open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Opel Rekord 2.0 74kw 1984

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 5:02 pm    Teema: Opel Rekord 2.0 74kw 1984 Vasta viitega

Tervitus.

Minu neljarattaline sõber on 1984 aasta erk punane Opel Rekord. Mootoriks on sellel masinal 2.0 karpa mootor, millel on 74kw.Õnneks sellel rihma vahetus muret ei ole, kuna ketiga mootor :P Masin on originaal praeguse seisuga veel ja väga heas sõidukorras. Ülevaatuselt läks puhtalt läbi, ilma et oleks mingeid probleeme olnud.
Soetatud sai ta 2008 aasta juuni alguses. Ostetud Viljandist. Läbisõiduks oli siis umbes 128 000 km. Kõik tänu sellele, et autol oli eestis üks omanik ja 17 aastat. Ma olen siis kolmas omanik.
Masina ajaloost veel nii palju, et Okt 2008 müüsin maha ja nüüd Dets 2009 ostsin tagasi. Liiga korralik ja liiga vähe juba teedel neid.
2008 aasta sai sisse aretatud GAS kõlarid. Taga on ovaalid, ees ustes on 6,5cm kõlarid ja twiitrid. Vahepeal oli taga ukses ka 13cm kõlarid, kuid nüüd plaan sinna ka asetada 16,5cm kõlarid. Heli kohapealt kurta ei saa.

Mõningaid plaane on veel masinaga kavas. Aga kõik tuleb aja jooksul.
Sai siis mõned päevad tagasi soetatud diisel rekordi kapott, mida otsisin tiku tulega taga ja juhtumisi sain ka teised tuled mis on edevamad. (lisa kaugtulega) Defitsiit kaup.
Roostet on autol vähe kuid plaan keretööd ära teha ikkagist. Õige aeg roostele vastu hakata. Läbi pole veel närinud plekist.

Mõningaid häid pilte autost:




[


Viimati muutis seda kimoner112 (Nelj. Apr. 29, 2010 7:24 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Apr. 21, 2010 6:54 pm    Teema: Vasta viitega

kena. mul oli lühikest aega Senator A 2.2.. Sa pead endale selle mootori sebima.
küttekulu on vaid gramm suurem, kuid jõudu rohkem..
ÜKs selline kaunitar on ka Tartus, kollane. Lisaks olen LÕunaka juures näinud veel ka pruuni universaali. Ja ega neid rohkem väga polegi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Reede. Apr. 23, 2010 5:37 pm    Teema: Vasta viitega

Täna sai uued tuled külge kruvitud. Nii palju veel korra teha, et juhipoolsel tulel tuleb reflektor vahetada vana tulega ümber.

Varsti läheb diisel rekordi kapott värvimisse ja proovin ära Toyota punase pärla alla panna ja kui sobib siis läheb terve auto tulevikus selle värvi alla.

Erinevus siis selline tuledel:

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 7:19 pm    Teema: Vasta viitega

Tekkis mõte salongis vähekene värvi muuta. Mida arvate kui istmed ja ukse polstrid oleksid sellist värvi. (Heaven Terracotta)
Salong on selline:



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 7:26 pm    Teema: Vasta viitega

Värvi parem kõlarikatted salongi värvi ja asenda puuduv ukselink - effekt on kordades kõvem.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
venom
Aktiivne külaline


Liitunud: 13 Nov. 2009
Postitusi: 61

PostitusPostitatud: Nelj. Apr. 29, 2010 8:07 pm    Teema: Vasta viitega

Sellist autot linnapildis näha (täna nägin sind linnas) tekkib küll pähe mõtte,et kes küll viitsib sellise autoga veel jännata. Aga tubli, et viitsid jännata ja elus hoida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Püh. Mai 02, 2010 5:54 pm    Teema: Vasta viitega

venom kirjutas:
Sellist autot linnapildis näha (täna nägin sind linnas) tekkib küll pähe mõtte,et kes küll viitsib sellise autoga veel jännata. Aga tubli, et viitsid jännata ja elus hoida.



Mis seal ikka jännata, ülalpidamiskulud on väga väga madalad võrreldes teiste masinatega :D
Sellest saab veel asja, kuigi peagugi korralik ja parajalt pilku püüdev.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Püh. Mai 02, 2010 5:55 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Värvi parem kõlarikatted salongi värvi ja asenda puuduv ukselink - effekt on kordades kõvem.


Kõik on alles arendamisjärgus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 12:00 am    Teema: Vasta viitega

Kui vana sa oled muidu ?
Laused ala "kõik on alles arendamisjärgus kaovad vanuse saamisega"..ma tean, mul on mitu vana autot olnud millega ma olen mõlenud,et need kestavad...väga kaua jne jnejne. Ehk siis vaimustus mingi auto üle lähe läheb üle mingi ajaga.... ja tõtt öeldes ei peakski üks opel record mingit vaimustust tekitamagi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 7:29 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Kui vana sa oled muidu ?
Laused ala "kõik on alles arendamisjärgus kaovad vanuse saamisega"..ma tean, mul on mitu vana autot olnud millega ma olen mõlenud,et need kestavad...väga kaua jne jnejne. Ehk siis vaimustus mingi auto üle lähe läheb üle mingi ajaga.... ja tõtt öeldes ei peakski üks opel record mingit vaimustust tekitamagi.


Mis see siia puutub. Kui Corvette tagumiku all miks siis peakski vaimustust tekitama Rekord ? Kuna mul ei ole, siis ma tegelen praegu sellise masinaga.
Tegelikult pealegi on see minu teha mis masinaga ma tegelen, sina ei sõida ju sellega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 8:14 am    Teema: Vasta viitega

Rekordi fenomen on imelik, Senator oli ka uskumatult mugav ja vaikne sõita, need autod on veel ehitatud ajal, mil need olid mõeldud kestma ja tehnika seda teeb, kere on siiski halvasti töödeldud. Kuid kõik on parandatav.
Ma juhtusin ükspäev sind auto kallal nägema ja kõige noorem ta just ei ole
Mina paneks puuduvad osad, lisaks pruuni tooni klaasidele, 2.2 mootor, Getrag 240 kast (BMW ), plokksild ja epic win.
Järgmine kord, kui aega on, siis astun juurde kah ehk.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 8:52 am    Teema: Vasta viitega

Pidasingi silmas,et nooremana on see idealism ja püüdlused kõvemad..kui vanemana. Kui ise juba mõistlikus eas siis mõtled ja arendad asja teistmoodi. Hobikorras niiöelda. Mul oli ka 5-6 a tagasi esimene OMA nimel auto Opel Senator 3.0 130kw mootoriga :) tuunitud kusjuures..põhjavalgusega :P
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
markku
Vana tuttav


Liitunud: 26 Märts 2006
Postitusi: 815
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 12:43 pm    Teema: Vasta viitega

On see võimalik, et näen suht tihti seda autot hommikuti mingi 15 min enne kaheksat maksimarketi ees ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 7:48 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
Pidasingi silmas,et nooremana on see idealism ja püüdlused kõvemad..kui vanemana. Kui ise juba mõistlikus eas siis mõtled ja arendad asja teistmoodi. Hobikorras niiöelda. Mul oli ka 5-6 a tagasi esimene OMA nimel auto Opel Senator 3.0 130kw mootoriga :) tuunitud kusjuures..põhjavalgusega :P

kurat tjüünitud Sena on ikka äss
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 9:13 pm    Teema: Vasta viitega

markku kirjutas:
On see võimalik, et näen suht tihti seda autot hommikuti mingi 15 min enne kaheksat maksimarketi ees ?


Nii ta on üldjuhul.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Esm. Mai 03, 2010 9:17 pm    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
Rekordi fenomen on imelik, Senator oli ka uskumatult mugav ja vaikne sõita, need autod on veel ehitatud ajal, mil need olid mõeldud kestma ja tehnika seda teeb, kere on siiski halvasti töödeldud. Kuid kõik on parandatav.
Ma juhtusin ükspäev sind auto kallal nägema ja kõige noorem ta just ei ole
Mina paneks puuduvad osad, lisaks pruuni tooni klaasidele, 2.2 mootor, Getrag 240 kast (BMW ), plokksild ja epic win.
Järgmine kord, kui aega on, siis astun juurde kah ehk.



Ega Senatoril ja Rekordil erilist vahet ei ole. See masin kestab küll.
Ma olen isegi mõlenud kerget pruuni tooni taha, anna jumet juurde.
Mootori osas olen mõenud rohkem Senatori B 3.0 mootori vahele panna või midagi sellelähedast. Välimuse jätaks tagasihoidlikuks. Selleks oleks plaan osta Senator doonoriks.
Aga loomulikult võid läbi astuda kui aega saad. Kallale ei tule

Bmw detaile ma ei hakka igaksjuhuks külge instaleerima. Minu arvamus bmw-st on madalale langenud viimasel ajal, kuid mul ei ole selle margi vastu mdiagi. Hetkel Bmw seisab endal. See mis on Rekordi piltide peal näha natukene. Uurima hakkama mis jama on.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Mai 04, 2010 7:08 pm    Teema: Vasta viitega

minu teadmiste järgi ongi tagavedused Opeli käimakastid BMW omad. Getrag 220, 240 ja 260..
Edu! 3.0 R6 oleks sinna paras jumpstükk küll
kuigi jah, 2.2 on neist kõige ökom üldse..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Teis. Mai 04, 2010 8:53 pm    Teema: Vasta viitega

kui ma ei eksi siis opelid said p2ris paljud peaaegu samad mootirid mis bemarid, ainult ajusid kaasa imho ei antud ja kw j2i neil v2hemaks .. samas võin eksida ka


mulle meeldib, kena oldschool
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Teis. Mai 04, 2010 9:00 pm    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
kui ma ei eksi siis opelid said p2ris paljud peaaegu samad mootirid mis bemarid, ainult ajusid kaasa imho ei antud ja kw j2i neil v2hemaks .. samas võin eksida ka


mulle meeldib, kena oldschool



Vb tõesti, ei oska selle kohapealt täpselt kommenteerida :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Mai 04, 2010 9:58 pm    Teema: Vasta viitega

originaalis olid need masinad kõik pärit Austraaliast, mootorid on projekteeritud ameeriklaste poolt ning Euroopa turu jaoks ei osatud muud välja mõelda, kui et võeti Getragi käest hunnik kaste laenuks ja kohandati.. Samal ajal müüs Getrag oma kaste ka BMWle.
Originaalis peaks seal olema 3-käiguline automaat, kuid kuna 70ndate lõpus eurooplased kartsid sellist mugavust (sel ajal kuulus automaat ikka luksklassi veel), siis mõeldi kibekähku miskit välja..

kimoner, sul muidu 4- või 5-käiguline kast? Kõik 4-käiguliste omanikud on Omega 5 käigulise alla pannud, kiirusomadused sutsu paranevad ja kütusekulu kukub kohe julmalt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Kolm. Mai 05, 2010 7:37 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
originaalis olid need masinad kõik pärit Austraaliast, mootorid on projekteeritud ameeriklaste poolt ning Euroopa turu jaoks ei osatud muud välja mõelda, kui et võeti Getragi käest hunnik kaste laenuks ja kohandati.. Samal ajal müüs Getrag oma kaste ka BMWle.
Originaalis peaks seal olema 3-käiguline automaat, kuid kuna 70ndate lõpus eurooplased kartsid sellist mugavust (sel ajal kuulus automaat ikka luksklassi veel), siis mõeldi kibekähku miskit välja..

kimoner, sul muidu 4- või 5-käiguline kast? Kõik 4-käiguliste omanikud on Omega 5 käigulise alla pannud, kiirusomadused sutsu paranevad ja kütusekulu kukub kohe julmalt.



Mul on täiesti 5 käiguline kast all.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kert1500
Aktiivne külaline


Liitunud: 12 Veeb. 2010
Postitusi: 14
Asukoht: Tarvastu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 29, 2010 2:21 pm    Teema: Vasta viitega

kimoner112 kirjutas:
Täna sai uued tuled külge kruvitud. Nii palju veel korra teha, et juhipoolsel tulel tuleb reflektor vahetada vana tulega ümber.

Varsti läheb diisel rekordi kapott värvimisse ja proovin ära Toyota punase pärla alla panna ja kui sobib siis läheb terve auto tulevikus selle värvi alla.

Erinevus siis selline tuledel:

kas see auto on pauku kuhugi saanud või ongi selline imelik vahe seal kapotti ja tule vahel.muidu huvitav pill tegelt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Fabulous
Vana tuttav


Liitunud: 13 Juul. 2007
Postitusi: 401
Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 30, 2010 4:03 pm    Teema: Vasta viitega

ma arvan, et sealt on mingi tihend jeed pannud. Enda V8 oli samamoodi. Tulede juures oli kummitihend, mis kippus üsna tihti jalad alla võtma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 30, 2010 8:07 pm    Teema: Vasta viitega

ei ole roketil seal mingit tihendit.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
kimoner112
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Apr. 2010
Postitusi: 14

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 03, 2010 12:38 pm    Teema: Vasta viitega

Vahepealsed uudiseid nii palju, et masin on maha müüdud ja soetatud endale 2002 aasta Opel Astra. Enam ei ela Viljandis. Sai Pärnu kolitud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024