open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

bmw 2,5TDS 105kw tüüpvead

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:15 pm    Teema: bmw 2,5TDS 105kw tüüpvead Vasta viitega

Plaan on minna laup ühte diisel bemmi vaatama ja kuna pole kunagi mingi eriline bemmi fanatt olnd siis ei tea neist eriti midagi ühesõnaga kõik kes te teate 2,5TDS`i tüüpvigu mida vaadata siis laduge välja
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
subwoof1
Satub siia tihti


Liitunud: 13 Dets. 2008
Postitusi: 257
Asukoht: mustla, k-nuia, abja, kamara

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:38 pm    Teema: Vasta viitega

mis aasta masin???


aga lühidalt:


Kõrgsurvepumpa saad kontrollida järgmiselt- tühikäigul töötavale mootorile rakenda korraga kõik elektritarbijad (täis-, udutuled, puhurid, raadio, soojendused) taha, kui mootori pöörded hakkavad selle tulemusena korraks kõikuma siis on kõrgsurvepump juba kulunud. Sooja ja külma mootoriga mitte käivitumist põhjustab hõre paagisisene etteande pump. Hõreda etteande pumba tunneb ära sellest kui täis paagiga käivitus on parem kui tühja paagiga ja küttevoolikus on õhumullid. BMW kõrgsurvepump on väga töökindel, probleeme põhjustab ainult vilets kütus. Need, kes kritiseerivad BMW kõrgsurvepumba töökindlust on ise lolli peaga ostnud auto mille pump on viimase piiri peal või on siis ise solki paaki valanud. Sama lugu on plokikaanega- iseenesest ei lähe see kunagi kõveraks. Kõveraks läheb see ainult selle pärast, et mootor on keema lastud- põhjuseks on vahetamatta jäetud veepump. Plokikaane kontrolliks vaata kõigepealt paisupaaki- jahutusvedelikul ei tohi peal olla õlikirme ja samuti ei tohi töötava sooja mootoriga paisupaaki mulle tulla. Jahutusvedeliku lõdvikud ei tohi sooja mootoriga kivikõvaks muutuda ja temp.näidik ei tohi grammigi keskmisest asendist üle minna. Vigase plokikaane ja tihendi reedab ka sooja ilmaga valge aur summutist. Turbo kontrollimiseks katsu kõigepealt turbo lõdvikuid, lõdvikud peaks alates 2000 pöördest muutuma kivikõvaks(kui jõuad lõdviku kokku suruda siis on kas turbo hõre või on leke vaakumvoolikutes, lõdvikutes). Kui on võimalus võta turbo lõdvikud küljest lahti ja vaata kui õlised on lõdvikud (mida õlisemad lõdvikud seest on ,seda hõredam turbo on,natuke õli on normaalne). Kui lõdvikud on maas võid kontrollida turbiini lõtku -pikkupidi ei tohi olla mitte mingit lõtku,ristipidi võib väike olla. Need olid põhilised (kõige kallimad) mida jälgida. BMW diislid on väga töökindlad mootorid. Need kes kurdavad ja kiruvad on ise lolli peaga vigase auto ostnud ,õigeaegse hoolduse pealt kokku hoidnud või siis niisama ajavad jutte, mida saunas naistelt kuulsid. Kõige lihtsam on muidugi minna ja UM-is 24 p test teha, saad erapooletu hinnangu autole.

_________________
kupeed on parimad pereautod, ei ole hirmu et lapsed tagaustest ära kaovad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Cusmu
CCV Guru


Liitunud: 23 Jan. 2011
Postitusi: 1101
Asukoht: Paalalinn/Põltsamaa

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 8:51 pm    Teema: Vasta viitega

subwoof1 kirjutas:
mis aasta masin???




Aastaks on 92
_________________
Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!

Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 614
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Aug. 08, 2012 10:18 pm    Teema: Vasta viitega

see tarbijate järeleühendamine pumba kontrollimiseks pole küll väga õige, mingi pöörete kõikumine peab ju toimuma kui järsku tarbimist suurendada. tühikäigu mootor ei jõua nii kiiresti reageerida, et mingit pööretelangust ei tekiks. Iseasi on see, kui pidevalt pöörded kõiguvad.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024