Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Md-Dog Aktiivne külaline
Liitunud: 13 Jan. 2010 Postitusi: 48 Asukoht: Viljandi edelapoolne lääneserv
|
Postitatud: Nelj. Juun. 26, 2014 1:14 am Teema: LUKKU: ostuabi Ford Mondeo 2004 2.0-85kw Diisel |
|
|
Tervitus
Leidsin netiavarustest ühe pealkirjas mainitud isendi
kõik muu jutt autost kena ja hind kah sihuke meelitav aga ärevaks teeb asjolu, et omanik mainib kahte vigast pihustit.
Kuna diisli teema on mulle suhteliselt võõras ja eriti veel uuemad isendid mida aju ja turbo abil töös hoitakse siis tekkis paar küsimust millele ma siiani vastust leidnud ei ole.
1. Mis pihusteid antud isendil kasutatakse (miskipärast arvan et vanakooli kõrgsurve pumbataha ühendatavad nad enam ei ole)
edit: google ja muude rtiistade abil kaevandades tundub et andud mootorit eksisteerib nii TDDI ku TDCI variandis. Kuna kuulutusest ei selgu millega tegu siis mis oleks hullem variant
2. Milline porr kaasneb antud isendi puhustite vahetusega (on vaja miskid ümber häälestada ajus vms)
3. palju see maksma võiks minna
ette tänades
m _________________ Fix Or Repair Daily
Viimati muutis seda Md-Dog (Kolm. Juul. 16, 2014 9:19 am). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Juun. 26, 2014 5:03 pm Teema: |
|
|
Koik need kysimused saad ju vastatud auto remondi kohtast, kuna saan aru,et sa ise nagunii ei tee,siis just sealt ongi oige kysida. Omaniku k2est kysi eelnevalt t2pne mootor.
siin on igal oma remondi kalkull ,m6ni v6tab lammarist,m6ni poest pihustid.
minuarust midagi programmeerima ei pea. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Md-Dog Aktiivne külaline
Liitunud: 13 Jan. 2010 Postitusi: 48 Asukoht: Viljandi edelapoolne lääneserv
|
Postitatud: Nelj. Juun. 26, 2014 11:37 pm Teema: |
|
|
tänud
pigem vist jääb asi sinnkant et las remondib seda masinat keegi teine
olen siin veel kaevandanud ja pihustitega ei pruugi asi piirdudagi sarnaste mootorite korral.
progremist vist vaja ei lähe, küll aga olen leidnud viiteid et uute ja ümbertõstetud pihustite korral tuleb mingi elektrooniline kalibreerimine teostada
m _________________ Fix Or Repair Daily |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Nelj. Juun. 26, 2014 11:53 pm Teema: |
|
|
üldjuhul laseks kõik pihustid siis juba korraga taastada kui on vanakooli mehhaanilise pumbaga.
common-railist TDCI ei oska väga kaasa rääkida kui seal aju juba vahel. _________________ Arst haige peale ei pahanda |
|
Tagasi üles |
|
 |
Md-Dog Aktiivne külaline
Liitunud: 13 Jan. 2010 Postitusi: 48 Asukoht: Viljandi edelapoolne lääneserv
|
Postitatud: Reede. Juun. 27, 2014 2:31 pm Teema: |
|
|
tnx
vanakooli 2.0 dislat kohtas vist MK3 mondeo algusaastatel 66kw TDI variandis
hilisemad onn
85kw sihandene kahtlane, on ühte kui teist (TDDI ja TDCI)
96kw ainult TDCI
järjekordne kaudne kinnitus faktile et liigne elektroonika auto küljes saatanast ja ajab lihtsal inimesel mõistuse sõlme.
m _________________ Fix Or Repair Daily |
|
Tagasi üles |
|
 |
Md-Dog Aktiivne külaline
Liitunud: 13 Jan. 2010 Postitusi: 48 Asukoht: Viljandi edelapoolne lääneserv
|
Postitatud: Kolm. Juul. 16, 2014 9:18 am Teema: |
|
|
juhtum lõpetatud, sai soetatud sõitev 96kw isend. _________________ Fix Or Repair Daily |
|
Tagasi üles |
|
 |
|