open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Volvo 940 GL 2.4 TDI 85kW - remondiprojekt

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 25, 2009 2:47 pm    Teema: Volvo 940 GL 2.4 TDI 85kW - remondiprojekt Vasta viitega

Et kuna vabal ajal (mida hetkel on tööpuudsel piisavalt) tegelen autoremondiga. Vahendid kodused, abiks autodata, väiksed kogemused, semud ja niisama nuputamine. Sai garaa¾i aetud üks suurem projekt, tuttava volvo 940. Omanik kurtis, et masin jõuetu, puterdab, suurenenud kütusekulu ja tahmamine.

Esialgse plaani järgi sai ära vaadatud pihustid, millest teine ja kolmas pihusti olid täiesti tahmanud ja seega saatsin esialgu need remonti, uued pihustiotsad ja reguleerimine.

Seejärel sai maha krutidud turbo, mis oli seest õline ja oli olemas nii piki kui põiki loks, mis olid loomulikult liiga suured. Sai ka see remonti saadetud, (tänud Jaak Kuulile) et töö tundub siiani väga ilus, puhas ja korralik. Kui masina kokku saab, eks siis näha ole ka, kas jookseb asi lõhki või mitte. Hetkel igaljuhul tundus asi ilus ja korralik ja ka hind oli küllaltki mõistlik.

Järgmiseks etapiks sai ette võetud siis plokikaas, esialgselt oli näha et sise ja välja laske laske klappida vahel olid kaanes päris mõnusad praod, sai asja veidi uuritud ja üllatuseks öeldi, et konkreetsel mootoril on need nii hõlpsad tulema ja eriti mootoritööd ei takista. Seega sai asi saadetud siiski survestamisse ja sealt leidus hoopis suurem pikkipragu üle plokikaane. Kuna selle remont on mõttetult kallis ja ei tasu kaugeltki ära siis sai muretsetud tallinnast kasutatud kaan (mille hinna sai kangutada 2500 krooni peale) üllatuseks jäid isegi pihustid peale, mille korras oleku kohta siiski midagi veel öelda ei saa kuna see kaas omakorda jälle survestamisel ja lihvimisel. Igaljuhul varuosadeks nad jäävad. Praegusel hetkel ongi asi seal maal, et ootan plokikaane kätte saamist ja seejärel saab kokku hakata paugutama.

Kuna töö on päris suur ja kui ta juba laiali on siis tulevad ka uued rihmad, uued mahlad, termostaat sai vahetud, hunnikute viisi uusi tihendeid, filtrid (K&N pestav filter küljes), huvi pärast sai ka kolded seest poolt uuema välimuse ja tahm ja muu jama maha lihvitud (abiks oli trell, karunahk, liivapaber ja vedrud et igale poole ilusti ligi saaks) Vahetatud saab ka eest radiaatori kinnitused ja uued ilusti keevitatud kuna eelmine omaniku enda lollusel oli sealt ära rebitud (pukseerimisel) Tegemist veel omajagu ja üritan paljudest ettappidest ka pilti teha. Auto on vana, aga siiski tegu õige ja vana METALLIST volvoga ja tore kui inimesed teevad vanast autost uue südamega auto.













Kalev
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 25, 2009 7:27 pm    Teema: Vasta viitega

Kui ma ei eksi kas see mootor peaks olema vag grupi toodang?
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 26, 2009 12:07 am    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Kui ma ei eksi kas see mootor peaks olema vag grupi toodang?


Jap, samu mootoreid kasutati ka Volkswagen LT peal, ja peaks olema küllaltki pommikindel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 26, 2009 8:57 am    Teema: Vasta viitega

Muidu pommkindlad aga on olnud juhuseid kus nukkvõll 3-meks läinud,sest seda toetavaid nn saale kohti vähe ja väiksed.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Teis. Mai 25, 2010 6:42 pm    Teema: Vasta viitega

Põles maha see auto
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Teis. Mai 25, 2010 9:42 pm    Teema: Vasta viitega

Normaalne
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Teis. Mai 25, 2010 11:08 pm    Teema: Vasta viitega

KalevGSi kirjutas:
Põles maha see auto


EPIC lause, IRW
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1838

PostitusPostitatud: Teis. Mai 25, 2010 11:12 pm    Teema: Vasta viitega

mootor sai ilusti korda, kõik toimis nagu kellavärk kuni mingi ajani kus ilmselt juhtmete ratsi pärast mis seal oli see värk maha põles. (mina neid juhtme ratse ei teinud)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024