open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Audi 80 b4 avant
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Jan. 06, 2012 3:22 pm    Teema: Audi 80 b4 avant Vasta viitega

Eksamiks ei viitsi õppida praegu, siis tuleb hakata remondipäevikut pidama. Jutt tuleb pikk, varuge aega!

Auto ajalugu saab alguse sellega et kuskil 2000+ aastal ostis isa Audi 80 b4 avandi 2.6 V6 mootoriga( 1994 a väljalase).

Normaalses korras otse saksast tulnud auto. Paar aastat sõitis, siis hakkas hooldus ja küttekulu rahakotile käima ning ta ostis endale hoopis tutika diiselauto. Audit pakkus mulle. No miks mitte. Sain siis auto enda kätte ning algul tundus kõik kena, kütusekulu keskmiselt 10 kanti, minek hea, midagi nagu katki ka ei olnud.

Aasta sain temaga Tallinnas sõita, kui kolisin Tartusse. Tartus hakkas jama pihta. Pidurid läbi, veermik koliseb jne. Ühest murest sain lahti, tuli uus peale. Kütusekulu hakkas ka varieeruma jala raskusest sõltuvalt, värke lumega kippus ca 25/100-le kui sai talve mõnusid sekka nauditud jne... Kütuse hind muudkui tõusis ja tõusis, remondikulu samamoodi.
Ühel hetkel oli selge et vahetust vajaks üks lambdadest, ülejäänud pool veermikku, mis veel vahetamata jne jne.. Ühel heal päeval kadus geneka laadimine ka ära. Tartus mul remondikohta endal polnud, kakkusin oma kortermaja taga kapoti üles ja võtsin siis geneka maha. Et lasen ikkagi ära teha vms.. Suur lollus. Ülejärgmine päev avastasin, et keegi **** on ära viinud minu juhipoolsed suuna- ja udutule. Auto jäi peale geneka maha võtmist väliselt täesti komplektne, seega keegi pidi peale passima kuidas ma seal toimetan vms ja teadma et ma ei sõida paar päeva. OK, vihastasin seaks ennast ja tunni aja jooksul viisin auto trossi otsas maale ära, jääb midagigi alles.
Linnas tegin kerge kalkulatsiooni, remont ei tasu ära selle kütusekulu juures ja kogu lugu. Selleks hetkeks olin kolinud töökohast ca 800m kaugusele, polnud nagu vajadust ka auto järele. Nautisin jalamehe suve nagu Tartus asjad käivad.

Selle aasta suvel tekkis ikkagi tahtmine auto järgi, kuna vahepeal kasutasin sugulase autot kuu aega ja tuli mugavus uuesti meelde + käin kalal aegajalt, autoga on see palju mugavam.

Väike mõttetöö ja leidsin et ostan 2.0 85 kw-se mootori. Lihtne, odav, ökonoomne jne.. Miks mitte?
Normaalset pakkumist ei tulnud ja ei tulnud, kõik tahtsid ligi 10 000 krooni saada komplektse mootori eest. Lõpuks leidsin audiklubist kuulutuse, kus sama ccv kasutaja Wolf123 müüs varuosadeks vms vajaliku mootoriga avanti. Kohtumine kokkulepitud, sain temaga viljandis kokku ja kuna mootor tundus heas korras, võtsin masina ära.
Parajasti hakkas puhkus mul ning mõtlesin et tegelen siis autodega. Lähemal vaatlusel selgus, et tegin kodutöö ära sitasti ja mootori kinnitused ei ühildu. Mõtlesin juba ümber keevitamise peale, aga tundus et lihtsam on jätta kasutusele ikkagi juurde ostetud masina raam.
Eesmärgiks sai siis luua tehniliselt korras auto, välimus pole nii oluline.
Peab olema suhteliselt ökonoomne, lihtsalt ja odavalt remonditav, piisavalt kõrge et mind kalale viia (olen kaevanud 40mm madadusega BMW-d 5 tundi välja kummipaadi aerudega, sest teepeal oli lomp).

Esitiivad olid täiesti läbi, stange pilbasteks jne jne sisu lahtivõetud. Tõin mõned varuosad.
vahetatud sai:
Klapikambri kaane tihend
esipidurikettad + klotsid
Stabikakondid
Alumised käändmikud
Rooliotsad.
Üle käisin ja puhastasin pidurisadulad.
Õlivahetus + uus filter
Uus õhufilter ja salongifilter.
Kütusetorustik oli sitasti paigatud, sai seda pisut kohendatud.
amordipadjad uued.

Ladusin osa juppe (sisu põhiliselt) enda masina pealt ümber ja põrutasin naisega suve nautima. Pooled jupid mustad, pooled tumesinised. Puhkus sai ära peetud, tahtsin veel autoga tegeleda. Ostsin mingit sinist belarussi värvi vms, et auto ühte värvi saada vähemalt. Isa on mul enne autot värvinud, aitab ehk seekordki. Jõudsin maale ja selgus et isa on haige. Mul oli auto juba pestud ja matistatud jne.. Sain 5 minutit telefoni teel instruktsioone ja leidsin pritsi ja kompressori ja voolikud.
Tsiteerides Clarksonit ''How hard can it be?''.
Värvitud ma ta sain otse keset hoovi. Auto oli paksult igast kärbseid ja muud ollust täis, värv jooksis umbes 50st kohast. Aga ikkagi, ise tehtud.




Sellises olukorras sõitis ta mul Tartus siiamaani. Kütusekulu ca 8l/ 100km kohta. Kuna detsembris oli vaja ülevaatusele minna, siis teadsin, et veermikus mingi kolin on sees, aga noh, siin on kordusülevaatus tasuta=diagnostika->lähen proovin ja vaatan mis nad räägivad.

Enne sai veel vahetatud:
Juhipoolne rattalaager
Keevitatud summutis olev auk (viimases pütis).
Summuti ühendused õhukindlaks tehtud, korralikud klambrid peale.
Termostaadi vahetus ja uus jahutusvedelik.

Ülevaatusel leiti et esipidurite erinevus on 54 %, käsipidur ei võta piisavalt ning lamba ei anna ühendust. S.t. lubatud CO oli o,3 ja mul oli 20,5 vms. Ok ülevaatuse andis korra pöördeid ja oh imet, lambda hakkas tööle ja co langema. Huvitav on see, et mootor oli korralikult samas soojaks lastud mul. Enda arust vähemalt. Nagu vanade autode puhul tavaks on, andis ülevaatuse meetes korralikult pöördeid ja CO hakkas ka langema. Järsku lasi auto kuskilt eest aurupilve üles ja ülevaatus katkestati. Tüübid läksid paanikasse, andsid mulle autopassi ja ajasid auto kiirelt välja. Vaatasin siis kapoti alla, kõik vedelikud olid normis s.t. samal tasemel kus nad enne ülevaatust olid olnud. Siis meenus mulle et jahutusvedeliku tase oli ca cm võrra normist madalam juba enne ülevaatust ning selle jaoks ostetud varu vedelik on autos juba olemas. Lihtsalt ununes sisse valada.
Miks vedelikku normist vähem oli? Sellepärast et vahetasin termostaati ja jäi väheke puudu. Oma lollus puhtalt.
Mis siis teha, et olukorda parandada. Kakkusin lahti esipiduri, klots ei olnud lihtsalt piisavalt kettaga kokku kulunud, kuigi mõlemad said uued, võttis klots vaid 50%ga oma pinnast. Panin uue klotsi mis tundus sirgem, loodame et sai parem. Mul on läbisõit lihtsalt nii väike iga kuu, et pidurid ei ole sisse kulunud piisavalt ilmselt. Kasutan käiguga pidurdamist ka palju muidugi. Uurides oma väljalaskesüsteemi ja lambdat, avastasin et mul on väljalaskekollektoris suur pragu sees. Kas see oli seal juba ennem või tekkis ülevaatusel, ei tea. Ostin uue ja terve igatahes ära juba.
Kuna järgmisel nädalal on eksamid, pole praegu aega tegeleda, aga jaanuari lõpuks tahan asjad korda saada.

Hetkeolukord:
Vahetusse läheb väljalaske kolletor koos tihenditega.
Põhjaalune kütusefilter
Temperatuuri andur
Tagumised pidurikettad + klotsid
Väljalase saab ühe katalüsaatori veel juurde (pm uus universiaalne, mis vedeles)
Lamba ühendused üle käia, kui see ei aita, on mul 2 lamdat veel vedelemas.
Käsipiduritrossid.

Siis uus katse ülevaatusele.

Millagi tuleb õlivahetus ka teha. Mul on läbisõit ca 1000 km kuus, paar tuhat veel ja siis on 10tkm täis, võib õli + filtri vahetada ära küll.

Peaks saama hea küll mingiks ajaks..
Ennem puudus mul tõstuki võimalus, nüüd on see võimalus olemas ning kavatsen seda kasutada ehk siis auto tehniliselt võimalikult korda teha.


Ivo.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Püh. Jan. 22, 2012 9:05 pm    Teema: Vasta viitega

Remondipäevik:
uus väljalaskekollektor,
uued kettad-klotsid-liugurid taga,
käsipiduri trossid pingutatud,
lambdaanduri juhe parandatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 12:01 pm    Teema: Vasta viitega

Remondi päevik:
uued sillapuksid ette,
õlivarda kõri,
põhjaalune kütusefilter,
termostaat + jah vedelik,
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 12:11 pm    Teema: Vasta viitega

Puhtalt huvipärats küsin, et mis jahutus vedelik sisse läks?
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 2:25 pm    Teema: Vasta viitega

Polar'i oma. Prismas müüakse. -36 kraadi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 2:47 pm    Teema: Vasta viitega

Pidasin rohkem silmas värvust :P
Polar on hea ning kui see on ka punane siis väga hea
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 2:54 pm    Teema: Vasta viitega

Vot kanistrisse ise sisse ei piilunud, mehhaanik tegeleb sellega praegu.
Selline oli minu arust.

http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/autokeemia/jahutusvedelik/?productID=3426


Remondi päevik: üks tagumine pidurivoolik vahetusse, pragu sees
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ElavLegend
CCV Guru


Liitunud: 15 Jan. 2011
Postitusi: 863
Asukoht: Viljandi-Espoo

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 6:46 pm    Teema: Vasta viitega

http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=623885 suveks oleks sul kenad sellised alla panna siis näeks väga viisakas välja
_________________
Soome.
Saab saab,miks ei saa.
Nii madalale, kui langen mina, ei suuda sina tõustagi
Tel. +372 58115815
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 03, 2012 8:49 pm    Teema: Vasta viitega

Pean tunnistama et maitsed on erinevad, selliseid velgi ma alla ei tahaks.
Pealegi ootab mul keldris suve 5x heas korras b4 originaal valuvelge.

Remondi päevik:
vahetati ära ikkagi 2 pidurivoolikut,
väljalase käidi üle veel,
stabika varda ots pandi uus,
uus piduriõli,
uus õlivarda ots,
korrastati juhtmestikku.
Uus käigukasti padi.

Tööga 110% rahul, poisid teevad head tööd, firmaks oli CF Hooldus OÜ.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Esm. Veeb. 06, 2012 5:48 pm    Teema: Vasta viitega

Hommikul tundus et auto põrkab kuidagi imelikult. Esimesed amordid on ära külmunud. Homme lähevad alla uued amordid ette, Sachs toodang.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1166
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 07, 2012 7:17 pm    Teema: Vasta viitega

ivo86 kirjutas:
Hommikul tundus et auto põrkab kuidagi imelikult. Esimesed amordid on ära külmunud. Homme lähevad alla uued amordid ette, Sachs toodang.

Mis amordid praegu? Mingid õlikad? Mul 3,5 aastat olnud Sachs Advantage all ja -20ga samuti algul natuke nagu kinni, päris jäik on siis. Samas kui läheb -15 peale, siis jälle kõik OK.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 07, 2012 7:31 pm    Teema: Vasta viitega

Pean tunnistama et ei teagi mis amordid all olid. Täna said igatahes just uued alla, sachs toodang ja mudelit vms ei tea.

Korraga vahetati ära veel mõlemad amordipadjad uuesti, jäigad amordid olid need ära rikkunud.
Samuti uus tolmukaitse ning roolivõimuõli pandi juurde.

Roolilatt pidi pisut lekkima, sellest ka see roolivõimuõli kadumine. See töö lükkub tulevikku, kuna kadu on minimaalne ning suvel saan doonorauto pealt korras lati võtta.

Tänase seisuga on lõpuks legaalne ülevaatus käes. Audi läbis selle vabalt, CO oli 0,08. Ilma vigurdamiseta ja üleliigse tuuritamiseta. Mehed algul kahtlesid, et neil andur pole soe vms. Oli küll ja tulemus hea.
Pidurid ideaalsed, veermik 5+. Mina olen rahul.

Eks nipet-näpet nokitseda veel leiab, varsti tuleb õlivahetus.
Suveks veel selline nali, et praegu alla olevad rehvid lähevad valuvelgedele ning plekkveljed lalsen puhastada ja värvida ning järgmiseks talveks uued rehvid peale.

Suvel/kevadel tuleb peale veel korralik katuseraam ja välimust korrastan ka pisut. Hetkel kavatsen legaalset ringisõitmist nautida.


PS. Kui soojemaks läheb jälle, siis lähevad vahetusse kõik ukselukud/lingid ning peale läheb ka normaalselt töötav alarm, et saaks puldist uksi lukku lasta.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 07, 2012 11:00 pm    Teema: Vasta viitega

On see audi kellegi vana elektriku oma ?`number kuidagi tuttav vms
_________________
https://www.facebook.com/Pahtlikunn
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 08, 2012 12:05 am    Teema: Vasta viitega

kasutaja wolf123 teab vast kelle oma ta oli. Tema käest ma ta sain varuosamasinaks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 08, 2012 6:36 pm    Teema: Vasta viitega

Selle auto eelmine omanik käis Soomes tööl ning tahtis ökopilli, sellepärast ta Audi mulle müüs. Rohkemat ei oska öelda, kuna auto pidi algselt varuosadeks minema.
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 08, 2012 7:56 pm    Teema: Vasta viitega

Täna hommikul autot käivitades hull benakas üleval ja põhja alt tilkus lausa. Sõitsin kiirelt samasse remonti ja kiresin suure suuga et filtri juurest lekib, vaja pingutada vms.

Kui auto üles sai, selgus tõde. Tuttuus filter lekkis raisk. Ja mitte vähe. Õnneks saime jutule ja 15 minutit hiljem oli uus SCT filter põhja all.
Tänud jälle CF hooldus meestele, kes reageerised plaaniväliselt ja kiirelt.

See, mis kohe uuena lekkis, oli firma CLEAN FILTERS toodang. Sooviks neile kiiret pankrotti ja süüfilise puhangut.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 08, 2012 8:19 pm    Teema: Vasta viitega

Esimene kord kuulen, et clean'iga selline jama... Peetakse seda firmat pigem paremaks kui paljud teised... Igastahes vii see katkine filter ostukohta tagasi. Nii saab tootja ka vähe targemaks ja filtri raha vast saad ka ikka tagasi.
_________________
I spend way too much time online!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 08, 2012 9:27 pm    Teema: Vasta viitega

Tellitud Epartsist. Seega ma arvan et asi pole küünlaid väärt, lihtsalt pole aega ja viitsimist protsessida. Siiski saatsin neile meili. Eks on näha kas vastavad.

Igatahes võib antud olukorda nimetada ''hinge si**umiseks'', sest 12 eurine jupp on praak ja asendasin 7 eurisega. Seega võin korstnasse kirjutada 12 euri sita filtri eest + ilmselt ca 15 liitrit kütet. Osta veel kallimat juppi tra.

Jätkuvalt ootan oma vag-com kaablit, tahaks ajusse logimise ka ära proovida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 09, 2012 5:34 pm    Teema: Vasta viitega

Siiski-siiski. Võeti ühendust minuga ja filter on teel Tallinnasse, kust ta läheb tootja tehasesse vist testimisele. Lubati filter + saatekulu hüvitada. Elame-näeme.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Veeb. 09, 2012 7:47 pm    Teema: Vasta viitega

ma arvan,et paljud ei mõista kui suured on sellistel suurtootjatel mahud, clean filters tootja(pole küll kindel,aga näinud nagu küll seda silti,äkki oli punane-valge?)

ilmselt toodab miljonites ja kui mõni ongi praak on tegu ikkagi üliväikese veaprotsendiga.

Aga tuju rikuvad sellised asjad ära küll kahjuks..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Teis. Veeb. 14, 2012 5:56 pm    Teema: Vasta viitega

Hetkeseisuga kandis eparts mulle filtri raha tagasi. Eks praaki juhtub kõigil.
Äkki antakse Clean Filters poolt ka kunagi tagasisidet.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 22, 2012 5:53 pm    Teema: Vasta viitega

Täna läks vahetusse kõrvalistuja poolne rattalaager ees, Topran toodang.
Samuti panin autol all olevad kehvapoolsed talverehvid valukate peale ja need autole alla.
Plekkveljed saavad suvel puhtaks ja siis uue värvi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 22, 2012 6:01 pm    Teema: Vasta viitega

Miks Toprani laager läks? Pudi-padi võib selle firmapuhul osta, kuid laagri paneks siiski tuntuma firma oma.
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Veeb. 22, 2012 6:25 pm    Teema: Vasta viitega

Valida oli antud hetkel kahe laagri vahel, mille hinnavahe oli 2kordne.
Minu aastane läbisõit on alla 20 000 tugevalt.
Ei näe mõtet kallimat panna. Arvan, et ka topran kestab seal mitu aastat.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Veeb. 24, 2012 2:39 pm    Teema: Vasta viitega

Eile tekkis anomaalia mootori töös. Kohapeal käies hakkas vahele jätma ja vibreerima. Sama jama sõidu ajal, kaob ära jõud ja jätab vahele.
Kakkusin siis puhkepäeva puhul küünlad maha.
Ühe küünla ühendus meeletult ära oksüdeerinud (juhtme-küünla pistik) ning siis võtsin juba kõik küünlad maha. Küünlad pasakihi all ja pole vist väga uued ka.
Kui riigipüha mööda läheb, siis ilmselt panen uued küünlad.
Küünlajuhtmeid mul ka leidub, vehtan selle oksüdeerunud küünlajuhtme ka välja ilmselt.

Pilti kah



Edit: Oujees, vagcom kaabel pandi ka juba eesti siseselt posti. Oootame...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 25, 2012 5:47 pm    Teema: Vasta viitega

Update:
Forsist siis täna uued NGK küünlad, ilusad ja läikivad.
Smartpost rõõmustas mind vagcom kaabliga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 25, 2012 6:43 pm    Teema: Vasta viitega

Sul kaabel koos Audi 80 diagnoosiotstega? Kui jah siis kui saladus pole, palju välja käisid selle-eest? Palju need küünlad siis odavamad tulid, kui otse Viljandist Autotarest või Hansaflexist ostes?
Küsin, kuna endal samad plaanid lähiajal.
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 25, 2012 6:59 pm    Teema: Vasta viitega

Eh, küünlad oleks kindlasti ka paar senti odavamalt saanud, kuid kahjuks ma ei viibi enam ammu isiklikult Viljandis igapäevaselt. Seega Forssi on mul 100m, viljandisse 70 km. Sellepärast ka sealt soetasin.

Kaabel + adapter + post läks 30 euri, saad nad audiklubist kasutaja jyrisoo käest.
Proovinud veel ei ole, aga lähiajal kindlasti.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
bufu
CCV Guru


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 557
Asukoht: Uueveski

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 25, 2012 8:05 pm    Teema: Vasta viitega

Huvitav kas neist kahest poest ise midagi maale toob?

Wolf123 kirjutas:
Palju need küünlad siis odavamad tulid, kui otse Viljandist Autotarest või Hansaflexist ostes?
Küsin, kuna endal samad plaanid lähiajal.

_________________
I spend way too much time online!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Laup. Veeb. 25, 2012 8:12 pm    Teema: Vasta viitega

bufu kirjutas:
Huvitav kas neist kahest poest ise midagi maale toob?

Wolf123 kirjutas:
Palju need küünlad siis odavamad tulid, kui otse Viljandist Autotarest või Hansaflexist ostes?
Küsin, kuna endal samad plaanid lähiajal.

See pole hetkel tähtis. Mõtlesin, et soetas postiteel, kui aga kohapealt nagu selgus, siis teeks samamoodi ka ise :)
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Märts 02, 2012 5:43 pm    Teema: Vasta viitega

Mingil hetkel hakkas masin töösooja motooriga puterdama. Täna vahetasin ära jagajakaane ja rootori. Hetkel tundub et aitas.
Samuti käis masin täna sillastendis, nüüd veermik suveks korras ilusasti.

Ühtlasi sai vagcom kaablit proovitud vcds lite-ga. Andis veateateks MAF signaali ja lambda signaali. Lasin teated maha, tagasi pole tekkinud hetkel.

Kas keegi ise MAF-andurit on puhastanud?
Kui lambda mingil hetkel streikis, kas on võimalik et see teade oli sellest ajast ajus?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 01, 2012 7:41 pm    Teema: Vasta viitega

Puterdamine tuli tagasi ka peale rootori kaane vahetust kuid hetkel kadus ära. Põhjus on teadmata aga kahtlustan neste kütust. Siiamaani kogu aeg nestest tankinud 95-te, viimane paagitäis sai huvi pärast 98-t võetud. Ja siis hakkaski poole paagi pealt puterdamine pihta. Hetkel proovin vene kütust ja kadus ära puterdamine ning tundub kõik ok. Oli siis neste kütuses vett vms jama? Või ei kannata masin 98-t? Kummaline igatahes.

Update ka veel nii palju et täna sain ühe kruvi võrra rikkamaks, rehvi seest veel välja pole keeranud. Kuradi ehitajad, pilluvad oma kruve igale poole.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 615
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 01, 2012 9:48 pm    Teema: Vasta viitega

Seda puterdamist võivad vabalt teha need vead mis sul ajus olid, vaata nüüd uuesti kaabliga üle, äkki vead tagasi tulnud.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Wolf123
Vana tuttav


Liitunud: 12 Okt. 2011
Postitusi: 641
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Püh. Apr. 01, 2012 10:36 pm    Teema: Vasta viitega

Lambdat saad ju kontrollida. Üldiselt kõigub lambda näit tühikäigul päris palju. Parim variant muidugi otsilloskoobiga lambda graafikut uurida, kuid saab ka tavalise digitaalse multimeetriga ning vast isegi VAG Com kaabliga?
Igaljuhul töökorras lambda ei seisa stabiilselt ühe väärtuse juures vaid kõigub alla 1V pinge juures ( näiteks 0.3-0.9V )
Loomulikult peab mootor töösoe olema. Antud isendil on 2 klemmiga pistik lambda soojendusahel. Ühe klemmiga pistik aga signaalijuhe, sinna punane otsik ning must otsik massi ja vaata, mis lambda räägib.
_________________
Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Reede. Mai 04, 2012 8:05 pm    Teema: Vasta viitega

Puterdamisest olen lahti saanud 99%. Hiljuti paduvihma käes korraks puterdas veel. Kahtlustan et lõi ikkagi üle kuskilt säde, sest jama esines ainult niiskete ilmadega.
Auto sai uue õli + filtri eelmisel laupäeval. ca 12 000 km eelmisest õlivahtusest möödas, seega oli ammu juba aeg ära vahetada, vana õli oli küllalt must.

Viljandimaal vahetasin ema autol vända anduri ära ja linna juppi tooma minnes lasi auto ca liiter -poolteist jahutusvedelikku Paala poe ette. Ei lekkinud enne seda ja nüüd ka tase sama.
Müstika. Otsi siis milline lõdvik läbi lasi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Nelj. Mai 24, 2012 10:38 pm    Teema: Vasta viitega

Tartus hakkas siis paati hoiule viies genekas rohkem müra tegema, kui mootor ise. Kähku genekas maha, selgus, et üks laagritest sassis. Ühtlasi avastasin et ka harjad läbi, kontaktrõngad läbi ja üks konde lahti sees.
Läks teine kasutatud sisse, mis paistis seest äsja taastatud, müüja sõnul töökorras igati. Igatahes laeb, homme mõõdan pinge ka ära.
Vana katsun enda harimise mõttes korralikult üles ehitada. Äkki õnnestub.

Ühtlasi leidsin jahutusvedeliku lekke. Mootri flants, kust jahutusvedelik salongiradikasse öäheb, oli mõranenud. Uus maksis 1.76. Ma valasin vahepeal hoolega vedelikku muudkui juurde. Loll pea on ihu nuhtlus.

Varsti valgustan ka uute DIY katuseraamide suhtes, paadi tassimiseks ideaalsed ja maksid alla 4 euri.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 02, 2012 5:41 pm    Teema: Vasta viitega

Ei saa vag-grupi autodega ikka ilma muredeta.
Siiamaani nüüd muretult liikunud täiesti ja eile täiesti lambist suri välja ja ei käivitu. Peale kerget seismist käivitub mõnekümneks sekundiks rängalt longates ja siis on suss. Täna panin siis arvuti järgi ja näitab MAF-i ja IAT viga. Ehk siis õhulugeja ei anna signaal. Vaatasin otsesignaali ka, õhutemperatuur istub lihtsalt 0 peal. Võtsin siis õhulugeja küljest ära ja auto käib. Mitte väga hästi, aga käib, hädapärast saaks sõitagi. Nii kui pistiku külge panen õhulugeja oma, on kaputt.
Uus jupp maksab 360 euri, no päris ostan uue ju. Kasutatud jupi peaksin esmaspäeval kätte saama.
Vana jupi võtsin lahti ka siis huvi pärast, temp andur ei ole vahetatav. Kuradi psk, ma ütlen. 4 päeva jalamees.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
vamps
CCV Guru


Liitunud: 14 Apr. 2006
Postitusi: 1166
Asukoht: Viljandi/Tallinn

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 02, 2012 10:40 pm    Teema: Vasta viitega

360€ ? Mis see on kullast? Osad inimesed räägivad, et diislit on maru kallis pidada aga mu autol oli õhukulu lugeja 45€ (koos väikse soodusega). 360 ei raatsiks tõesti isegi välja vist käia nii vana auto puhul.
_________________
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 8:53 am    Teema: Vasta viitega

No ma ei kujuta ette kust otsida, et odavamalt leida. Eparts ja forss mõlemad pakuvad sama hinda.
Iseenesest jah, sellist raha selle auto alla panna ei ole mõtet(1 jupi alla s.t.). Samas ma lootsin ikka 1-2 aastat veel ära liikuda sellega, üldiselt suht odavalt peetav auto, mis on kooli kõrvalt kasulik + asfaldi pealt maha keerata on ka hea, paat katusel :D
Aga mõte liigub juba ammu maasturi peale.

Keegi midagi halba Dusteri kohta oskab öelda? Tundub odav, ökonoomne ja keskkonnasõbralik. Lisad mind ei peibuta, pigem ikka funktsionaalsus. Ja ntx Patrol ronib paremini, aga kulud on ka teisest klassist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 12:12 pm    Teema: Vasta viitega

Vaata välismaiseid reviewe.

Arvan,et normaalne odavauto..
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 1:15 pm    Teema: Vasta viitega

Olen sõitnud dusteriga .. selle hinna eest on autot küll ja küll imho .. 60k sõitnud autol ei olnud muud kui kalla ja talla .. Ilmselgelt mingit tohutut mugavust eeldada ei saa, kuid antud raha eest läheb läbi küll .. Tuled tho on jube sitad .. ma ei eta kui sinna mingi ise aretada xenonid ette mis see garantiile võib teha. teine variant vb mingid võimsamad halogeenid vms
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 7:34 pm    Teema: Vasta viitega

tohoh, juba Audi katki.. seisab küll siin tänavaotsas
ühekorra andsin sulle teed ka isegi siinsamas Ropkas.. pole siiani tihand jutlema tulla, täna ei pannud ainult tähele, kas auto oli või ei ..

Duster - oma raha väärt muidu. Autolehe toimetaja sõidab ka ja viimase Venemaa tripi kestis ka ära vabalt. Kui mõningatele mugavustele veidi viltu vaadata, siis pole väga viga. Asjalik, odav. Diisel-versioon mõistlikum, bensuka siduri kärsatab ära. Sama häda, mis uutel japsi pisikestel "nelivedustel". Eks see ole ka kasutajas kõvasti kinni. Enne ei tea, kui ei proovi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Alan
CCV Guru


Liitunud: 23 Mai 2006
Postitusi: 1415
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 7:42 pm    Teema: Vasta viitega

Ei oska midagi kaasa rääkida, aga miks on autole pandud tolmuimeja nimi?
_________________
2020-XXXX 9. Skoda Superb Lauren&Klement AWD 2018
2017-2020 8. Volvo V60 AWD D5 Summum
2015-2017 7. Audi S5 Sportback Stage 2
2014-2015 6. Volvo XC60 AWD D5 Summum
2012-2013 5. Audi A4 B8 Avant
2010-2012 4. BMW E46 328i Touring
2008-2010 3. Ford Probe
2007-2007 2. VW Golf mk1 '81
2006-2006 1. VAZ 2106 '77

2017-XXXX 4. Ducati Monster S4R
2015-2016 3. Ducati Monster S4R
2015-2016 2. Dnepr MT-10 Cafe Racer
2014-2015 1. Suzuki GSR600
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 03, 2012 8:25 pm    Teema: Vasta viitega

Dusterit saab aint osta aga mitte myya. Keegi ei osta ratastel vanarauda, kasutatult
_________________
6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm

"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 04, 2012 5:11 pm    Teema: Vasta viitega

Mariole: pm paar päeva vist audi ei liigu jah, ilma õhulugejata käib nii kohmakalt ja paugub ja ei taha tühikäiku hoida. Ebamugav sõita nii.
Juttu võib alati vesta.


Dusteri kohapealt on küsimus selles, et ma tahan sellist mudelit, mida nad Eestis ei paku veel millegipärast. Käisin motoshow'l müügimeeste käest uurimas ka selle kohta, lubati 2 nädala jooksul mulle asja uurida. Et liiga uus asi nende jaoks.
Asi selles et Euroopas on saadaval ka 2 liitrine bensukas ja seda ka FFV variandis ehk siis FlexiFuel ehk siis sõidab ka bioetanooli-bensiini seguga. See flexifuel idee on mulle juba kaua meeldinud, kuid siiamaani on seda pakkunud eestis pm ainult Saab. Ja Saab on selline kiiksuga auto. Omapärane ja äge, aga mitte mulle.
Iseasi mis hinnaga nad seda pakuvad üldse ja kas pakuvad eestis..
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 679
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 04, 2012 7:40 pm    Teema: Vasta viitega

Audi seisis jah pool tundi tagasi nukralt üksi parklas

flexifueliga on ka see lugu, et hetkel minule teadaolevalt ei ole ühtegi E85 tanklat Eestis. 2008 avati tallinnas ühes statoilis võimalus, kuid kuna Saabiomanikke oli vaid käputäis, siis veebruar 2009 lõppes ka E85 müük eestis.. kahju muidugi. lähinaabrid ainuke võimalus. või siis osta LPG variant mõnelt muult margilt, aga LPG mootori hooldus on ka omaette teema, kuna sinna käivad spets gaasikütuse küünlad ja need ei ole odavad... ühesõnaga, seetõttu ilmselt pole keegi sulle teada ka andnud, keegi ei taha riski, et üks selline masin neile lattu seisma jääks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Nelj. Okt. 04, 2012 8:48 pm    Teema: Vasta viitega

Seega rootsist saab neid ju tuua,milles probleem :P
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
ivo86
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 282

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 08, 2012 10:08 am    Teema: Vasta viitega

Sai ühte spetsiifilisemasse foorumisse ka postitus tehtud, kuna mul hakkab mõistus otsa saama.

Alustan algusest.

Eelmisel aastal sai soetatud antud auto ja ka diagnostika kaabel.
Aju on algusest peale näidanud järgnevaid vigu:
MAF sensor signal intermittent ja Lambda signal intermittent.
Ülevaatusel olid näidud korras ja ka kütusekulu oli alla 9 keskmine (50/50 linn maantee), seega ei hakanud torkima asja.

Nädal tagasi oli päeval korra hetk, kus auto ei jõudnud kohalt ära minna, ise arvasin, et panin kogemata 3da käigu.
Õhtul tekkis sama viga. Auto ei jõudnud 1. käigu kohalt ära minna, tagurpidi samas liikus. 5 minutit hiljem hakkas puterdama ja kippus välja surema.
Vedasin koju ja viskasin kaabli järgi.
Ajus olid samad vead sees + 1 viga juures: IAT sender vigane vms.
Selge, ilmselt õhulugeja lõplikult pees. Kui õhulugeja küljes ära ühendada ja lõdvik lahti võtta, auto käivitus ja võttis ka pöörded üles. Küll väga halvasti, turtsus jne. Selge ka, et kui segu pole millegi järgi keerata, siis tuleb kütus suht suvaliselt peale.
Ostsin teise kasutatud õhulugeja siit foorumist ning lootsin et ehk aitab. Ei aidanud ning nüüd peale 5 päeva seismist ei käivitunud auto uue õhulugejaga, vana õhulugejaga ega ka ilma õhulugejata.
Ilmaõhulugejata lubab ca 1,5 sekundit, aga sureb ikkagi välja.

Bensiini pump lööb, selle tegin kindlaks, kakkusin paagi pealt lahti ja süüdet sisse pannes vingus küll korra. Eeldavasti korras? Või peaks põhjalikumalt kontrollima?

Mis variandid veel on? Süütepool? Jagaja sai kevadel uus koos rootoriga, samuti küünlad.
Ei taha nagu järjest lihtsalt juppe ka vahetama hakata.
Bensiini filtris mingi sodi?
Paagialune filter sai vahetatud talvel igaks juhuks. Juba must?
Kas tal on veel filtreid?
Ei teagi mis teha.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 08, 2012 10:55 am    Teema: Vasta viitega

aju pistik.. ?

kahtlane,et ilma lugejata käima ei lähe,kui enne läks.

Viitaks,et viga on mujal,kui lugejas. Või siis on tõesti mitme asja õnnetu kokkusattumus? Lugejata peaks igal juhul käima minema.

bensiini filter kestab minu arusaamist järgi väheamalt 10a kui mitte rohkem :D Et nats kahtlane,et must see asi sul on

Rohkem vigasid nüüd ei näita ? reseti vead ära , proovi siis käima !
Paagis ikka kütet on ?? :P
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 615
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 08, 2012 11:01 am    Teema: Vasta viitega

Bensufiltriga on sedasi, et vahetan umbes iga kahe aasta tagant ja igakord on sellest mingit muda laadset hallikat ollust välja tulnud. Et 10 aastaga võib ikka umbe minna küll
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020