open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

BMW 740 bens

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 14, 2011 4:02 pm    Teema: BMW 740 bens Vasta viitega

Küsimus siis järgmine, oskate mind hirmutada millegiga sellise auto puhul ? varuosa hinnad, lagunemine, elektroonika jne ? Kas kellegil on konkreetset kogemust ja soovib neid avaldada. Konkreetse isendi aastaks mis pakub huvi on 1998.
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
m6nu
Satub siia tihti


Liitunud: 19 Jan. 2009
Postitusi: 291
Asukoht: Kesklinn

PostitusPostitatud: Teis. Juun. 14, 2011 11:19 pm    Teema: Vasta viitega

midagi üldist e38 puhul:

Tüüpvead

Mõned pikslid ei tööta temperatuuri, odomeetri või OBC displeil (piisab spidomeetri lahti võtmisest ja klemmide puhastamisest)
Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit
Roolivõimendi lekked
Topsihoidajad katki
V8 probleemid 95 aasta mudelitel Nikasil Issue (Koala Motorsport)
Õli pumba poldid lahti(õli surve kaob ära, lihtsalt tuleb kinni keerata õigeaegselt ja kõik jälle OK)
Radiaatori probleemid, plastik murdunud, põhiliselt enne 98 aasta mudelitel
Konditsioneeri mootor katki
Originaal veepump plast labadega katki
Termostaat katki
Elektriline jahutus ventilaator 98 ja uuematel
Katuseluugi tuule vihin
CD mängija jätab vahele 97 ja uuematel
Telefoni pole võimalik uuendada odavalt(kuna GSM telefon on enamuses 94 aasta mudel ei näita ntx helistatava numbrit)
Summuti kinnitused võivad olla katki(UM-is maksab 1tk 250 krooni, seega pole kallis parandada)

E: lisan omast käest:
vana tüübi V8-tel nikasil probleem, leiad täpsemat infi googeldades (BMW Nikasil problem), uuematel 4,4 v8-tel vanosed nõrk koht ja remont kulukas, vanosed tulid alates M62TUB44

Surmkindlalt soovitan, enne ostu käia UM-ist läbi ja teha 24 punti test, isegi teise markide viljelejad mainivad alatasa, et see on üks asjalik kontroll.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:35 am    Teema: Vasta viitega

www.e38.ee :) lugesin neid asju juba sealt. Mure selline, et vaja teist autot veel aga ei tea kas võtta A8 või 7mekas.
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:45 am    Teema: Vasta viitega

KalevGSi kirjutas:
www.e38.ee :) lugesin neid asju juba sealt. Mure selline, et vaja teist autot veel aga ei tea kas võtta A8 või 7mekas.

Kalev ,osta auto mitte mingi ehitaja vana laip
Ntx http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=100&aj=&a=0&j=0&b=12&bw=575&c=&b2=0&bw2=0&c2=&b3=0&bw3=0&c3=&f1=&f2=&g1=&g2=&bi=EUR&k1=&k2=&l1=&l2=&h=0&i=0&p=0&m=0&n=0&ab=0&ac=0&ad=0&ae=4&af=50&ag=0&ag=1&otsi=otsi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
KalevGSi
CCV Guru


Liitunud: 17 Apr. 2006
Postitusi: 1840

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 10:43 am    Teema: Vasta viitega

Meeleldi ostaks G klassi aga jääb finantsi taha kinni.
_________________
Arst haige peale ei pahanda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 11:34 am    Teema: Vasta viitega

Ma soovitaks ka pigem A8 võtta(tomaat kast on neil suht kahtlane, muidu luks).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:05 pm    Teema: Vasta viitega

Ma võtaks ka ennem A8, juba selle nelikvedu pärast palju luxim ja üldine välimus meeldib ka rohkem. See vähemalt minu arvamus .). Audi 4.2 pidi väga õnnestunud mootor ka olema, vähemalt räägitakse nii, eks see paneks ka audi peale rohkem mõtlema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
kup¹
Vana tuttav


Liitunud: 18 Jan. 2007
Postitusi: 316
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 12:09 pm    Teema: Vasta viitega

+1 Audile

Kast tasuks korralikult läbi lasta uurida/testida. Nõrk koht neil.
Samuti nõrk esisild.
_________________
Uued ja kasutatud sõiduautode, rasketehnika, ATV, moto rehvid/veljed www.aalux.ee
Küsi hinda!


Viimati muutis seda kup¹ (Kolm. Juun. 15, 2011 3:13 pm). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 3:09 pm    Teema: Vasta viitega

m6nu kirjutas:
midagi üldist e38 puhul:

Tüüpvead

Mõned pikslid ei tööta temperatuuri, odomeetri või OBC displeil (piisab spidomeetri lahti võtmisest ja klemmide puhastamisest)
Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit
Roolivõimendi lekked
Topsihoidajad katki
V8 probleemid 95 aasta mudelitel Nikasil Issue (Koala Motorsport)
Õli pumba poldid lahti(õli surve kaob ära, lihtsalt tuleb kinni keerata õigeaegselt ja kõik jälle OK)
Radiaatori probleemid, plastik murdunud, põhiliselt enne 98 aasta mudelitel
Konditsioneeri mootor katki
Originaal veepump plast labadega katki
Termostaat katki
Elektriline jahutus ventilaator 98 ja uuematel
Katuseluugi tuule vihin
CD mängija jätab vahele 97 ja uuematel
Telefoni pole võimalik uuendada odavalt(kuna GSM telefon on enamuses 94 aasta mudel ei näita ntx helistatava numbrit)
Summuti kinnitused võivad olla katki(UM-is maksab 1tk 250 krooni, seega pole kallis parandada)

E: lisan omast käest:
vana tüübi V8-tel nikasil probleem, leiad täpsemat infi googeldades (BMW Nikasil problem), uuematel 4,4 v8-tel vanosed nõrk koht ja remont kulukas, vanosed tulid alates M62TUB44

Surmkindlalt soovitan, enne ostu käia UM-ist läbi ja teha 24 punti test, isegi teise markide viljelejad mainivad alatasa, et see on üks asjalik kontroll.


1. kõigil V-mootoritel on 4 katalüsaatorit (kummaski väljalaske kollektoris ja summutijooksus 2 tk). Ühe hind natsa alla 1500€, oleneb, kes ostab, eraisik, firma või EBK liige.
2. On mainimata jäänud uskumatult nõrk sild. Pukse kulub ja mitte vähe. Pole ka vähetõenäoline, et kui osta Lemförderi õõtsad, saad neid jälle 20 000km pärast vahetada - raske auto, mis teha. Lisaks kipuvad ära mädanema tagasilla kinnitused kere küljest. Sama viga kimbutab ka E46, ja toimub see olenemata aaastaarvust. Rattalaagrid on kuluosa ja kallis. Kui osta odavam, saad kiiremini uue järgi minna, kallimad kestavad no umbes 2x rohkem.
Roosteprobleem kimbutab hooldamata jäänud masinaid.

Vananenud kastiõli puhul läheb kast "limp-home" reziimi, kaua viivitada, siis läheb kasti aju katki.

Elektroonika vead pole harvad, tavapäraseim on istmete kaaluandurid, mis keemilise pesuga või märgade riietega tuksi pannakse. Samuti meeldib mõnele pistikuid lahti võtta ajaviiteks, seda ei tohi aga enne teha, kui on akuklemm maas ja süsteem 20 minutit tühjaks jooksnud. Siis ei pruugi veateateid sisse jääda.

Muus osas on nii, nagu m6nu kirjutas.
auto nagu auto ikka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 15, 2011 5:33 pm    Teema: Vasta viitega

igal autol on omad vead, istu sisse ja kui meeldib osta ära .), kui vigu otsid, et kas peegelid neil kuluvad või mitte, siis ei jõua ühtegi autot osta .d
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 16, 2011 10:32 am    Teema: Vasta viitega

kup¹ kirjutas:
+1 Audile

Kast tasuks korralikult läbi lasta uurida/testida. Nõrk koht neil.
Samuti nõrk esisild.

Esisild vajab korralist hooldust.
kast sama hooldus vajab, õli, filter nagu peab vahetusvälp.
läbisõit võiks olla enne kontrollitud vin koodis järgi soovitav.
4 vedu parim.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020