept. 2011
Postitusi: 352

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 12:02 am    Teema: Vasta viitega

KalevGSi kirjutas:
vahur73 kirjutas:
KalevGSi kirjutas:
Põhjalik teema auto kohta. Hea lugeda kohe. Kahju, et siin selliseid teemasid vähe on.

Auto ka täitsa tubli liikur..

Ei ole ju mõtet igast mutrikeeramisest siia kirjutada või siis sellest et käisin eile kell see ja see poes või pangaautomaadis oma autoga.


Ja mis sa sellega öelda tahad :D ?

No seda et olla põhjalik!
_________________
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 12:04 am    Teema: Vasta viitega

vahur73 kirjutas:
KalevGSi kirjutas:
vahur73 kirjutas:
KalevGSi kirjutas:
Põhjalik teema auto kohta. Hea lugeda kohe. Kahju, et siin selliseid teemasid vähe on.

Auto ka täitsa tubli liikur..

Ei ole ju mõtet igast mutrikeeramisest siia kirjutada või siis sellest et käisin eile kell see ja see poes või pangaautomaadis oma autoga.


Ja mis sa sellega öelda tahad :D ?

No seda et olla põhjalik!


Kisub keeruliseks ära jälle.
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 12:16 am    Teema: Vasta viitega

Tahtsin öelda, et tore kui keegi aktiivseid autoteemasid peab. Rääkigu millest iganes. Väike kogukond nagu siin on...tore on kui aktiivseid autoteemasid on. Muud midagi. Hoiame teema puhta eks..
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 7:57 am    Teema: Vasta viitega

no ma päris ajuvabasid poste ei tee jah, et a la "täna käisin tankimas", "täna pingutasin 2 mutrit üle", "täna olin hardcore ja parkisin auto joone peale", "täna tegin kap. remondi - lasin paagi täis" mitmes foorumis leiab venna, kes jaurab iga väiksema putuka pärast kah esiklaasil.
Mu pärast võite jaurata kah, kui isu on, ma ei pahanda, ärge ainult üksteisele kõrisse karake. Sõbralikkus eelkõige.

Asjaliku koha pealt - jah, ega ei saa salata, et pole mind hätta jätnud igasuguse kola vedamisel, isegi üks V8 mootor on taha ära mahutatud, kui sõbra autole oli uut südant vaja... Sõidad tagaistmega ette, lased seljatoed taha ja võid kasvõi magada seal kenasti.. Teine kurioosum oli, kui läksin rallit vaatama raja äärde - tagumikuga raja poole - luuk üles, tagaistmega sõidan taha, lased seljatoe ette ja siis luuk üleval oli hea õlut tarbida. Lebotad rahulikult... Ausõna, rooli ei istunud enne, kui kaineks sain.

Esisillale tuleb ka kerge madaldus, sellega saan ehk lähinädalatel hakkama. Eile saabusid ePartsist amordid ja muud veermikupudinad. Kiire teenindus - tellimisest kauba saamiseni läks 1.5 päeva.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 9:09 am    Teema: Vasta viitega

Talv tulekul kohe, pane madaldus parem kevadel :)
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Okt. 28, 2011 12:43 pm    Teema: Vasta viitega

sellepärast ma praegu väga ei võimlegi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vahur73
Vana tuttav


Liitunud: 11 Sept. 2011
Postitusi: 352

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 29, 2011 12:12 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
no ma päris ajuvabasid poste ei tee jah, et a la "täna käisin tankimas", "täna pingutasin 2 mutrit üle", "täna olin hardcore ja parkisin auto joone peale", "täna tegin kap. remondi - lasin paagi täis" mitmes foorumis leiab venna, kes jaurab iga väiksema putuka pärast kah esiklaasil.
Mu pärast võite jaurata kah, kui isu on, ma ei pahanda, ärge ainult üksteisele kõrisse karake. Sõbralikkus eelkõige.

Asjaliku koha pealt - jah, ega ei saa salata, et pole mind hätta jätnud igasuguse kola vedamisel, isegi üks V8 mootor on taha ära mahutatud, kui sõbra autole oli uut südant vaja... Sõidad tagaistmega ette, lased seljatoed taha ja võid kasvõi magada seal kenasti.. Teine kurioosum oli, kui läksin rallit vaatama raja äärde - tagumikuga raja poole - luuk üles, tagaistmega sõidan taha, lased seljatoe ette ja siis luuk üleval oli hea õlut tarbida. Lebotad rahulikult... Ausõna, rooli ei istunud enne, kui kaineks sain.

Esisillale tuleb ka kerge madaldus, sellega saan ehk lähinädalatel hakkama. Eile saabusid ePartsist amordid ja muud veermikupudinad. Kiire teenindus - tellimisest kauba saamiseni läks 1.5 päeva.

Eparts on tõesti kiiduväärt ettevõte, väga kiired ja varuosa valik on palju laiem kui näiteks ladu24 või acaris. Neilt saab ka vanemale autole vajaliku vidina, mille peale teised käsi laiutavad!
_________________
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 02, 2011 1:54 pm    Teema: Vasta viitega

niih.. see nädal algas vahvasti. Võtsin kursavennad appi ja vahetasime tagumised amordid ära.
Võtsin siis samuti riski ja tellisin Kamoka amordid (2x odavam, kui Sachs), anti garantii 2 aastat läbisõidupiiranguta kah takkaotsa.. Lisaks veel toodi 2 ööpäevaga ära. Kokku see lõbu siis 107€.
Siis läks ette vasakule uus kont, aga rõõmu ilmselt ei jätku kauaks, sest ¹arniir on loksuga kergelt ja nüüd vaja uued õõtsad hankida (komplektne õõts 40€ tükk) ning avastasin veel, et eelmisel aastal kergel krõbisenud rattalaager ees vasakul, on nüüd vähe kõvemini ragisema hakanud ja juba tellisin öösel uue rattalaagri ära (miski TriScan'i toode). Maksis seegi vaid 24€. ePartsi boonussüsteem on vinge, iga ostuga teenid boonusraha, mida saad vajadusel ära kasutada, ma olin amortide ostuga teeninud juba 2.37€ ja see kattis Smartposti edukalt ära. Igati vinge ettevõte see eParts. Kiidusõnad ainult.
Käisin siis amorte ka testimas, kaks suurt jõmikat taga, kõrvalistmel kogukam tegelane, pagass nodi täis ja läksin kurvetama - auto kaldub vähe ja rattad ei käi koopasse. :) Esialgu jäid vanad vedrud, kuigi öeldakse, et vedru eluiga on täpselt amordiga üks, kui amort sureb, on vedru ka kutu. Mul paistsid mõlemad vedrud ühesugused olema ja ei näinud praegu põhjust vahetada.
Rattalaagri saan kätte uuel nädalal, kui Norrast tulen. Siis saab eest ulgumise ära.

Täna sain kätte oma auhinna Peugeot Eesti'lt, osalesin mingis Facebooki fännimängus ja sain eriauhinna - 508 automudeli. Päris kenake, aga võiks suurem olla..

Muud tarka polegi kribada, hetkel viimase paagitäie kütusekulu on 5.5 trassil, sest ma hetkel ainult mööda maanteid uhangi. Üldine keskmine on 6.68 sajale, sest ainuke linnasõit on Tartus poering laupäeva hommikuti.
Esiklaasi tellisin ära - 60€, selle lasen ette panna alles jõuludeks, kui lumi peaks maha jõudma, siis ei ole muda, mis uue klaasi ära kribiks...

kere jääb siis ikkagi uueks aastaks, kuna sel õppeaastal enam keretöid ei toimu.. siis üritan plekid ise välja vahetada kuskil tuttava juures ja värvin ise, või lasen teha korralikult...

Kõike parimat teile.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 23, 2011 1:08 pm    Teema: Vasta viitega

huh, kuu ajaga pea 6000km on vinge... rattalaager, mis paigaldusel veidi viga sai, on end siiani hästi üleval pidanud.. veel ei urise

Norrast tulin ka elusa ja tervena tagasi. Sai oma teadmisi rakendatud prantsuse diisli kallal ning isegi vist midagi koitis..
http://mariov6.blogspot.com/
küpsetasin ühe reisipäeviku ka kokku, ehk keegi viitsib lugeda.

Kuna ma olen kooli töökojas nii võll, siis peale sünnipäeva pidamist rakendasin oma pohmelli kasulikumalt. Juhtimisseadmete hinne oli juba käes, siis mina tegin teises ruumis omi asju, samal ajal kui teised higistasid rehvipinkide kallal..

Vaatasin kriitiliselt üle summutijooksu, kuna nädalavahetusel oli külmkäivitusel kuulda lörinat, mis soojenedes ära kadus.. Eile siis võtsin kõik liidesed lahti. Aasta tagasi Amservi päevil välja vahetatud poldid olid jälle nii roostes, et keerasin ühe päris pooleks. Flantsist polnud seal koonuse otsas enam midagi alles, mätsisin summutisavi veidi ja uued poldid ning läks kokku. Hetkel vaikus.
Siis määrisin pidurid üle, tõdesin, et on vaja uusi sadulaid ikka kunagi...
Likvideerisin ära ka tekkinud käiguhoovastiku lõtkud. Reguleerisin siit ja sealt.. Vaja on ikka uued õõtsad ära osta.. enam ei kannata ¹arniire vahetada. Saariku töö oli küll megavinge, ilusamat keevitust ei tee tehas ka vist, aga kahjuks ¹arniir sai otsa ja enam pole mõtet seda auku seal venitada... 90€ on vaja kuskilt leida, et 2 õõtsa saada. Raha kaob jõulude eel ka nagu mutiauku.. ei ole vist vaja öeldagi, et sünnipäevad on eriti röövlid..
Aga muidu on tipptopp. Nuiasin välja ka xenon-komplekti ja see läheb kaugtuledesse ning lisaprosed tulevad ikkagi. Õlivahetus koputab jälle uksele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vahur73
Vana tuttav


Liitunud: 11 Sept. 2011
Postitusi: 352

PostitusPostitatud: Kolm. Nov. 23, 2011 4:54 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
huh, kuu ajaga pea 6000km on vinge... rattalaager, mis paigaldusel veidi viga sai, on end siiani hästi üleval pidanud.. veel ei urise

Norrast tulin ka elusa ja tervena tagasi. Sai oma teadmisi rakendatud prantsuse diisli kallal ning isegi vist midagi koitis..
http://mariov6.blogspot.com/
küpsetasin ühe reisipäeviku ka kokku, ehk keegi viitsib lugeda.

Kuna ma olen kooli töökojas nii võll, siis peale sünnipäeva pidamist rakendasin oma pohmelli kasulikumalt. Juhtimisseadmete hinne oli juba käes, siis mina tegin teises ruumis omi asju, samal ajal kui teised higistasid rehvipinkide kallal..

Vaatasin kriitiliselt üle summutijooksu, kuna nädalavahetusel oli külmkäivitusel kuulda lörinat, mis soojenedes ära kadus.. Eile siis võtsin kõik liidesed lahti. Aasta tagasi Amservi päevil välja vahetatud poldid olid jälle nii roostes, et keerasin ühe päris pooleks. Flantsist polnud seal koonuse otsas enam midagi alles, mätsisin summutisavi veidi ja uued poldid ning läks kokku. Hetkel vaikus.
Siis määrisin pidurid üle, tõdesin, et on vaja uusi sadulaid ikka kunagi...
Likvideerisin ära ka tekkinud käiguhoovastiku lõtkud. Reguleerisin siit ja sealt.. Vaja on ikka uued õõtsad ära osta.. enam ei kannata ¹arniire vahetada. Saariku töö oli küll megavinge, ilusamat keevitust ei tee tehas ka vist, aga kahjuks ¹arniir sai otsa ja enam pole mõtet seda auku seal venitada... 90€ on vaja kuskilt leida, et 2 õõtsa saada. Raha kaob jõulude eel ka nagu mutiauku.. ei ole vist vaja öeldagi, et sünnipäevad on eriti röövlid..
Aga muidu on tipptopp. Nuiasin välja ka xenon-komplekti ja see läheb kaugtuledesse ning lisaprosed tulevad ikkagi. Õlivahetus koputab jälle uksele.

Mul hakkas ka üks päev külmalt lörisema, tuli välja et pükste poldid olid kollektori küljes lahti. Jõulude ajal ei kaogi raha, pigem aastavahetusel ikka.
Ma ajasin auto esiratastega kahe mätta otsa ja vahetasin õli nõnda ära, ainus kulu oli õli, filter ja pärast veidi pesuvahendit õliste käte tarvis.
_________________
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Dets. 07, 2011 12:16 am    Teema: Vasta viitega

talvekad all, naelad krõbisevad. Libiseb ka praeguse plögaga päris kenasti.. Ometi jäävad bemmid ja muud roppused selja taha, nagu ajuhälve oleks mõnel selle lörtsiga tekkinud, kohe kuidagi ei suudeta lubatud kiirust arendada, ikka on sõidumeistrid sirgel 70 ja kurvis 50ga...

Auto on end hästi ülal pidanud. Teen talle jõuludeks ilusa kingituse, praegu lihtsalt kallan ja tallan. üritan lähiajal ühe lekkiva rehvi ka ära lappida. Hetkel on lihtsam iga 3 päeva tagant pool atti juurde lasta, kui rehvi hakata uuesti paigaldama... Ilmselt on 12.a vanad plekkveljed oma töö teinud ja väsinud roostest.. Lasin küll rehvid velje küljest lahti, määrisin uuesti seebiga, aga see üks, mis oli auguga, laseb ikka kuskilt läbi..

Tegin paar pilti ka..










Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Dets. 22, 2011 7:31 pm    Teema: Vasta viitega

Niih, tükk aega möödas, auto kallal pole vajadust olnud midagi teha. Sülle kukkusid kaks korralikku lisa-kaugtuld, aga kuna nad ei sobi ei tegumoelt ega mõõdult, olen nõus nad mingi raha eest ära andma. Seega jäid udutuled ette veel, kuigi ka need annaks raha eest ära.
Plaan siiski väiksemad prosed hankida, mis sobiksid hästi mul sinna alla aukudesse. :)
Lisaks nokitsesin veidi...

Fat Mustang Power. :D
Tomm on esimene, kes seda nägi.
Üldiselt on kalla ja talla pill. Uued NGK küünlad, hetkel trassikulu 5.4 sajale.
Üks öö sai kursavendadega Tallinnas Staabis ja Räägus käidud söömas lausa.
Aga vaja on ikka uued õõtsad ette osta ja esiklaasi mõra läks jõulupuhkusele sõites nüüd raksti üle klaasi... Õnneks päkapikk helistas ja uuel aastal vahetusse. Jeii.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 9:14 pm    Teema: Vasta viitega

Niih, selle aastanumbri sees saan ka lõpuks midagi kirjutada...
Saabus siis aasta alguses teade, et pean minema ära. Riputasin siis autovõtmed veebruaris varna ja läksin Lõuna-Itaaliasse Chrysler/Honda esindusse. Vahemeri oli vaid paarkümmend km ja iga vaba hetk läks seal põmst lebotamisele, kui nii võib öelda. Ehk siis kui siin oli pakane, siis veebruaris oli seal mõnusad 28 kraadi sooja ja mina rumal jätsin lühkarid koju...
Eniveis, enne seda sai jaanuaris tehtud autole õlivahetus, sätitud kõik sõlmed jonksu ja mindud ülevaatusele, kus mainiti ära vaid puuduv tagumine kojamehe luuavars (poller võib selle eest korduvale saata!) ning parempoolne tagumine stabikaotsaliigend pisikese lõtkuga. Lasin ära vahetada ka esiklaasi, milles oli mõra nüüdseks juba üle klaasi..116€ läks see lõbu mulle maksma. Löödi lõpuks tempel sisse ja oligi rõõmu paar päeva, kui auto lõuna-eestisse puhkama viisin...


Kõige pullim oli see, et enne olid veel käredad külmad, ja minul testri järgi juba ammu surnud aku peal, aga näe, -29ga vedas veel 8a vana Varta käima. Ehk siis see aku, mis oli juba mu Lada 21063 peal, mille ma 2004 ostsin.. Ja noh, siis saatsin ta töö juures pidulikult kokkuostu, kui sain juhuse tahtel ühe peaaegu uue aku. Oli vaja ainult täis laadida, nüüd ma siis põristan siin Hyundai akuga ringi.
Auto ära talvituma pandud, lendasingi ära..

Pilte saab:https://picasaweb.google.com/111548732050382096595/Italy?authuser=0&feat=directlink

Tagasi tulin juba siis, kui Itaalias juba 40 kraadi oli ja siin ka maa kuivand. Paraku esimese asjana suri ära mu ustav sülearvuti ja nii ma tööjuurest oma kirju ja asju ajasin ning korjasin raha, et parem pill osta. Nüüd siis toksingi juba teist kuud foorumites uhiuue Delli taga. Lõpuks meenus ka selle foorumi parool.

Noh ja kesksuvest saati siis teinud autoga pisiasju kõigest. Tahtsin tuunida veidi pidureid, sest tagapidurite kehv pidamine on selle margi ja mudeli üks tüüpvigu ja kui ei kasuta, siis kinni need tagumised sadulad jäävadki. Nii ma siis katkusingi kõik sadulad pilbasteks, leotasin, pesin, puhastasin. Terve öö auto rippus töö juures. Hommikul lappasin rem. komplektid sisse, määrded igasse auku, kuhu vaja, uued klotsid ning kokku tagasi. Väikese lisatuuninguna arvasin, et võiks rõhuregulaatori ka minema visata, panin otseliited, kuid selgus, et sellel autol ABS versioonil on ikkagi pump, mis tagasilla pidurdusrõhku regullib ja minu masinal see tulemüüri küljes olev raske kolakas ei olegi muud, kui hunnik metalli, seega FAIL.
Pidin naerust tooli pealt maha kukkuma, kui olin pooleks lõiganud:


Igatahes selge, et järgmine samm on ABSu eemaldamine.

vahepeal siis hakkas kummitama mind üks kolks, mis kostub teatud tegevuste ajal esisillast. Nüüdseks on välja peilitud, et õõtsa küljes olev "kondi" kinnitus on veninud.. :/ Ja enne ma sellega ka ei tegele, kui liigend ise ka õhtal, kolksu kannatan ära. Sest siin suve keskel sai terve esisild üle käidud ja uued puksid õõtsadel. Seega ainuke variant jäigi veel stabikas.. Aga noh, see on savi hetkel. Kiirusomadusi ei mõjuta.

Mingil hetkel tegin jälle kütusekulu mõõtmist. Hetkel sõidan Denso K20PR küünaldega, vahetan neid iga 10 000km tagant, ehk siis iga õlivahetus, tangin ainult 98't, siis kütusekulu trassil on sinna 5.5 kanti ning üldse keskmine hetkel 6.3, kuna nühin palju Tartu-Türi vahet.
Ühel hetkel siis tuli kiiks pähe, et puhastaks gaasisiibri ära lõpuks, minu omamise ajal pole seda keegi teinud ja EGRi välimuse järgi ütleks ka, et see seadeldis seal oma tööd ei tee..
Noh ja nii oligi.
Gaasiklapp paksult mäsa täis, tühikäigukanal saasta täis. Nii palju kui laiskus lõunapausi ajal lubas, katkusin kõik tükkideks ja hakkasin puhastama. Lõuna sai läbi, ladusin kõik kokku ja noh, palju parem ei saanud, aga tühikäik oli juba natuke rahulikum, muidu kippus ikka seal 600 ja 1000 vahel tõmblema. Normaalne oleks 650 +- 50.



Vahepeal tuli mõte, et teen tagasilla reguleerimise ümber, reguleeritavate varraste peale, mitte enam kere küljes olevate poltidega, kuid see mõte veel teostub. Aga auto justkui hakkas jonnima, kui tõstuki pealt maha sõitsin, siis tundsin kuskilt tulevat tuttavat kala hõngu. Nojah, läbi roostetanud olid jahutusvedeliku torud mootori küljes.
Aga kuna need torud olid koos termostaadikorpusega, siis ostsin ka uue termoka, sain lammarist aitähi eest uue torustiku ja tõmbasin jälle töö juures mootori laiali. Eemaldada tuli väljalaske kolle, mis üllatuslikult lihtsalt avanes. Hakkasin siis torusid taga ajama, sain nad kätte, kuid kogemata tõmbasin ühe peenikese vooliku katki, kuna ei arvestanud väikse asjaga, et "uus" torustik oli eelmise põlvkonna 2.0 pealt võetud ja seal puudus õlifiltrijala jahutus, minu omal oli see olemas. Ja see peenike voolik jooksis sisselaske alt, mida ma sugugi enam maha ei tahtnud võtta ja nii see ajukirurgia läbi urruaugu algas!
Aga hakkama sain ja puuduva voolikuotsa lahendasin sedasi, et väike jupp voolikut, siis Volkswageni plastist jahutustoru kolmik ning uued voolikujupid. Ise ka ei usu, aga ära see asi sai tehtud ja siiamaani lekkevaba. Nimelt siis jäme toru läheb voolikuga veepumbani, ja sealt läheb omakorda kaks väikest otsa - üks õlifiltri jalani, teine tühikäigu bimetalli peale. Aga vanemal mudelil on vaid viimane. Eks kogemus õpetab, et sama mootor mitme põlvkonna peal on ikka sutsu erinev küll.
Aga tõelist õlinäppu see pisiasi ei heiduta, panin asja kokku, valasin uue jahutusvee ka sisse ja tegin 2-sendise tuuningu - panin EGRi toru pimedaks. Vähemalt on nüüd 1 saasta allikas vähem ja gaasisiiber püsib ehk kauem puhtana.



Kokku läks selle tegevuse peale 1 tund, niiet peale töö lõppu kell 6 jõudsin kodus pessu minna, kõhu täis süüa ja pool 8 kinno minna!
Ajutise voolikuna sai kasutatud kütusevoolikut, kuid kuna jahutussärgi surve on vaid 1.1bari versus kütusetrassi 4bari, siis voolik peaks pidama küll. Lihtsalt infoks. Jahutustorusid ei maksa seevastu kasutada kütusesüsteemis - läbi nosib kiirelt.

Ühel hommikul oli tore üllatus, kui tööle minnes käivitasin auto ja kuulasin siis seda raginat, mis keres pihta hakkas, selgus, et viiest mootoripadjast 3 on nüüd lõplikult kutud ja mootor toetas vastu keret. Jälle paarkümmend juudirubla ja mootor jälle toestatud korrektselt.

Septembris siis lõppes hetkeks töösuhe ja vaja koolis siis viimane aasta ka ära teha, et paberid saada.

Augusti viimasel päeval tellisin töö kaudu uue stange, 70€ maksis see lõbu. Paraku sai tahtmine otsa, kui asi värvimiseni jõudis, ehk siis keegi ei tahtnud vähema, kui 150€ eest värvida, jäi motivatsioon väikseks ja olgem ausad, niimoodi käib kah!


Kõik ilus ja tore, kuniks aja jooksul tekkinud pisike jõnksatus aina süvenes, kuni kooli eest lausa nööri otsas pidin minema. Ise olin surmkindel, et midagi muud seekord totaalselt peetis, sest käivitamisel viskas 4000rpmi ja suri kohe välja. Gaasi andmisega oli see lugu, et kui ei anna, siis suri välja ja kui pedaali natuke sõrmega lükata, siis viskas piirajasse. Nojah, mis seal siis ikka, ühika parklas siis vihaga tõmbasin jälle kõik välja ja selgus, et süüdlane on gaasisiibri korpuse ja sisselaske vaheline tihend, õigemini selle riismed. Ja lisaõhku tõmbas nii,kui jaksas. Sellega oli asi selge, võtsin pagassist tihendimaterjali, võtsin vasaku lanseka peal rätsepa iste ning hakkasin vaibanoa ja naaskliga nokitsema. Neiud ja muud noored muudkui käisid mööda ja kihistasid naerda, minul aga südames rahu, et nüüd saab asi jonksu vähemalt.
2 tundi kulus tihendi voolimisele ja hetk enne, kui sain kapoti kinni löödud, hakkas vihma tibama ja läksin siis oma töö vilju nautima. Jõnksud kadunud ja asi tihedam, kui varem. Praegu on veel paagitäis pooleli, kuid näha on, et kütusekulule mõjub hästi, sest viimased õlivahetused ma olen märganud, et küünlad on kahtlaselt hägused valkjad, mis viitab lahjale segule. Ehk nüüd on asi parem... Aga selle lammutustöö kohta pilte enam pole, kuna itaalias käinud kaamera osteti mult ära ja ei ole viitsinud uut seebikat hankida.

Lühidalt öeldes, on nüüd kere ainuke murelaps ja vajab keevitust-värvi. Otsin võimalikult odavat varianti, kuna näitusekvaliteeti ei taha ja värv võiks vähemalt toonis olla..
Läbisõit on nüüdseks üle veerand milku ja väsimuse märke ei ilmuta. 136,5 hobust on ka hetkel kodus tagasi, vähemalt tagumiku järgi tundub nii. Karteri vahetus tuleb jälle teemaks, 2010 alguse poole Köst Coastis vahetatud poola plekikas hakkab läbi mädanema. Mootor õli ei leki ja nii see rooste vohabki.



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2012 8:26 pm    Teema: Vasta viitega

Igal hommikul jääd aknalt kraapides kriibib järjest enam kõrva mingi korin.. nuh, roolivõimendipump hakanud häälitsema. Nüüd otsin uut, loodan, et vana veel oma kulunud võllipuksiga vastu peab, sest see aeg, kui mootor soojaks käib, on puks parajalt tihe ja õli ei lekita... Kahjuks on ehitus nii tore, et seda puksi sealt kätte ei saa ja uut asemele ei pane. Aitab vaid uus...
Aga see selleks..
võtsin töö juurde nokitseda oma talverattad ja seal ma neid tasapisi värvin, kuniks lumi maha saabub täielikult.



Ühel heal päeval käis kiiks läbi ja võtsin töölaua alt ühe avariilise Suzuki esituled:


lammutasin sealt välja luupelemendid... tükk aega hoidsin neid, kuniks lamp läks põlema, mis nendega teha saaks.. ükspäev sai ühele uuele SX-4 uued udukad ette pandud ja mina hiivasin sealt vanad stange kopsikud omale.


Ja mida pildilt ei näe, on see, kui hästi nad tegelikult kokku passivad. :P
Aga et siis eesmärk - tahan omale luubiga udukaid. Kuna Eestis keegi Hyundai Terracani ovaalsete luupidega tulesid ei paku, siis tuleb ise teha.. Kavatsen sinna istutada 3300K halogeenid ja peaks saama siis natuke laiema ja parema valgusjoone, kui udutulega tegelikult saaks. Kuna udu on maapinnast reeglina 15-20cm kõrgusel, siis peaks võitma nähtavuses, teemärgised on paremini nähtavad ja loodetavasti ka loomad, sest nendega on mul sigapalju kokkupuuteid.

Esimene prototüüp sai siis valmis ka:




Kõrvad teen homme roostevabast plekist ja plaanin teha täielikult reguleeritavaks, et mitte pimestada.
Eks näis, mis sellest kompotist välja kukub.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 615
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2012 9:34 pm    Teema: Vasta viitega

Seesuur, et udutuledest loomade eest pääsemiseks nüüd küll miskit kasu ei ole, paremal juhul näed sa seda, kellele otsa sõidad.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2012 9:47 pm    Teema: Vasta viitega

Ei näe muidugi. Sefim on lihtsalt otsa sõita. Ja bussika parklas kah.

Aga mainin,et suvalise vana audi a8 udukad on samamoodi luuptuled, ala 99a nagu mul oli.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 23, 2012 11:00 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:

Aga mainin,et suvalise vana audi a8 udukad on samamoodi luuptuled, ala 99a nagu mul oli.


Mu 94a bemul ka luubid udukad
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 24, 2012 7:57 am    Teema: Vasta viitega

ma tean isegi, et neid on mustmiljon. Aga nad on kõik vale nurga ja paindega. Ainsad, mis oleks sobinud, olid Audi B4 luubiga udukad, aga olid natuke liiga pikad stange sisse panemiseks. Pealegi udutuli on üsna nõrga valguskauguse ja kitsa vihuga. Minu luubid on siiski mõeldud lähituleks ja on laiad ja pikad. Rääkimata H7, mis toodab valgust u. 1.8x rohkem, kui pisike H3.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 04, 2013 5:27 am    Teema: Vasta viitega

noh, nagu arvata võiski, siis praeguseks need luubid seisavad kapi peal. enamvähem kaubandusliku välimuse sain küll neile, paraku külmad ilmad jõudsid enne peale, kui nendega midagi tarka sai tegema hakata. Stange käib küll 4 poldiga eest ära, sellegipoolest ei ole viitsimist. no kamoon, ventika ploki valgust juba asendan juba 3 aastat, lihtsam oli asendid pähe õppida.

aga vahepeal siis nii palju vett merre vooland, et enne jõule jäin ilma kahest koerast, üks pureti huntide poolt ja teine lahkus rahulikult taevariiki.. lisaks olen kohtunud maanteel päris mitu korda metsloomadega, mistap tänan õnneinglit, et auto on siiani jäänud kriimudeta (ok, viimane kord jäid juba kitsekarvad kojamehe vahele).
Ja nii sündiski soov omada laternaid. Kuna 96% ajast möödub maanteel ning 50% sellest omakorda on ka lapsed pardal, siis ei saa riskida. Ja tellisin esialgu Hella tütarfirma SIM'i kausid. 10€ tükk, aga nagu päris. Ööd on ikka tunduvalt valgemad. Siin sm. Saarik oli küll veidi vastu sellele ideele, aga kuna päti-xenonit panna ei taha, siis ainuke variant veel valgust juurde tekitada seaduslikult.

ilmselt "aasta nunnu" tiitlit ei omanda, kuid öösel nähtavus on ikka sada korda parem. Lisaks muidugi rääkides tütarfirmast, siis kaasa pandud paigalduskomplekt oli ka täis-saast. Ikka ehitasin lõpuks CAN-juhtmest ja kütusepumba releest uue juhtmestiku.

Paigaldusele ei kulunud rohkem, kui 30 minutit. Õrnal sai keeratud külgedele, et siis on vihku nii teele, kui tee äärde. Ise olen rahul. 20€ eest paremat tahta oleks juba võimatu.

Noh, enne lumetulekut läks veidi tööl kiireks ja tulemuseks oligi see, et talvekad sain alla alles detsembri keskel.. sinnamaani sõitsin tutikate Vallai suvekatega ja peaks mainima, et suvekas peab paremini lumes, kui see vanaks jäänud Michelin Ivalo.. seda enam, et turvaline mustrijääk on rehvil nagunii ainult 5mm, on siin ka vanus suur faktor. 6.a vanad talvekad ei ole enam ammu oma ülesannete tasemel, aga kinni pole jäänud ja kraavi pole lennanud.

Tegin siis vanade roostes velgedega sedasi:

paigaldusjärgsel hommikul viskas kohe kenasti külma..


Ja noh, kooli juures ei saanud siis ka kehvem olla.. tagaveolisele ja neliveolisel püsisin sabas kenasti...








No ja siis vana aasta sees sai käidud Rakveres ühe seltsimehe juures, kelle garaa¾is leidusid roosteta uksed ja tagaluuk ja vedasin ka need enda juurde.


ainuke kurioosum asja juures oli, et Olerexis oli ainsana Tartus tol päeval tendiga käru ja seegi 2.5m kõrge. Tulemuseks - 250km ja 35 liitrit kütust. Õnneks pärast rahunesin, sest tõmbasin uuesti paagi täis ja laksasin kohe ühe Türi-Rapla-Pärnu otsa ja sain uuesti trassi kulu 5.5L peale. Aga sellegipoolest uue aasta kingitus on uued kõrgepinge juhtmed, uued õõtshoovad, tagasilla ehitan Celica tagasilla peale (reguleerimise mõttes) ning siis keretööd mõne aja jooksul. Siis alles saab jälle mõni aasta rahulikumalt kulgeda. 5 aastat on auto truult teeninud, paar aastat võiks talle kindlasti veel kinkida.
Kindlustus tegi ka meeldiva üllatuse, 80€ terve aasta (125€ eelmine aasta), mis veel võiks parem olla.

head uut!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 23, 2013 10:50 pm    Teema: Vasta viitega

Mis võiks siis veel parem olla sel aastal?
Hmm...
No vinguda võiks nii mõnegi asja üle, aga kaua võib... nii võib vingumürgitusse ää surra...

igatahes, siis jaanuari kuust saati on nii palju muutunud, et punased rattad on ajalugu.. üks mees siit foorumist on neid õnneks vaid näinud viljandi vahel...
sm. Saarik

Aga mis ma siis vahepeal olen teinud - punased veljed said veebruari lõpuga ära utiili visatud (on veel alles, kui keegi tahab laiaks keevitada vms... ), viimase veebruari õhtul köhisin keldris tolmu kopsudest ning tassisin valukad välja ja pesin lumega puhtaks ning läksid alla. Terve kuu aega sõitsin selle lumetuisu ja asjadega.. Krt, uued suvekad olid igatahes etemad, kui mõnemehe talvekad. Ega ma enda omi saandki enam kasutada - üks tagumine lõi punni üles ja Jõgevalt Tartu sõites käis litter ära.. Vibra tekkides tõmbasin tee äärde ja fikseerisin olukorra, kuid ei jõudnudku tervelt koju.. ikka pidin varuka alla krudima. Ja siis saigi tööjuures niksnaks tehtud ja veeresin rõõmsalt edasi.

Millalgi tekkis probleeme auto käimisega ja siis avastasin, et üks küünlajuhe üks suur must pingelang.. tee või tina, sädet läbi ei lase.. ja siis sai kiire kõne bufu'le, kes tellis uued juhtmed. Paraku neist üks oli natuke praak (küünla otsa lükkamisel andis krae järgi ja vajus taha otsa ja siis ma suutsin selle kõveraks tehtud kodaraga küll alla tagasi tõmmata, aga kinni ta enam ei jäänudki. Aga kuna mul vanadest olid 3 tk terved, siis läks sealt kõige väiksema takistusega juhe peale ja elu ilus siiamaani. :)
Veebruaris sai läbi ka koolitee ja nüüd on riiklikul tasemel kutsetunnistus laua peal, et võin opereerida keeruliste seadmetega.

Aga siiamaani olen siis nokitsenud veidi oma luukidega, mis sai toodud, ootan, millal keegi keremees kuskil vabaneb, et võiks mu riisikuudi keevitusse võtta.. Praegu mõtlen, et kas müün maha oma 16" rattad, et ei peaks koopaääri modima hakkama.. ostan originaalid 15" ja siis saab kasutada originaal-remontplekke.. või siis jätan alles ja läheb tagatiiva koopaaukude suurendamiseks, sest kui küljejoont vaatate, siis esirataste koobas on tunduvalt suurema avaga ja nii tekib efekt, et tagaots on vasta maad.. mida ta tegelikult on ka, sest kuna mul ei ole enam nivooamordid taga, siis asendus-gaasikad ei ole piisavalt pikad ja nii ma pean leppima sellega. Või siis köhin 1400€ välja ja panen kompressori koos amortidega tagasi. Auto pole enam pooltki väärt sellest numbrist. Kui avastasin, et Tartu esinduses on samasugune 800€ müügis, siis loobusin enda oma müümast üleüldse. Selle asemel investeerisin 300€, said esisild täienisti ja tagasild osaliselt, tutikaks ja võis rahuliku südamega ülevaatusele minna.
Nüüd on plaan teha tagsild ringi.
Kuna japsidel on teadupärast probleeme roostetamisega, siis idioot insenjöör, kes kunagi auto koostas, jätkas seda relikti, et paneb reguleerpoldid sillatalasse ja jumala eest, ikka sinna, kus sool kõige rohkem koguneb. Ega ma ilma asjata omal üht polti puruks ei keeranud.
Nüüd siis on plaan, et teen tagasilla Toyota Celica süsteemiga ringi - reguleeritavad vardad. Kuigi jah, Celica T20 tagasilla vardad ei ole odavad, siis otsin praegu alternatiivi - oma maja autodest on ka mitmel selline sild, muudkui hoolduse käigus vaatlen ja mõõdan ja tähendan üles, mis oleks minu masinale parim variant, ühtlasi ka odavaim.

Ette kruvitud laternad on oma ülesannete kõrgusel olnud siiamaani. Nähtavus oli väga ideaalne (kui ei olnud just märg asfalt), kuigi ühe kivi on suutnud üks tuledest korjata, aga hetkel veel niiskus läbi ei tule, igaks juhuks panin törts sanitaartissi sinna täkkesse, et avaus ära varjata vee jaoks. Valgustusele ei mõju whatsoever.

vahepeal tegelesin tööjuures ka ülemuse hobidega, kuna ta on offroadi klubi liige, siis saan ka tööjuures tema auto kallal ühtteist teha..

Siin see päevakangelane on.. Minu ülesanne sel päeval oli siis juhi istme kõrgemaks keevitamine. MIs seal ikka. Fabritseerisin mõned kronsad ja kasutasin ära mõned hülsid ja sai elektroodile tuli katlasse puhutud. Olgu siis märgitud, et meil gaasikeevitust ei ole, on vaid pisike boosteri mõõdus elektrood, kuni 150A, aga ajab asja kenasti... isetumenevad silmad, Lincolni elektroodid ja mitu tundi hiljem sai ülesanne sooritatud..
Originaalis on iste lävepaku kõrgusel, ehk siis tagumikku lahutab põrandast nii palju, kui kõrge on istmesiin...Mina suutsin siis mõned tollid juurde tekitada:


Sai mõnda aega rahu ja vaikust nauditud, kuniks auto hakkas suva hetkedel tuterdama.. mõtlesin ise, et ju siis küünlajuhtmed ei ole korralikult peal, aga olid. Järgmine päev võtsin ostsilloskoobi pihku ja istusin pool päeva kapoti all üle mõõtes.
Kõige hullem oli, et tuterdamine toimus siis, kui auto oli küll näidiku järgi soe, aga mitte veel tuline... No ja siis hakkasin paljusid asju välistama. Liiatigi jäin vaatama, et tühikäik jälle maru lahjaks jäänud, kippus uute mootoripatjadega väristama jubedalt. Võtsin siis kruvika pihku ja asusin tühikäigu õhuga mängima. Kuniks leidsin mõlemale poolele rahuldust pakkuva asendi. Tühikäik grammike üle 750 ja ei värise, aga kippus väga harvadel juhtudel ikka välja surema...
Okei, siis võtsin vaakumid ette, needki korras. Kuniks lõpuks jõudsin selleni, et mul on hapnikuandur, vaeseke, hakanud väsima... Külmast peast, kui aju on nagunii veel Closed Loopis, ei oma ta tähtsust, aga kui jahutusvedelik saavutab juba 40 kraadi ja hakatakse ka EGRi liigutama, siis seal jääb ta juba hätta. Ja see ongi see hetk, et mootor on justkui soe, õhku jookseb, kütust jookseb.. Ja otsustab Lambda, et tema enam ei loe ja aju kukub potsti Open loopist tagasi Closed loopi ja siis vänderdab siiasinna, kuniks ma korra gaasi annan, siis käib jälle.
Ehk siis mu lambda küll töötab, kui külmast peast ei anna enam normatiivi välja ja seal, kus ajul infot vaja on, on lambda kaks-kolm takti temast maas. :)
Samas kui ma torud olen punaseks sõitnud, on kõik titimiti, lambda näit ideaalne. Seega oletan, et ka anduri kütteahel on pikemat aega juba kutu olnud, sest see tühikäigu probleem saigi alguse u. 3a tagasi, aga tollal ei viitsinud süveneda, sest heitgaasid olid alati paigas ja niisama tühjalt ma tal kunagi asjatult tiksuda ei lasknud...
Niiet siis uue anduri järgi kunagi.

mingi päev tahaks küüneviha ajada ka EGRi korpusesse ja tühikäigumootorisse, aga kuna nende kinnituskruvid on juba mädanenud, siis nende lahtikeeramiseks on vaja akudrelli ja puuri. :D

Ülevaatusel käies ei nurisetud eriti millegi üle. Mainiti ära roostes ukseääred ja koopaääred, ja tagasillas 2 suurt puksi, mille saadavus kahtlane, ka need pisikese lõtkuga, aga läbi lasti ikka, sest gaasid olid korras, pidurdas nagu kännu taga ja ohutusvarustus vastas nõuetele.

Nüüdseks on välja tulnud ka kokkupõlenud katalüsaator, mis äkilisemal sõidul kipub kolisema mul tagumiku all.. olen mõelnud toru panekule, küll järgmiseks märtsiks jõuab uue kati hankida, kui tolleks ajaks üldse autot ongi...

Siin siis punasusside ärasaatmise pidu:


ning nädalavahetuse kaader


Plaan modida veidi oma käigukangi - alt otsast plastpuks minema visata koos võlliga ja ehitada asemele kuullaagrid, aga siis põrkasin kokku järgmise probleemiga - kang on avatud loodusmõjudele, k.a sool ja sopp. Kui juba plastpuksid ei kesta, siis laager ilmselt on peagi kinni roostetanud. sellel mudelil lõpeb summuti kuumaekraan ka täpselt enne kangi ära. Hoovastiku katab ära ja siis saab otsa. vanemal mudelil vähemalt on täispikkuses, seetõttu saigi sõbra maazule Honda shortshifter paigaldatud...eks näis, kuda see komposiitmaterjalist jumpstükk end õigustab. Kui poole aastaga tal laager ära ei roosteta, siis ma mõtlen sellele.. aga esialgu mõtlen, et tööjuures tulevad varuosadega kaasa igasugu plastijunne, mõnele auk sisse puurida, noaga parajaks fileerida, siis saab väga edulise puksi. :)

Ah, mis ma ikka lobisen. Igast õlivahetusest ei kirjuta, seetõttu ka pikad postid. Ehk on võimalus jälle lähiajal Viljandisse sattuda, paar nägu vaja jälle üle kaeda.
Seniks kõike paremat!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4617
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Apr. 23, 2013 11:09 pm    Teema: Vasta viitega

Mootoririhmarullikud on ka laagrite peal,saavad koguaeg tolmu vett ja kuuma.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 24, 2013 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

nujaa..
either way, hetkel veepump lihtsam kontrollida, teised on kõik rihmakatte all peidus, mis tähendab mootori vabastamist ja rupskite eemaldamist, aga ka seda 10 minutit ei leia... talvel korises eriti valusalt, siis arvasin, et roolivõim lõpuks hakanud häälitsema, lasin rihmad maha ja vaikus..vahetasin pumba ära kah, aga nüüd nagu jälle sarnane hääl hakanud tagasi tulema, ja enam ei ole -20 kraadi külma kah...
Eks näis, hetkel otsin võimalust lambda lunastamiseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 07, 2013 11:07 pm    Teema: Vasta viitega

noh, vahepeal on vett merre voolanud, aga Mazda ikka sõidab. Ja sõidab.
Sai siin siis vahepeal skeeme tehtud, joonistatud, kaardistasin sisuliselt terve oma auto enda lõbuks ära. Sai mõnedele asjadele ka potekad niisama mängimiseks vahele aretatud ja suutsin isegi puterdamisest jagu saada. Väga äge oli õhu lugeja signaaliga mängida, auto on võimeline sisuliselt ka 0 õhu ja 0 kütusega käima. :D
Aga see selleks. Sai ette võetud ka see kolgata tee, et lõin relaka sumpsi ja esimene mõte - katalüsaator minema. Miskit korises pikemat aega juba toris ja kuna viimases pütis lõi villa risti ja pauna pauguga lõhki, siis kõigepealt lükkasin selle trossiga läbi ning koukisin villa välja, lisaks sai keevitatud lõhkist mokka väheke, aga mida sa keevitad, kui isegi 5A puhul plekk minema eest jookseb. Noh, proovisime siis gaasi ja kaarleegiga ja saime isegi korraks päris hea õmmeluse aga pehme plekk on pehme plekk. Järele jäänud avaused said silikooniga täis topitud ja kärab.
Olgu niisama öeldud, et terve summuti on mul silikooniga koos ja vähemalt terve aasta pole probleeme olnud. Versus summutisavi, mis mõne põhjagaasiga kiirelt ära põleb. Mootorisilikoon on igati väärt asi, aga mitte Suzuki Baleno puhul ning diislitel, millel tahmapaun küljes. Siis on summuti temp. 600+ kraadi ja ei siis ei aita ka issameie, kui foori all seistes sulametalli tilgub põhja all...
Aga põhiline, et siis lõikasin kati alt ja tahtsin asendada toruga, kuid üks hea mees võttis nurgast gaasiballooni, leek otsa, ning kuumutas selle puraka hõõguvpunaseks. Ausalt öelda ega sealt väga õhku läbi ei tulnud jah ja valgust ammugi mitte. Lõpuks oli vaja vaid suruõhuga õhku peale suruda ja põles ise puhtaks. Tund aega jahtumist ja oli keevitusvalmis jälle. Tundub, et kasu oli ikka, poomist enam ei ole nagu enne.

Aga et siis eelmisel nädalavahetusel suutsin mootoriajule 1:0 teha ja mis siis muud, kui järgmisel hommikul Volvole hääled sisse ja kibedalt Paide poole tarkade juurde. Õnneks sain jagu ühest transist ja paarist takistist. Suurem kahju jäi olemata, sest 20€ hiljem jõudsin autoni, panin pistikud otsa ja ohates võtit keerasin ja eluvaim sisse tuli.
Viga tuli sellest, et kuna mu auto soft ei vasta sellele, mida näeb ette skeem, siis vigade lugemine on katseeksitusmeetod. Noh, viimane katse oli näha. Surts ja paar kaitset ja aju läinud. Tekkis meelehärm, kui kellaplokk võtit keerates pimedaks jäi. Vähemalt äsja installitud uus Hyundai salongipuhur uhas minna.
Sai suurt muret mindud Peipsisse uputama..

Aga siiamaani polegi nagu erilist häda olnud. Sai tehtud mõni aeg tagasi ka õlivahetus. 260 000km on kellale roninud ja täissünt sobis justkui valatult. Eelmine välp ei jõudnud 7000kmni, kui juba hakkas vaikselt jälle õlirõngas oma iseloomu näitama...

Objektiivselt vaadatuna, siis selle auto pidamine ei tasu varsti enam ära.. Avastasin õrnalt lekkiva paagi, kolvirõngad ostsin valmis, et ehk leidub mõni loll, kes tahaks näppe õliseks teha, sest ma ise enam ei taha lihtsalt...
No ja see rooste, üritan praegu veel piiri peal hoida. Õigemini nüüd on vaja osta uued vedrud taha ja modida koopaääri, et oleks ka väiksema ET puhul veel ruumi, sest on võimalus soetada 8" laiused driftiveljed, Mazda RX-7 originaalid, ja hea meelega kasutaks neid oma masinal, saab koormamata raskust veelgi veidi vähendada...

Siin siis i30 puhuri sisse aretus - kinnitused ja läbimõõt sobivad 1:1. Hyundai puhur on 15W võimsam ja harjasteta mootori tõttu ka kõvasti vaiksem ning kauamängivam...

Pistikut ei hakanud hakkima, lihtsam oli paari juhtmejupiga pikendada asja ja jääb võimalus alati originaal tagasi panna.



Selline siis hetkeseis kapoti all. Praegu ehitan Ram-air komplekti, et saavutada maanteesõidul pisikene ülelaadimine. Seda on tehtud ja tõestatud, et ka vabalthingavale mootorile on võimalik isegi kuni 0.1 bar ülelaadimist tekitada puhtalt maanteesõiduga. Sest 82km/h on juba piisav, et ka u. 50mm ava puhul sisse pakkida rohkem õhku, kui loomulikus olekus. Sõber tellis omale ebay komplekti samasugusele masinale ja sain ka proovida, et lihtne meetrine voolikujupike tõstab erksust ja maanteel möödasõit toimub päris kärmelt vs ilma toruta. A la nagu see Golf TDI Nitro shot video juutuubis. Niiet mõne kg/s suudab see voolikujupike ikka juurde tekitada.
Aga kuna ma ei taha mingit looklevat draakonit sinna, siis tuleb ka õhufiltrikorpuse otsaku kallale minna - maha lõigata ja teistpidi tagasi panna, et vooliku ots oleks algusest peale alllapoole. Sai ehitatud korraks mingi volla vanadest õhulõdvikutest, mis Isuzudest alles jäi, siis tekkis parem täituvus madalatel pööretel, kuna õhu teekond pikenes u. 3 korda. Aga paraku lõppkiiruses kaotasin ja 200 tuli kellale vaevalisemalt. Õige pikkuse voolik, mis mul purukatski on, sellega sai GPSi järgi 205 vabalt kätte.. ja selle nubluga ei taha kohalt ära minna, aga kõrgetel pööretel käib päris kenasti. Esimest korda elus suutsin ka möödasõidul fuel-cuti saavutada. Vähemalt on selge, et 7500 ja natuke peale on tõesti lõpp.

Aga üldjoontes jah, autoga on tore mängida.
Soetasin omale ka ühe hobiauto, mis tekitab nädalavahetustel natukenegi rõõmu. Vähemalt on punane.
juba katsetasin ära ka pritsega ja sain tagasillast lahti.
Kasutasin siis vanatüübi Opeli pritset. ASja võlu on see, et lambda puudub. Rekordilt siis pärit.
Muidugi moodsa pritsega oleks lihtsam - lambda jaoks vaja vaid torusse auk teha ja mutter peale keevitada ning siis saaks segu veelgi täpsemaks ja sõidu sujuvamaks. Plaan ongi proovida vähe uuemaga. Ukrainast UFAA tehasest 2.0 mootor tuua on ka natuke kallivõitu ettevõtmine. Tuleb leppida 1.5 upitamisega.
Aga teema teen mõne aja pärast, hetkel on Mossel puudulik käigukasti hoovastik (ei tagurda, kui just auto alla ei viska ja käega käiku sisse ei lükka.. ) ning seisupidur on lõpuni regullimata. Siis võiks ÜV rünnata isegi.
Praegu on aga maal kiired ajad - ehitame naisevennaga garaa¾i, plaan on teha ka estakaad ning kuna äi andis krundil asuva teise maja meile, siis nüüd on mul ka majaomaniku kohustus sajandivanune maja paremasse korda sättida.

Ja selline see meie pere siis on.


Ning uus päevakangelane ise ka:

Tahaks Maikiga joonele panna kunagi Võimsuste vahe oleks ehk no mingi 6x äkki?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
taunod
Satub siia tihti


Liitunud: 8 Jan. 2008
Postitusi: 178
Asukoht: viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Juun. 08, 2013 6:27 pm    Teema: Vasta viitega

Kandiliste tuledega 412 oleks proom olnud, aga käib see kahh
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 5:26 pm    Teema: Vasta viitega

nojah, ülemineku mudelit ei anta nii odavalt ja kuna olen selle autoga 4.a tagasi tegelenud ja aitasin sõbral osta, siis nüüd tekkis võimalus päästa sõber rahamurest ja mina sain jälle ühe plekiliisu omale.
Aga ma arvan, et ma teen uue teema, las see riisikas mädaneb siin teemas edasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Püh. Juun. 28, 2015 1:50 pm    Teema: Vasta viitega

Vahepeal on siis niipalju Mazdast saanud, et ilmselt tänaseks päevaks uued lusikad kellegi laua peal. :)
Õigemini müüsin 2014 sügisel ära ja kuna uue omaniku, ehk siis "autoehitaja" "entusiasm" suri ära järsku, siis ta otsustas, et 3 lapse jaoks on Audi A4 B5 sedaan suurem auto, kui universaalkerega masin, siis Mazda sai lihtsalt sõna otseses mõttes kirve läbi vanarauaks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Märts 29, 2016 1:24 pm    Teema: Vasta viitega

Kui keegi veel juhtub lugema, siis mul on punase metallikuga 4 ust ja tagaluuk pakkuda. Uksed on hoidmisega veidi kahju saanud pisimõlkide näol, aga roostevabad. Olen pakkumistele avatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Lehekülg 3, lehekülgi kokku 3

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020