open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BMW E46 - 328iaT - 2000
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 7:15 pm    Teema: Vasta viitega

ei juhtu mitte midagi, kui need kaks kokku saavad.
Küll aga jäi mind häirima see, ja üks päev United Motorsiga suheldes poetasin sõna sekka, et kas bemm kannatab punast, siis ütles mulle ta nii, et kuna BMW mootorid on enamjaolt alumiinsulamist (Nikasil ja muud -sil'id), siis punane on osutunud nende jaoks korrodeerivaks ja võib tulla probleeme edaspidi. Eriti nutune on see 2.8 Nikasil mootiga, mis sul Alan kapoti all nurrub. Pigem karda selle pärast, et see sul kuskile jahutussärki auku sisse ei söö.
Ei teki seal mingit klompi, lihtsalt see jäänuk, mis rohelisest jäi, on ka tõenäoliselt juba veeldunud ja su punase külmapunkt lihtsalt langeb.
Minu eelmisel aastal tehtud referents/uurimustöö jahutusvedelike teemal selgitas, et reaalsel kasutamisel kestab punane jahutusvedelik kõige vähem, ehk siis tema veeldumine toimub kiiremini, kuna need kaitsvad lisandid, mis peaks veepumpa määrima, määrivad end kiiremini ära ja võib juhtuda, et "longlife" on 1.5a kaotanud poole oma omadustest ja siis on mootori keemine kiire tulema. Kui süda väga valutab, siis pane roheline sisse tagasi. Kogemused nii enda, kui teiste käest näitavad, et kui korra vedeliku keema lased, siis ei ole mõtet enam seda vedelikku kaua sees hoida, kuigi minu autos on roheline korra keema läinud ja sõitsin keeva mootoriga 28km ning 3.a jooksul on külmakindlus langenud lubatud -40 pealt -32 peale. Aga ilmselt auto on omanikule kallis ja rihmavahetusega sai uus vedelik ikka sisse. On kindlam.
Samuti ei soovita neid kontsentraate, kuna täpset suhet ei oska nagunii keegi segada ning kontsentraat kannatab ise vaid -15 kraadi külma.

Aga üldiselt, midagi väga ei muutu, kui kasutad seda, mis raamatus otseselt kirjas ei ole. Küll aga BMW arvutud andurid võivad ükskord nöökima hakata, kui nad ei saa õigeid tingimusi ja kuna see punane on agressiivne, siis temp. andurid võivad peatselt otsad anda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 9:55 pm    Teema: Vasta viitega

Kus seda külmakindlust kontrollida saab?
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Sept. 21, 2011 10:06 pm    Teema: Vasta viitega

Enamustes autoteenindustes ma usun, lisaks on see jublakas mitmetes kohtades müüa.


Jahutusvedelike kogemused mul näitavad ,et tegeleda pole mõtet, nagunii juhtib midagi mis sunnib seda vedelikku vahetama. Tõele au andes ei tea ma kedagi kes "vahetaks" jahutusvedelikku niisama. Endal on küll korduvalt uus lastud sisse,aga seda mitte kunagi hoolduse eesmärgil :D

Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.


Mulle on jätkuvalt kummaline ,et on lahendusi mis kestavad ja töötavad ja siis iga aasta autotootjad astavad järjest ja järjest ämbrisse millegiga mis peaks "parem" olema.

Ilmselt on aastal 2080 samamoodi,et kõige ägedam on ikka see aasta 2000 auto vms :D Mulle meeldivad lihtsad autod (lihtne parandada/hooldada,iga loll võiks aru saada mis viga on - minujaoks vette, osade jaoks ilmselt Lada vms) ja samas ka mugavad autod... aga need 2 ühes vist ühte keresse panna pole võimalik...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 10:14 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:
Eriti nutune on see 2.8 Nikasil mootiga, mis sul Alan kapoti all nurrub. Pigem karda selle pärast, et see sul kuskile jahutussärki auku sisse ei söö.


M52 mootoritel roosat vedelikku foorumite jutu järgi kasutatud küll ja küll, samuti M54.
Edit: Pink coolant is for aluminum block engines and green is iron


Viimati muutis seda Alan (Kolm. Okt. 26, 2011 12:57 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:31 pm    Teema: Vasta viitega

Maikil on hea point, aga see kehtib rohkem siis, kui viitsid ise teha, aga kui ennast üldse ei huvita mis seal toimub, siis tuleb võtta see, mis meeldib .D (Uuematel vist ulme elektroonika? A6, 7 seeria jne..)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:39 pm    Teema: Vasta viitega

Sain täna hinnapakkumise siis.
Käsipiduri jupid + stabikakont + töö = 225€
Stabika kont ise on 15.34€, niiet käsipidur läheb päris kulukaks :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 2:46 pm    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:

Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.


Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:04 pm    Teema: Vasta viitega

Huvitab mitu db reaalselt see hammasrihm vs ketiga mootor erinevad? Muud põhjust nagu pole aru saanud,et vaiksuse pärast on pandud.

Kett kestab ikka pikalt ja annab enne märku,et võiks vahetama hakata... nii 250 000 või rohkemgi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
DoriMaster
Vana tuttav


Liitunud: 16 Dets. 2009
Postitusi: 972
Asukoht: You're a cock

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:11 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Maik kirjutas:

Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.


Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)


Kõik DOHC-id ei ole rihmaga.
_________________
Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 8:37 pm    Teema: Vasta viitega

ma olen kuulnud, et keti vahetusele tuleb mõtlema hakata 400k+ .. no idea kui reaalne see muidugi on
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 9:36 pm    Teema: Vasta viitega

DoriMaster kirjutas:
Alan kirjutas:
Maik kirjutas:

Asju mis töötab ei ole vaja fixida ja mootorid mis ei kesta mingit mõttetut vedelikku tuleb lihtsalt põlema panna, sellega on muidugi oma teema,kivisütt vaja ilmselt ja muid värke.


Kui DOHC mootori mehed ka nii mõtleks... et vahetan hammasrihma ainult siis, kui vaja (loe: katki läheb)


Kõik DOHC-id ei ole rihmaga.


Mul ka ketiga DOHC mootor (M52TUB28)...
Parandan siis lause esimest osa: "Kui hammasrihmaga DOHC mootori mehed..." :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Sept. 22, 2011 10:31 pm    Teema: Vasta viitega

BMW servis on ette näinud ketivahetuse 240 000 pealt, juhul kui on extended service (20 000km), kui on 15 000km intervall, siis on ketivahetus 300 000km, kuid reaalses elus ei hakka keegi elukallist ajamit nagunii ära vahetama ja sõidetakse 400+k km ära ja siis on klapid juba ära põlenud ja nende raibete pealt ei näe ka, kuna ta reaalselt venima hakkab. Enne kui pinguti kõrisema ei hakka, ei näpi teda keegi.
Niiet selle vahetuse peale pole mõtet mõelda ;) Ainuke häda, et ketiga mootoritele ei teha kolvisüvendeid, et kui keti pinguti peaks feilima, siis on hüvasti mootor.

seisupidur on bemmil tõesti kulukas - pidurisilinder ise on juba ligi 60€, täpselt samasugune läheb moskvitsile - 3€ (ma oma bemmile paningi mosse omad, täpselt samad Girlingi omad), aga ei usu, et E46 mosse juppe tahaks.. :D
Lisaks veel see debiilne reguleerimine läbi velje poldi augu... ma vihkan seda süsteemi.

Kle nii saab see auto ikka väga ilusaks. :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
xpr
Satub siia tihti


Liitunud: 30 Aug. 2006
Postitusi: 267
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 23, 2011 8:48 am    Teema: Vasta viitega

Mario kirjutas:

Lisaks veel see debiilne reguleerimine läbi velje poldi augu...

Mersul oli ka sama süsteem.

G4 1.8 mootril on mul hammasrihm ja kett mõlemad. Kett veab teist nukkvõlli ringi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 682
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Sept. 23, 2011 3:04 pm    Teema: Vasta viitega

nojah, need on need moodsad mootorid :)
VAG jah alates 96-97 võttis selle hübriidi kasutusse.. siis kui passatile ilmus 92kW mootor.. siis mingiaeg lõpetati jama ära ja läks kett kõigele.. diislid veel jäid rihmaga...
kett on lollikindlam, aga seda tihemini peab hooldama.. :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 17, 2011 4:43 pm    Teema: Vasta viitega

Kuhu see lumi jääb nüüd, mul hakkab naeltest kahju vaikselt, kuigi alles 2 päeva all olnud on äärmiselt vastik seda klõbinat kuulata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vahur73
Vana tuttav


Liitunud: 11 Sept. 2011
Postitusi: 352

PostitusPostitatud: Nelj. Nov. 17, 2011 4:50 pm    Teema: Vasta viitega

Naastumeeste mõnud! Vähemalt tead et rattad on all!
_________________
Las koerad hauguvad, karavan läheb edasi!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 17, 2012 3:41 pm    Teema: Vasta viitega

Nädalavahetusel lakkas roolivõim töötamast.
Eile läks unistari ja täna juba sain kätte. Vahetati ära roolivõimupump, kuna võll oli puruks. Nüüd käib rool veel kergemalt kui enne... isegi kohapeal keerates on nagu õhk :D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 17, 2012 5:18 pm    Teema: Vasta viitega

palju kokku läks?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 17, 2012 5:45 pm    Teema: Vasta viitega

Mul seal vähe soodsam kui teistel...
Jupp ise oli 189.90€ (tehase taastatud pump) ehk siis roolivõimupumba eest täitsa OK hind.
Vahetada sellel autol ka lihtne, niiet tööraha läks väga sümboolne summa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 1:24 pm    Teema: Vasta viitega

* Uued neerud (vanadel värv koorub)
* Smoked tiivasuunatuled
* Clearglass suunatuled



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 5:43 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
* Uued neerud (vanadel värv koorub)
* Smoked tiivasuunatuled
* Clearglass suunatuled


Hiljem kena vaadata.Kuid see selleks võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 7:06 pm    Teema: Vasta viitega

Olgu see viimane kord kui mega-vuhvleid asju külge topin :D

Ainsad asjad, mis valatult sobisid, olid tiibade küljes olevad suunad.
Kõrvalistuja poolne suunatuli läks ka ilusti paika aga juhipoolne jäi tiiva poolt väikse praoga ja ega ta lõplikult kinni ei jäänudki... oeh, milline kvaliteet ikka. Õnneks ei maksnud nad suurt midagi.
Niisiis, viimasena sobitasin ette neerud. Läksid superilusti ette kui kapott avatud oli, meel oli hea seni kuni kapoti kinni lõin - neerud lendasid eest :D
Nimelt see tagumine tuuletunnel mis neil on, ei istu ühest nurgast... homme vahetan eest lihtsalt need kroomist osad ära.

Õues oli hämar ja sigakülm, niiet ei viitsunud erilisi before-after piltegi teha, küljesuunasi ei jäädvustanud üldse:





Õnneks on tulemus niivõrd palju parem, et jätan ette. See helkur-stiilis suund oli ikka väga võõrkeha seal põhitulede kõrval
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1367
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 7:39 pm    Teema: Vasta viitega

Pildil sobivad suunakad küll hästi !
_________________
https://www.facebook.com/Pahtlikunn
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 9:59 pm    Teema: Vasta viitega

Täitsa hästi sobib
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 10:21 pm    Teema: Vasta viitega

eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..


teised ei näe sedagi. Endal samamoodi,et vaatad,et kõik puhta perses, teised ei saa midagi aru :D
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Jan. 26, 2012 10:35 pm    Teema: Vasta viitega

Heh, arvasin et olen kaval ja vahetan "tagumise" osa neerudel ära. Kakkusin lahti ja tuli välja, et originaalidel on labad hoopis tagumise osa küljes ja vuhvlitel on labad koos esimese osaga... niisiis ei jäänud muud üle kui:






Ja ette nad sobitusidki.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 27, 2012 1:42 am    Teema: Vasta viitega

Maik kirjutas:
eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..


Mkm, juhipoolse suuna vahele jäi ikka liiga märgatavalt suurem vahe kui paar millimeetrit. See tuleb ikka varsti eest ära võtta ja midagi ümber tuunida, et korralikult istuma hakkaks. Kuuldavasti paljudel lendavad vuhvelsuunad maanteedel minema, ilmselt teeks mul juhipoolne sama, kuna ta ei ole lõpuni kinnitunud.

Robinson kirjutas:

võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.


Pean üle kaema tulema siis, kui veel näha saab. Täna läks kiireks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Robinson
Satub siia tihti


Liitunud: 4 Mai 2006
Postitusi: 220
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 27, 2012 12:46 pm    Teema: Vasta viitega

Alan kirjutas:
Maik kirjutas:
eks seda millimeetrist pragu vaatad kõige rohkem ise paigaldamise ajal..


Mkm, juhipoolse suuna vahele jäi ikka liiga märgatavalt suurem vahe kui paar millimeetrit. See tuleb ikka varsti eest ära võtta ja midagi ümber tuunida, et korralikult istuma hakkaks. Kuuldavasti paljudel lendavad vuhvelsuunad maanteedel minema, ilmselt teeks mul juhipoolne sama, kuna ta ei ole lõpuni kinnitunud.

Robinson kirjutas:

võta õhtupoole ühendust ,näitan sulle ühte masinat mis just Saksast tuli. Kui huvi on tulevikku silmas pidades masinat vahetada.


Pean üle kaema tulema siis, kui veel näha saab. Täna läks kiireks.

Seniks vaata reklaami!
http://www.youtube.com/watch?v=IGmCKxTgSrI
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 27, 2012 12:49 pm    Teema: Vasta viitega

päris hea reklaam .D, nagu film oleks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 27, 2012 6:34 pm    Teema: Vasta viitega

Täna võtsin päevavalges korra suunatule eest ja sättisin pistikut paremini - hurra, läks ette nagu originaal! :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Evil 9
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2008
Postitusi: 465
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 27, 2012 11:03 pm    Teema: Vasta viitega

Päris ilus nägi välja jah tumedamana
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 12:10 pm    Teema: Vasta viitega



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 23, 2012 8:43 pm    Teema: Vasta viitega

Täna saabus esisilla remontkomplekt:

Järgmine nädal läheb unistaris vahetuseks.

Veljed otsustasin ka alla panna täna:
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 29, 2012 5:48 pm    Teema: Vasta viitega

Esisild siis remonditud... põhjust remondiks eriti ei olnudki - juhi poolt oli õõtsapuks ja stabika puks vaja vahetada, aga otsustasin siis juba asja kapitaalselt teha. Pildil olevad jupid koos vahetusega ca 400€, mis on minuarvates ülimalt soodne hind. (Muidugi oleneb kust osta, mõnest kohast sai sama hinnaga ainult kaks õõtsa).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Nelj. Märts 29, 2012 10:42 pm    Teema: Vasta viitega

mis firma oma see remontkomplekt on? vaevalt et lemförder ? eks sa muljeta kuidas nad kestavad kui pikemalt oled ära sõitnud ...

Mul paar tuttavat on E39 peal proovinud ka b-osasid .. krt v2ga kestnud nad ei ole...
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2012 10:24 am    Teema: Vasta viitega

Mind pigem huvitab mis see väga kestnud ei ole tähendab kilomeetrites ja mis hästi kestvad tähendavad kilomeetrites. Siis saab teada, kas hinna vs kestvuse suhe on paigas või ei, mis on oluline :)

Muidu lemföder ei olnud jah, mingid SRL ja Fortune Line tooted olid.
Aga jah, will see...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2012 10:47 am    Teema: Vasta viitega

Väga? Ca 7-9k vahel on neil kõigil kolisema hakanud taas .. Aga samas kui hinnavahe on ka migni 2x+, siis ilmselt väga vahet ei olegi .. Ega see lemförder kestab ka ca 20-25k km.
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2012 4:59 pm    Teema: Vasta viitega

meil peres uuena ostetut merc vito aastast 99 ,

esisilla remont tuli ca 200 000 km pealt. Läksid vahetusse mõlemad alumised õõtsad koos sarniiriga. Konte on ka vist paar korda vahetatud (max). Amordid - vedrud on siiani originaalid ees. Hetkel on ls 300 000 . Taga pole kunagi midagi remonditud. Minuarust ees siiani midagi ei kolise. Taga amordid said vahetatud,sest "midagi" kolises. Vahetus ei aidanud seega olid amordid ikka korralikud. Ja see oli kah nii hea paarkend tuh km tagasi alles.


nagu lol ? 7-8k kestvad autojupid tuleb põletusahju ajada.

teine näide, naise mitsu lancer 2008, hetkel ls on 78 000 , remonditud ei ole mitte ühtegi juppi ei sildades ega mujal...

selles valguses on ju bmw-l igaaastane sillaremont garanteeritud ja mitte odav. 400 e ole odav btw...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Märts 30, 2012 5:42 pm    Teema: Vasta viitega

Olen sinuga põhimõtteliselt nõus. Tuleb vaadata ja ära kogeda, kaua nad vastu peavad. Olen nõus originaalid ostma ja 3x rohkem nende eest maksma kohe kui ma B osades pettun.

Muidugi kui ei kesta siis olukorda leevendab 1 aastane garantii nendele varuosadele :)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 16, 2012 12:48 am    Teema: Vasta viitega



Noh disla-luvers-über-öko-21sajand-käigukast-madafakaz, say whaaaat?

2011 kalibreeritud kompuuter. Püsikas @ 100km/h nagu näha.
1.5h maanteed + 2h tallinna linnas jutti vuramist ning keskmine oli 8.3, tagasi viljandisse ka veel tulin siis kogu tallinna tripi keskmiseks jäi 8.1. See sisaldas päris mitut kickdowniga möödasõitu ja tallinnas keskmisest agressiivsemat sõitu isegi. Autos oli 2 inimest.

Viljandis ma muidugi alla 11 väga keskmiseks ei saa, aga kui maanteele minna siis saab asja tasa :)

Ärgem unustage, et tegemist on autoga millel 192hj/280Nm, 5 käiguline automaatkäigukast ning tegemist on 12a vana liikuriga. Seda mootorit hakati üldse tootma juba 1998 (double vanos), mis on tegelikult üldse 1995a alustatud mootori (single vanos) edasiarendus. Ehk siis kui üks vanos ära võtta on sisuliselt ~17a vana mootor ning lisaks mul on sumbuti ka katki
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1165
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 16, 2012 7:34 am    Teema: Vasta viitega

Viljandist Tallinna suunal tulebki tavaliselt väiksem keskmine. Olen enda masinaga 4,3 l/100km isegi saanud. Kindlasti loeb ka ilm, kas on kuiv või märg. Aga 6,6 trassil sellise mootoriga on täitsa Ok vast tõesti.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 710
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Apr. 16, 2012 7:39 am    Teema: Vasta viitega

endal 1.9tdi automaat, maanteel mingi 5.7-6.2 vms, linn on mingi 10, ei viitsi pensionääri ka mängida ja pedaaliga meelitada, saab muidugi alla 10 ka, aga no pole mõtet endale valetada .D, tegemist siis 96kw/310nm
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 15, 2012 10:15 am    Teema: Vasta viitega

Täna avati Google Streetview. Mõtlesin, et otsin oma auto ka üles:
Uuel tänaval polnud, tööjuures parklas ei olnud... vanemate juures ei olnud...
Lõpuks leidsin Aasa tänavalt värvimisest :DDD




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 15, 2012 11:50 am    Teema: Vasta viitega

Viimastel päevadel su bemm silma jäänud.....Teist sarnaste velgedega vilj pole?
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 15, 2012 1:59 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
Viimastel päevadel su bemm silma jäänud.....Teist sarnaste velgedega vilj pole?


Sinu Skodat näen ka palju, niiet ilmselt ikka näed minu autot.
Statoilis näinud aegajalt, linnavahel, keegi viskas sul kõrvalt käppa ükspäev (ei pannud tähele, kes).
Eile sõitsid vist mööda Jakobsoni mul järel -> Allika tn -> Uus tn.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Mai 15, 2012 2:06 pm    Teema: Vasta viitega

No siis on sinu auto jh.
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 18, 2012 5:40 pm    Teema: Vasta viitega

Telefonis leidus veel paar ilusat pilti



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 19, 2012 8:46 pm    Teema: Vasta viitega

Lennujaama kõrval offroad:


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 09, 2012 11:36 pm    Teema: Vasta viitega





Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1345
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Juul. 10, 2012 5:07 pm    Teema: Vasta viitega

Homme hommikul läheb auto carmasters.ee tüüpidele täiskontrolli + tarkvarauuendus.
Kontroll 75€ + softi uuendus 50€.
Eesmärk teada saada kogu ülevaade autost - tüüpvigadest ja ka kõigest BMW spetsiifilisest.[/quote]


Viimati muutis seda Alan (Esm. Juul. 16, 2012 2:45 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Lehekülg 4, lehekülgi kokku 5

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024