|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Teis. Juun. 14, 2011 4:02 pm Teema: BMW 740 bens |
|
|
Küsimus siis järgmine, oskate mind hirmutada millegiga sellise auto puhul ? varuosa hinnad, lagunemine, elektroonika jne ? Kas kellegil on konkreetset kogemust ja soovib neid avaldada. Konkreetse isendi aastaks mis pakub huvi on 1998. _________________ Arst haige peale ei pahanda |
|
Tagasi üles |
|
 |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Teis. Juun. 14, 2011 11:19 pm Teema: |
|
|
midagi üldist e38 puhul:
Tüüpvead
Mõned pikslid ei tööta temperatuuri, odomeetri või OBC displeil (piisab spidomeetri lahti võtmisest ja klemmide puhastamisest)
Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit
Roolivõimendi lekked
Topsihoidajad katki
V8 probleemid 95 aasta mudelitel Nikasil Issue (Koala Motorsport)
Õli pumba poldid lahti(õli surve kaob ära, lihtsalt tuleb kinni keerata õigeaegselt ja kõik jälle OK)
Radiaatori probleemid, plastik murdunud, põhiliselt enne 98 aasta mudelitel
Konditsioneeri mootor katki
Originaal veepump plast labadega katki
Termostaat katki
Elektriline jahutus ventilaator 98 ja uuematel
Katuseluugi tuule vihin
CD mängija jätab vahele 97 ja uuematel
Telefoni pole võimalik uuendada odavalt(kuna GSM telefon on enamuses 94 aasta mudel ei näita ntx helistatava numbrit)
Summuti kinnitused võivad olla katki(UM-is maksab 1tk 250 krooni, seega pole kallis parandada)
E: lisan omast käest:
vana tüübi V8-tel nikasil probleem, leiad täpsemat infi googeldades (BMW Nikasil problem), uuematel 4,4 v8-tel vanosed nõrk koht ja remont kulukas, vanosed tulid alates M62TUB44
Surmkindlalt soovitan, enne ostu käia UM-ist läbi ja teha 24 punti test, isegi teise markide viljelejad mainivad alatasa, et see on üks asjalik kontroll. |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:35 am Teema: |
|
|
www.e38.ee :) lugesin neid asju juba sealt. Mure selline, et vaja teist autot veel aga ei tea kas võtta A8 või 7mekas. _________________ Arst haige peale ei pahanda |
|
Tagasi üles |
|
 |
pahtlikunn CCV Guru

Liitunud: 22 Märts 2006 Postitusi: 1367 Asukoht: salo
|
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 10:43 am Teema: |
|
|
Meeleldi ostaks G klassi aga jääb finantsi taha kinni. _________________ Arst haige peale ei pahanda |
|
Tagasi üles |
|
 |
bufu CCV Guru
Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 557 Asukoht: Uueveski
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 11:34 am Teema: |
|
|
Ma soovitaks ka pigem A8 võtta(tomaat kast on neil suht kahtlane, muidu luks). |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:05 pm Teema: |
|
|
Ma võtaks ka ennem A8, juba selle nelikvedu pärast palju luxim ja üldine välimus meeldib ka rohkem. See vähemalt minu arvamus .). Audi 4.2 pidi väga õnnestunud mootor ka olema, vähemalt räägitakse nii, eks see paneks ka audi peale rohkem mõtlema. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kup¹ Vana tuttav

Liitunud: 18 Jan. 2007 Postitusi: 316 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:09 pm Teema: |
|
|
+1 Audile
Kast tasuks korralikult läbi lasta uurida/testida. Nõrk koht neil.
Samuti nõrk esisild. _________________ Uued ja kasutatud sõiduautode, rasketehnika, ATV, moto rehvid/veljed www.aalux.ee
Küsi hinda!
Viimati muutis seda kup¹ (Kolm. Juun. 15, 2011 3:13 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 3:09 pm Teema: |
|
|
m6nu kirjutas: | midagi üldist e38 puhul:
Tüüpvead
Mõned pikslid ei tööta temperatuuri, odomeetri või OBC displeil (piisab spidomeetri lahti võtmisest ja klemmide puhastamisest)
Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit
Roolivõimendi lekked
Topsihoidajad katki
V8 probleemid 95 aasta mudelitel Nikasil Issue (Koala Motorsport)
Õli pumba poldid lahti(õli surve kaob ära, lihtsalt tuleb kinni keerata õigeaegselt ja kõik jälle OK)
Radiaatori probleemid, plastik murdunud, põhiliselt enne 98 aasta mudelitel
Konditsioneeri mootor katki
Originaal veepump plast labadega katki
Termostaat katki
Elektriline jahutus ventilaator 98 ja uuematel
Katuseluugi tuule vihin
CD mängija jätab vahele 97 ja uuematel
Telefoni pole võimalik uuendada odavalt(kuna GSM telefon on enamuses 94 aasta mudel ei näita ntx helistatava numbrit)
Summuti kinnitused võivad olla katki(UM-is maksab 1tk 250 krooni, seega pole kallis parandada)
E: lisan omast käest:
vana tüübi V8-tel nikasil probleem, leiad täpsemat infi googeldades (BMW Nikasil problem), uuematel 4,4 v8-tel vanosed nõrk koht ja remont kulukas, vanosed tulid alates M62TUB44
Surmkindlalt soovitan, enne ostu käia UM-ist läbi ja teha 24 punti test, isegi teise markide viljelejad mainivad alatasa, et see on üks asjalik kontroll. |
1. kõigil V-mootoritel on 4 katalüsaatorit (kummaski väljalaske kollektoris ja summutijooksus 2 tk). Ühe hind natsa alla 1500€, oleneb, kes ostab, eraisik, firma või EBK liige.
2. On mainimata jäänud uskumatult nõrk sild. Pukse kulub ja mitte vähe. Pole ka vähetõenäoline, et kui osta Lemförderi õõtsad, saad neid jälle 20 000km pärast vahetada - raske auto, mis teha. Lisaks kipuvad ära mädanema tagasilla kinnitused kere küljest. Sama viga kimbutab ka E46, ja toimub see olenemata aaastaarvust. Rattalaagrid on kuluosa ja kallis. Kui osta odavam, saad kiiremini uue järgi minna, kallimad kestavad no umbes 2x rohkem.
Roosteprobleem kimbutab hooldamata jäänud masinaid.
Vananenud kastiõli puhul läheb kast "limp-home" reziimi, kaua viivitada, siis läheb kasti aju katki.
Elektroonika vead pole harvad, tavapäraseim on istmete kaaluandurid, mis keemilise pesuga või märgade riietega tuksi pannakse. Samuti meeldib mõnele pistikuid lahti võtta ajaviiteks, seda ei tohi aga enne teha, kui on akuklemm maas ja süsteem 20 minutit tühjaks jooksnud. Siis ei pruugi veateateid sisse jääda.
Muus osas on nii, nagu m6nu kirjutas.
auto nagu auto ikka.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 5:33 pm Teema: |
|
|
igal autol on omad vead, istu sisse ja kui meeldib osta ära .), kui vigu otsid, et kas peegelid neil kuluvad või mitte, siis ei jõua ühtegi autot osta .d |
|
Tagasi üles |
|
 |
comma Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 385 Asukoht: ida narva no
|
Postitatud: Nelj. Juun. 16, 2011 10:32 am Teema: |
|
|
kup¹ kirjutas: | +1 Audile
Kast tasuks korralikult läbi lasta uurida/testida. Nõrk koht neil.
Samuti nõrk esisild. |
Esisild vajab korralist hooldust.
kast sama hooldus vajab, õli, filter nagu peab vahetusvälp.
läbisõit võiks olla enne kontrollitud vin koodis järgi soovitav.
4 vedu parim. _________________ M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|