open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Läinud: IZ 412IE, 1981 Mario.

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 7:19 pm    Teema: Läinud: IZ 412IE, 1981 Mario. Vasta viitega

Niisiis...
Toon natuke nõukaaegset rauda ka siia kellade ja vilede sekka...
Auto siis tegelikult kereplaadi järgi tehtud 1981, aga ostjale üle antud Tallinnas Volga kaupluses 15.02 1982...
Tegu siis peaaegu viimase kroomsangadega I¾evski tehase tootega.
kandiliste tuledega on AZLK 412 ja tulid üleminekuperioodil kõik Moskvast. Moskva tehas aga pidas paremaks hakata hoopis 2140 arendama-ehitama, siis koliti Klassik ära I¾evski koosteliinidele...

Auto saamislugu ulatub 4 aasta tagusesse aega, kui üks teine Mazda mees mõtles, et proovib jälle mossenduses kätt ja valisime talle korraliku masina. 4000 krooni maksnud masin seisis nukralt Paides oma esimese, ühtlasi ka ainsa, omaniku koduhoovis ja nii ta sealt omal jalal ära jalutaski.
Sõber on teinud ringi peale piduritega ja ka mootoriremont on tehtud. Veermikust tasub mainida ära määritavad ¹arniirid, millel vaheta ainult tolmukate ja lükka jälle niplist taavetit sisse. Pole ühelgi aastal ÜV probleemi olnud.
Aitasin paika sättida ka karpa. Kuna Eestis enamik mossesid on juba ammu ehitatud kas pritse või Lada-tüüpi karpa peale, siis minu mosul on veel vana hea K-126H, ehk siis kättemaks sõja eest, sest samasugused karpad olid kõikidel saksa autodel ja venelasel oli hea lihtne maha kopida. Selle karpa tunneb ära suure akna järgi karpa küljel. Hea vaadata kütuse taset ujukikambris ning kas on ka mingit elu sinna tekkinud...
Aga et siis 4 aastas teenis ta sõpra truult ja 2009 suvel sain ka ise sellega esimest korda põristada, siis hoidsin kätt pulsil, kuniks selle kevadeni, kui sõber ostis omale Seati ning hakkas minu juures tihemini käima, et saada soodsaid varuosi ja kvaliteetteenindust ja nii see mosse jutt jälle päevavalgele ujuski. 3 auto pidamine meie oludes on niigi raskendatud, eriti neil, kes teenivad natuke rohkem, kui miinimumpalka... No ja siis ma mõtlesin, et oma miinimumpalgaga võin ju aidata kah...

Järgnes äratoomine. Pidin selleks minema Idavõlumaale. Näpus aku ja 20L bensukanister. Auto oli selleks hetkeks seisnud 2 aastat, sai kütus sisse, aku peale ning põhimõtteliselt oli poole pöörde pill. Vaid tühikäiku ei taht hoida, sest kui õhufiltrist alla piilusin, siis düüsid olid suht sodised. Aga 140km tagasi Jõgevale ning kulus kuskil 7-8L kütust. Andur on tal suht täpne ning kui osuti enam ei tõmble, siis on selge, et enam ei ole midagi, mis paagis loksuks ja oleks aeg minna tankima....
Uksed käivad endiselt nagu uuel autol, nüüdseks vaja asendada vaid uste tihendid ja ka esi-taga klaasi tihendid on murenenud. Sellel autol on need ilma kroomliistusooneta, ja mina seda taga ka ei aja. Üks tüütu kebernaks on see liistuga möllamine. Plaan on, kui üldse, siis tulevad C-piilari tuled külge, nagu on 408 ja esimestel 2140'tel.
Lisaks üllatusin meeldivalt, kui head võivad olla 4x trummelpidurid.

Mossest veel:
põhi näiteks on paremas seisus, kui Mazdal. Pole roostepoegagi. Värvgi on originaal, nüüdseks küll värviparandustega, pisut tuhmunud, kuid poleeritav veel. Ja seda kavatsengi teha lähiajal. Lisaks sõber mäkerdas kroomosad kokku kahurimäärdega, et need enam ei oksüdeeriks. Peaks ka selle pasa ükskord maha nühkima. Uued stanged ei maksa ka muidugi enam midagi.
Mootor nurrub päris kenasti, süütemäng on uus, karpa vajab siis veel sättimist, oma käe järgi vaja veel üle käia ka klapivahed, kuigi tiksu ei kostu, üllatav, kas pole?
Tagadiffer vajab hambumuse parandamist.
uued on ka seisupiduri trossid, aga ju siis sai kellegil jaks otsa. Pean ka selle paika sättima.
Lisaks on puudu ka R-käik. Viga on iseenesest väga lihtne - käigukasti kuliss on lihtsalt kulunud, puksid puru ja noh, ütleme nii, et põhja alt saab käega käigu ilusti sisse.. vaja panna uued puksid ja paika reguleerida.
See pisiasi ei sega sõitmist.
Natuke on vaja teha veel tagaluugi kallal. Kuna pagassiluuk avaneb salongist trossist, siis trossikõri on kuskil kas kinni või on trossi keegi lühendanud, sest mingi jõnks käib ka kangist läbi.. Lisaks hakkavad luugihoovad ära murduma luugi küljest. Insener ei olnud vist eriti nutikas, kui sellise süsteemi tegi, et suur lahmakas luuk täiega lahti laksaks. 32 aastat hiljem hakkab see ikka rämedalt metalli murdma. Aga ei ole asja, mida elektrood ei paranda.
Lisaks on puudu ka üks aknapesur, mille vaakumpump on juba nagunii hõre, et ma paigaldan elektrilise süsteemi ning salongivent ei taha puhuda. LÄheb seegi uus.
Rohkem pole midagi lisada. Plaane on palju ja ilusaid. Pritse on esimene, mida teha tahaks. Vanad Opeli pritsed on head, ilma lambdata. Samas segu saaks ikkagi hapnikuanduriga veelgi täpsemaks sättida. Pole probleemi, vaja leida vaid sobiv doonor.

MÕned pildid siis:




Korra lagunes ka siduri grafiittald (survelaagrit tal pole)


Korra käis ka mootor maas, kui kap.rem tehti


Aastal 2009


Ja nüüd, 2013

Katuseraam ootab, seda ma peale ei topi. Ning pildi pealt on näha, et kroomosad on määrde all.. puhtaks pesen, saab uued pildid...

Salongi kolis ka kohe teise mosse pealt käigukanginupp...


Teen peale ka teistmoodi klaaspesupritse, lisaks siis el. pumbaga kanister ja panen pesurid kapoti külge, sest need, mis on klaasi ees, nende asendamiseks tuleb armatuur välja katkuda ning seda ei viitsi praegu teha...

Ah, põhimõtteliselt ongi kõik. Laiad plekkveljed võivad oodata, enne tahaks ÜV peale teha.


Viimati muutis seda Mario (Kolm. Märts 05, 2014 12:22 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Toitz
Vana tuttav


Liitunud: 25 Dets. 2007
Postitusi: 615
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 10:46 pm    Teema: Vasta viitega

Äratundmis rõõm on suur, oli mul kah aastaid 8 tagasi samasugune iz 412, ainult aastast 73 ja armatuur oli metallist. Sees vakstust nahkistmed. Selle luugitrossiga on see teema, et originaalis oli trossi asemel traat ja no kuna traat läks katki siis panin ka trossi asemele, aga kõik trossid kestsid ainult umbes pool aastat siis andsid otsad. Vahetasin kõrisid, lasin veel kõri määret täis aga ikka kulutas läbi ja siis sai traat tagasi pandud ja see kestis auto eluea lõpuni.
Kui hästi otsida siis peaks kuskil mingeid juppe isegi alles olema.

Edu sulle selle töös hoidmisega, praegu kahetsen juba, et sai kuusakoskisse veetud.
_________________
Mulk...Maalt ja hobusega
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juun. 13, 2013 7:06 pm    Teema: Vasta viitega

Tänud.
Noh, kahetsen minagi paljusid asju oma elus, aga lohuta end sellega, et ju siis oli tol hetkel see otsus kõige parem-mõistlikum.
See mosse polnud hukule määratud, aga kuna sõbral ta töö juures seisis, siis ülemused on teada-tuntud - oma asju hoiavad jalus aga teiste meeste nodi ajab vihale.. No ja siis saigi kaup tehtud. Kuna teadsin kere korrasolekut, siis olekski kahju olnud, kui see masin oleks sattunud mõne põllureissingu-vello kätte.
Jäi mainimata ka, et läbisõit on täitsa õige ning hetkel on siis läbisõitu kogunenud 128 000km.
Auto värv on originaal, mõnede parandustega ning plaan lasta üle tuisata rekkavärviga. Ilmselt kõige odavam lahendus, sest päris muuseumipilli ei ehita, eriti veel, kuna südamega on kurjad plaanid sealt 1.5-liitrisest veel jõudu kätte saada.


Aga Toitz, kui sa miskit mossejuppe avastad ja leiad, et sa tulevikus mosset pidama ei hakka, siis pakkuda võid julgelt
Usun, et saan ise sulle Seati poolelt kasulik olla ehk.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 14, 2013 6:43 am    Teema: Vasta viitega

Ka olemas selline pill,venna oma muidugi aga siiski,meil aastast 77 ja originaal läbisõit 108000,sai päästetud põllurallitajate käest.Oleme vajunud ikka väga suure hunniku varuosade,alates mitmest jooksust plekkidest (uksed tiivad jm) kuni piduriklotsideni välja ja kõik osad on uued.
Edu masinaga,sest nii neid nimetatakse.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 14, 2013 7:29 am    Teema: Vasta viitega

Tsiteerin::

Auto värv on originaal, mõnede parandustega ning plaan lasta üle tuisata rekkavärviga. Ilmselt kõige odavam lahendus, sest päris muuseumipilli ei ehita, eriti veel, kuna südamega on kurjad plaanid sealt 1.5-liitrisest veel jõudu kätte saada.

oleneb mis firma rekkavärvi kasutad.
Dupondi rekkavärvi pinna saab ka üliideaalseks. Kuivab väga tugevaks :)
Näiteks musta värvi tooni puhul on võimalik saada parema tulemuse kui lakialuse värvi puhul. Pinna saab nö peeglimaks :) Ja ka hind kindlasti parem .
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Juun. 14, 2013 8:06 pm    Teema: Vasta viitega

Duponti peale käis endal ka mõte. :)
Tänud kaasa mõtlemast, tugevdasid vaid mu arvamust.

Eks ma hakkan midagi siin välja nuputama..
S4 - on teil olnud vajadust klaasipesureid vahetada?
Mulle tundub, et 2 pisikese asja kättesaamiseks tuleb armatuur välja kiskuda...
mitte et ma lödinäpp oleks, aga mulle meeldib varustada end infoga, mis võib osutuda odavamaks, kui rauhti asjad puruks tõmmata või valest otsast läheneda...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juun. 24, 2013 10:50 am    Teema: Vasta viitega

midagi näppumurdvat pole vahepeal saavutatud, küll aga selle, et eelmine nädal linna kaasa toodud karpa sai ahjus ära pestud ja uued tihendid ning hakkasin siis mina lektüüri uurima, et selle imerelva hingeelust ka natuke teada saada rohkem..
Selgus, et rallimehed kasutavad parema meelega seda karpat, kui siksi tüübi oma ning esimeses kambris peab olema õhk ja kütus väiksem, kui teises kambris.. mul oli siis esimene õhk 310, kütus 185 ja teises õhk 250 ja kütus 230... panin siis nii nagu peaks olema ning laupäeva hommikul maale minnes, võtsin pagassist siis ohates karpa, läksin auto juurde, keerasin peale ning hopaa - pumpasin kütuse üles, nii kui kambris juba kütus paistma hakkas, oli poole pöörde pill. Ja see ränk kinnipoomine teise kambri avanemisel - see kaduski ära. Nüüd on sujuvalt jõud taga ja proovisõit tõmbas küll suu kõrvuni - maamaja eest maanteele keerates jäid päris adekvaatsed jäljed maha.
Tundub, et vähemalt mineku probleem on lahendatud, kuigi ma täppisregulli ei teinud, keerasin segukruvid oma suva järgi, nii nagu pidasin paremaks, ja küünlajuhtmed on nagunii nõukaaegsed isevalmistatud, siis enne ei hakkagi vaeva nägema, kui süüde on ka täpselt paigas. :)
Hakkas kohe meeldima, kuidas see mootor edasi käib nüüd.
Järgmine nädal külastan teda keevituse ja määrdepritsiga - kõik liigendid on niplitega ja esmapilgul tundus, et määrdest tühjaks ka saamas...Ning keevitusega õpetan seda tagaluugi hinge veidi, et ei ole mingit rebenemist siin.
Süüteluku sain 5€ eest uue ning salongipuhurile ei tulnud toidet enam peale, seetõttu see ka ei funkand.. Klaasipesu sain siiski toimima, aga see vaakumsüsteem on nõukaaegne relikt.. moodsad masinad pritsivad ikka urina saatel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm. Juul. 08, 2013 11:46 pm    Teema: Vasta viitega

nothing much really.
õlivahetusest muidugi niisama postitada on mõttetu...
aga et siis tõin ikkagi mosse maalt suurlinna elu nuusutama. liiatigi, olla kuulda, et maal olla käimas miskid kahtlase taustaga inimesed hoovis ja kahtlus näris, kuniks leidsin teise autojuhi ja põrutasin maale...


sai siis tangitud suts ja teele...

varuosi on hangitud ka juba isuga, kõik eeldused tehnika parandamiseks on olemas.. siiski jään trummelpidurile truuks ning tagavedrud peab ikka ilmselt asendama korralikematega, tagumik tahab ikka lohiseda vägisi.. kuigi jah, mul on seal hea 50kg manti ka sees... mosse spido 110, mazda 85... linnas võis siis rahulikult 80 kellale jätta. Jalgu jäänud, kiirust ka ei ületanud oluliselt. :D
heledat nahka tahaks sellegipoolest tuppa saada...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede. Juul. 12, 2013 7:44 pm    Teema: Vasta viitega

Noh, sai siis esmaspäeval mosse üldse jõgevalt Tartusse sõidetud.. jõgeval paak täis, tartus läks peale 51km läbimist peale grammike üle 3.5L, seega u. ~7L sajale on trassikulu. Karpa hingeelu on nüüd selge, käib mehiselt, heitgaas pingviine ei tapa ning edasiliikumine on tuntav, varasemaga võrreldes. Jagaja on küll vales hambas veel, tahaks edasi tõstmist, aga praegu läheb külmalt poolest pöördest, siis küll teise kambri avanemine tõmbab kinni korra, aga soojaks ära käib, on kiirendus koguaeg ühtlane ja ma olen sellega rahul.
Said uued küünlad ja Hyundai kasutatud juhtmed (vahe oli JUBA TUNTAV). Nüüd olen mitu päeva juba Siriuse vahet silkand lõuna ajal, täna suutsin ühe Transporteri isegi selja taha jätta. :P

Otsisin välja ka modi, millega saab spido täpsemaks, praegu võin rahulikult linnas 80ga sõita ja ikka jään jalgu kõigile. :D
Paraku on tagadifris õrn lõtk, mistap maanteel ikka vibra päris tugev (ristid on korras). Ja ega siis üle 90 mosse kella järgi sõita tahagi.. A kus mul kiiret?

Aga tänasest siis - mosse tagurdab!

seda sama kangi siin esiplaanil - selle reguleering oli piisavalt vale, et kahe käigu vahele jääda.. keerasin peale paarteist keerdu ja siis sai salongist juba hooga käigu sisse, natuke veel peenhäälestust ja läkski käik ilma raginata - otseselt katki midagi ei ole, aga puksid on väsinud küll juba... Vaja hoovastikupuksid hankida..


seisupidurit sai natuke juurde keerata, aga all olles jäi silma, et sedasama hooba on uut vaja, mille külge trossid kinnituvad - see n.ö keermelatt on keermest täiesti sile ja seetõttu ongi käsa täiesti 0. Kellel seda hooba on pakkuda, siis tuld, ise ei viitsi keermelatist meisterdama hakata, kuigi see pole minu käes eriti keeruline. :)

Põhja alt pilt väga hull polegi - tagadifri otsasimmer immitseb, parempoolse rattavõlli simmer immitseb õrnalt (difri korpuse ots on niiske). Rooliotsad tuleb kõik asendada. Sarniirid on kahtlased juba - ühe määrdenippel ei pea enam, surus määrde välja tagasi :D :D
Õõtsapuksid on ilmselt juba vaja uued panna..
Tagaamordid on vaja uued panna.
Paak vajaks vahetust.
Küljekarbid hakkavad tähelepanu nõudma varsti - auke pole, aga ära puhastada ja möksiga kokku..
Rattakoopad vaja puhtaks saada ja uuesti mastiksiga ära möksida.
Üldse on põhjaalune auguvaba, lihtsalt seismisest tekkinud pinnaroostet on küll...Õnneks varasemalt lekkiv mootor on kenasti kõik ära õlitanud.. isegi poolraamid on kõvad, vaja ainult puhastada ja uuesti mögin peale..

Ja sellega tänane paaritunnine jauramine lõppes.
Üsna napilt mahutasin ära:




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Nelj. Juul. 18, 2013 8:13 pm    Teema: Vasta viitega

pean nüüd äsja saadud hea el. skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..

aga see selleks. kuna täna lahjem tööpäev oli, siis võtsin jagaja maha. üks mutter lahti ja keera kuhu soovid.panin peale küll tagasi, aga 180 kraadi võssa, sättisin õigeks ja oli poole pöörde pill jälle. hetkel enam isu, süüdet katsuda ja karpat regullida, ei ole.
siis heitsin auto kõrvale pikali, nautisin esiteks päikest, mis rõõmsalt meil töökoja taga lõõmutab. naabermajas, kus Gerli Padar elab, ühel rõdul üks näitsik võttis päikest ja siis ma mõtlesin, et ma olen ka siis asjalik...
keerasin end auto alla, 14 padrun peos...
krudisin lahti seisupiduri trossi pinguti.. võtsin selle pulga näpuvahele ja läksin metalliruumi.. relakaga ots maha ning nurgast sain kohe keermelati.. sealt ka sobiv jupp ja keevitasin kokku need kaks... nagu tutikas. :)
läks auto alla tagasi, nüüd peab mingi päev siis tagaotsa kergitama ja rataste juures paika timmima. Lisaks on praegu varuratas all, vaja see ka üle kaeda, miks õige ratas õhku ei pea...
no ja kui ma juba seal olin, käänasin veel käiguhoovastiku mutritele paar keerdu peale. nüüd tagurdab säänselt, et ühe näpuga saab käigu sisse lükata .. jätsin pesula ukse taha kaks musta jutti maha... pesupoiss just ei rõõmustanud. :D
A rohkem ei jõudnudki jälle.. homne lõunapaus siis jälle elektri kallal ilmselt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis. Aug. 20, 2013 12:49 am    Teema: Vasta viitega

Noh, nüüdseks on natuke pausi olnud... tükk aega veeretasin passi näpu vahel, et kas loobun uuest sõbrast või jätan vägisi alles. Valisin siiski viimase variandi.
Seoses töökoha vahetusega kolisin ka mosse ümber ning juba enne seda sai natuke nokitsetud, näiteks nöökisid mind kaitsmed...
Terve auto peale on kokku 3 kaitset ja needki suutsid pea halliks ajada. http://www.autoopt.ru/acat/data/ij/412/93.gif
selline vigurvänt tal seal kapoti all on ja kaitsmetel on kaasa keritud ka soliidne kogus traati lisaks.. 0.26mm traat kannatab järelikult 10A välja..
välisel pilgul terved, no ei hakanud vahetama.. Ja ikka mingi kala, tarvititeni jõuab vaid hädised 0.2 volti, ime siis, et ükski asi ei krooksu, ei vilgu..
Lõpuks võtsin piiksu pihku ja piiksutasin kõik kaitsmed läbi - kolmest 2 tahtis uut traati.. No ja anomaaliad kadunud. Tagurdustuled ja salongi vent on ühe kaitsme alt, pasun ja kojamehed teise, ning kolmas jäetud siis süütelukku kaitsma..
Igatahes elektri kalad eemaldatud, paar tuleklaasi puruks keeratud ning tagatuledest sammal eemaldatud. Mis tuletabki meelde, et vaja on nüüd minna ja osta uued tuled igale poole.
Ülalpool olev pilt, kus ma tangin - tookord sai pool paaki lastud ning tänaseks päevaks on paar liitrit veel paagis... poole paagiga kannatas 260km sõita, mis teeb linnasõidu kulu üsna normaalseks..
Tagaluugi hingede kinnitused keevitasin üle, aga tõdesin, et luuk on ikka nende aastatega banaaniks väändunud ja kuigi ta praegu istub normaalselt peal, siis ideaalis oleks vaja uut tagaluuki.
Lisaks juhiuksele ja v.e tiivale.

Aga sain siis ükspäev innustust ühest teise mossemehe tegemistest ja vedasin ka oma jalad Tööriistamarketisse..

Vat sulle, mis pihku jäi. Mõeldud küll kaatrile, kuid 2 komplekti natuke üle 20€ ning mossel uued varred ja luuad nigu naksti. Sobivust pole veel jõudnud proovida, kuna auto on luku taga peidus, aga peale pühi katsetan ära. Varre otsa saab oma suva järgi painestada siia-tänna ning peaks üsna hää saama.
Tahaks ikka millalgi ülevaatusele ka jõuda, paraku moodsas keeles klots on probla. Seetõttu ka töökoha vahetus ning hakkan Autoekspertis resideeruma, Topiga oli sõbralik hüvastijätt õnneks.

Mõni nädal tagasi, kui veel ilusaid ilmasid oli, sai korra mossele poleeri ka näidatud, õigemini oma käsitöö - 3 tunniga sai auto selliseks -




Peab üle kaema ka difri lõtkud ja selle paika reguleerima, tundub hääle järgi, justkui hambumus on kehva (nagu kulunud Transiti tagasild.. ) ..võimalik, et ka tuleb see mujalt - kardaaniristid võiks ka ideaalis ära vahetada...

Rohkemat praegu polegi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mario
Vana tuttav


Liitunud: 30 Juul. 2009
Postitusi: 678
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm. Märts 05, 2014 12:22 am    Teema: Vasta viitega

Tänaseks päevaks võib Mosse teema ka ikkagi vaka alla ära panna.
Peaks ta nüüd kuskil Abja kandis rullama. Sõber tahtis ka ajaviidet ja mina vajasin krõbisevat.

Vähemalt ma tean, et mu nunnu saab korralikuma elu peale, kus ootab teda hunnik vendi ja õdesid juba.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate endised autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020