open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

Mootorid ja paberid

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 02, 2006 1:14 pm    Teema: Mootorid ja paberid Vasta viitega

Selline küsimus teadjameestele. Kui autol asetses ennem 0.9 mootor ja selle asemele satub 1.3 turbo... Mismoodi seda asja ARKis kooskõlastada võimalik on?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 02, 2006 2:23 pm    Teema: Vasta viitega

mootor ei tohi üle 30% võimsam olla. Ja kui samale mudelile on seda võimsamat mootorit pandud ei ole üldse mingit probleemi.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 02, 2006 4:13 pm    Teema: Vasta viitega

See 30 %. Kas see on kubatuuri või Kw pealt, ma ei saanduki aru. Aga ega vahet ei ole nii või teisiti on võimsam. Kui sama mudeli mootor, siis võib olla suurem kui 30%???

Võimalused oleks:
0.9 - täis pussukas, sellega tuleb kaugust visata.

1.0 - Näppimisväärt mootor, aga ikkagi ei ole võimalik piisavalt välja võtta, et asi ka kestaks.

1.3 GT - sama mudeli kõige võimsam, miinuseks on väga väike võimalus leida. Neetud Uno turbiinmootor sõi välja teise.

1.3 T - see on teise küll teise mudeli aga sama firma auto. 127 stella või UNO - vahet eriti ei ole. Kinnit
ustega peab nii või teisiti kargama.
No nii tõmbab sinna viimase poole. Kõvva higi ja vaeva + megalt rulli sisse investeerides saaks ka ometi oma autoga veerandmiilitada tasapisi.

Mis kuradi moodi siis selle mootori saaks ametlikuks ajada. Üks võimalus, et viskan pohhuilt peale ja sõidan, nagu nii mõnigi mees siit tartu kandist paugutab, aga kui crashi keeran, siis ülim jama ju.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
TopFuelFunnyCar
Külaline





PostitusPostitatud: Esm. Okt. 02, 2006 5:37 pm    Teema: Vasta viitega

võimsus kuni 30% suurem (kW)
töömaht kuni 20% suurem (ccm)
mootori mass kuni 10% suurem (kg)

Saada tallinna ARK e-mail. Sinna tehno osakonda, seal mingi Soots-i nimeline vana kes nende asjadega tegeleb. Olen ise ka teda suht palju tüüdanud.
Tagasi üles
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 02, 2006 9:45 pm    Teema: Vasta viitega

Kui sa mõtled sinna megalt cashi sisse toppida miks siis üldse originaal moto panna... ? Võta parem kasvõi opeli 3.0NE , 132kw... suht odav , mootor+kast vast nii 5k saab kätte. Lihtne tehnika.

ÜV teed õige mootoriga näitek.. muul ajal midagi muud :P
ei tea,kui võimsad need motod sul on mida pakkusid.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 8:12 am    Teema: Vasta viitega

Inferno kirjutas:
Kui sa mõtled sinna megalt cashi sisse toppida miks siis üldse originaal moto panna... ? Võta parem kasvõi opeli 3.0NE , 132kw... suht odav , mootor+kast vast nii 5k saab kätte. Lihtne tehnika.

ÜV teed õige mootoriga näitek.. muul ajal midagi muud :P
ei tea,kui võimsad need motod sul on mida pakkusid.


Kui ikka 3x raskem mootor sellise pisikese kere vahele ajada, siis on kaalujaotus väga paigast ära ja usun et õige pea on see kere seal mootori ümber krussis nagu saiakile
Teadaolevalt on raske sõita isegi selle mantaga, millel sena mootor vahele installitud.
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 10:56 am    Teema: Vasta viitega

tuleb keskmootor panna :P
ahja,see uno vist esiveoline,seega mõttetu idee oli algusest peale :)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 11:16 am    Teema: Vasta viitega

aga kas ma naq ametlikult ei võigi siis panna peale enda autole 1.3 T
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
masinist
Vana tuttav


Liitunud: 14 Märts 2006
Postitusi: 401
Asukoht: mujal

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 12:25 pm    Teema: Vasta viitega

Kas jutt käib UNO-st, neile ju tehase poolt pandi turboga mootoreid ja usun, et võib sellele ka panna, aga siis peab vast pidurid jms. ka sinna aretama.
_________________
C4 q, Golf 1, Lada 1200, Riga 1, Riga 3, Riga 4, Riga 7, Riga 22, Riga Mini, Erkkola mopo
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 12:33 pm    Teema: Vasta viitega

minul on 127A
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 4:36 pm    Teema: Vasta viitega

kas on mõtet tampida raha sinna ja aretada turbosid ja muud kala kui lõppkokkuvõttes saavutad 2 liitrise stock tänava auto võimsuse???kas targem poleks kohe mõni teine auto osta?kui just see meeldib ja raha peale kuri oled siis küll...
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 4:57 pm    Teema: Vasta viitega

Katsun mootorite raskused järele uurida, siis näeb mille poole kalduda. Tuttav omas aastaid tagasi 127 koos 1300GT mootoriga.

To alex: ei ole plaan uut "projektikat" soetada. Peamiselt ei taha sellepärast teist autot osta, kuna siis ei jääks eriti ressurssi timmimise jaoks. Need autod mis meeldivad on nõks kallid ja nende tükid on kõvva kallimad ka ju. Mõnus on ju õhtuti vaikselt nokitseda...

To masinist: vaevalt küll nende mootorite kaaluvahe 3x on.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 5:32 pm    Teema: Vasta viitega

Alex kirjutas:
kas on mõtet tampida raha sinna ja aretada turbosid ja muud kala kui lõppkokkuvõttes saavutad 2 liitrise stock tänava auto võimsuse???kas targem poleks kohe mõni teine auto osta?kui just see meeldib ja raha peale kuri oled siis küll...

rahapeale pole ma kunagi kuri olnd aga asi või ese kuidas fiati kohta öelda, ta meeldib mulle teistmoodi kui see hall mass:love:
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 5:36 pm    Teema: Vasta viitega

samas muidugi on lahe kui tehakse midagi,eriti veel midagi sellist mida linnapildis igapäev ei kohta.edu!
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 6:07 pm    Teema: Vasta viitega

Alex kirjutas:
samas muidugi on lahe kui tehakse midagi,eriti veel midagi sellist mida linnapildis igapäev ei kohta.edu!


Õige, ega sapperi ehitamine on ka vahepeal nagu peaga vastu seina peksmine ju. Aga nüüd juba on teistsugune kui teised, samas liigub täitsa hästi oma kw kohta.
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 03, 2006 6:11 pm    Teema: Vasta viitega

To alex: tänx

Mina ütleks nii, et maitseid on erinevaid ja nende üle ei tohi vaielda. V
ib ainult imestada
Samas on iga ilusasti tehtud auto ilus ja tekitab tahtmist endalegi saada. Aga see on kõik OT.

Jätkame teemat ja põõame leida lahenduse küsimusele, et kas on võimalik legaalselt omada autol mootorit, mis on suurem, kui maagilised 30%. Vahest härra topfuel juhtub lugema ja räägib mis plaanid tal enda ehituse oleva autoga on?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Okt. 07, 2006 1:58 pm    Teema: Vasta viitega

kui auto kategooria on omavalmistatud siis ehk võib.
Üldiselt ära peaga vastu seina jookse, uuri arkist täpselt järgi.

Arvan,et võimsam mootor = raami tugevdused, strutid, teised pidurid vb siis saad arkis kuidagi arvele....
noja ehitatud mootoriga saab ka muidugi, mis stock andmetes jääb sinna 30 % sisse. ;)
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 08, 2006 9:16 pm    Teema: Vasta viitega

Niisiis sai asja mootorite poolepealt kõvasti uuritud.

Leitsin veel ühe toreda mootori. Lancia Y10 Turbo 1050. 0-60 MPH 9.1 sekki, 112 MPH tippkiiruseks. 85 hp ja seda kõike 5750 pöörde juures. Lancia ise rebib veerandit stockis 17 ja peale sekiga. Teet001´le teadmiseks, et tegu on sama 1050 cc mootoriga, mis fiatile mõeldud. Ainult nüüd on seda tiba muuudetud ja turpz vahele visatud. Kena mootor tuisusteks õhtuteks modida.

Litraas mahub täpselt paberi sisse. Kilovatte nõks rohkem kui peaks, aga sellega vast keerutab ennast välja. Selline lugu siis.

PS. Infernole suured kiitused, et ikka oma suure mootori tagant teemast osa võtad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 08, 2006 9:18 pm    Teema: Vasta viitega

krt aga seda mootort ju ei leija kuskilt ma arvan
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 09, 2006 2:49 pm    Teema: Vasta viitega

a kas on lubatud panna teisele autole mõelud mootor oplenemata et põhimõtteliselt sama. mina sain aru nii et sellele autole toodetud mootorit võib panna( kui samal autol tehases peal on selline)? vb sain valestia aru ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Alex
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn-Viljandi

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 09, 2006 3:57 pm    Teema: Vasta viitega

cartman kirjutas:
mina sain aru nii et sellele autole toodetud mootorit võib panna( kui samal autol tehases peal on selline)?
minuteada ongi nii...parandage kui eksin.
_________________
BMW 318Ci
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 10, 2006 8:55 am    Teema: Vasta viitega

Muidugi,et on lubatud, kui suudad selle arkis läbi suruda ja tehnilise kontrolli läbida. Ala estfieldid ja kõik on ju iseehitatud ja kontrollitud..niisama ei saa midagi tänavalegaalseks!.

Eks ikka vahetatakse sildasid jne, lihtsalt töö peab hästi tehtud olema.

Hm, mul tegelt ei ole enam suurt mootorit.. mul 1,6l ja 1,8l ja 2.0l mootorid on :) autost vana pilt,sest ehk õnnestub järgmiseks suveks samasugune uus sebida...maybe.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 16, 2006 11:47 pm    Teema: Vasta viitega

Ãœks huvitav link ka siia, kus 127-le on peale pandud Ritmo 1.5 mootor + turbo:
http://www.netikka.net/ville.vieri/127t.htm
aga krt soome keeles ja kes veel viitsiks sellise töö ära teha endal küll pole sellist aega no
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 16, 2006 11:55 pm    Teema: Vasta viitega

A see eest võib tulemus päris kihvt olla Ah too punn siis ritmokas hoopis. Krt videosid olen näinud sellest. Neetud soome keelest ka ei saa aru Prandan, ingliskeelne variant ka olemas. Lehe üleval on link.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 17, 2006 8:36 am    Teema: Vasta viitega

jh põdrad ullud. ma leidsin kord smarti turboga sooomest myygist
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Kessu
Satub siia tihti


Liitunud: 16 Apr. 2006
Postitusi: 135
Asukoht: paalalinn

PostitusPostitatud: Teis. Okt. 17, 2006 4:33 pm    Teema: Vasta viitega

to my college: kas oled juba fiati omale tartusse tuppa lükanud, et kavatsed seda talveõhtutel nokitseda?
_________________
Mehed on nagu parkimiskohad- paremad on juba võetud ja ülejäänud on invaliididele!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Kolm. Okt. 18, 2006 1:55 am    Teema: Vasta viitega

to kessu: gee, hea mõte. Juba ammu mõtlesin F´i tuppa visata. Pärast mitmeid asjatuid katseid autot seljakotti mahutada otsustasin jupp-haaval viia, aga siis tekkis õnneks veel parem mõte... seda kutsutakse garaaziks.

Muide kas kellegil teemakohaseid jutte ka on pajatada, et kas mõni tuttav või tuttavatuttav midagi street legaliks teinud on?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 22, 2006 8:37 pm    Teema: Vasta viitega

nii tegin mõne pildi aga väga sitad tulid teen mõnipäev paremad ja selgemad.
aga kas fiatil ongi parempoolne pooltelg jämedam kui vasakpoolne
http://www.zone.ee/teet001/
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 22, 2006 9:38 pm    Teema: Vasta viitega

Nonoh, põhja korrosiooni kaitse tegemata ju Selle pooltelgede kohapealt niipalju, mul mahakantud fiatil (sama mudel mis sul) on ka poolteljed sellised.

Teemasse siis niipalju juurde, et pidasin asjapulikatega nõu ja soovitati Uno T peale visata ja lihtsalt sõita, rõõmu tunda ja ARK ära unustada, kuna müügiplaane nagunii peas ei ole.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Püh. Okt. 22, 2006 9:50 pm    Teema: Vasta viitega

co1b1ra kirjutas:
Nonoh, põhja korrosiooni kaitse tegemata ju Selle pooltelgede kohapealt niipalju, mul mahakantud fiatil (sama mudel mis sul) on ka poolteljed sellised.

Teemasse siis niipalju juurde, et pidasin asjapulikatega nõu ja soovitati Uno T peale visata ja lihtsalt sõita, rõõmu tunda ja ARK ära unustada, kuna müügiplaane nagunii peas ei ole.

aga kust leida uno t
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Esm. Okt. 23, 2006 1:12 am    Teema: Vasta viitega

Mingi aeg pidin sõbramehele soomemaale seltsi minema. Eks siis tuleb seal silmad, kõrvad lahti hoida ja mööda lammareid joosta. Voyagerile un vaja supporti ja tänu sellele saab siis mööda tartu lammareid ringi kolistada. Vahest näkkab. Reaalsem variant on üks turbopill osta, kui müüki juhtub. Kap remonti ja tiba treiali kätt vajab ju mootor nii või teisiti. Just nägin koos pooltelgedega 1.3 mootorit 1,5 kilo eest müügis. Aga too vist oli ilma turbiinimõnuta. Googeldades leidsin.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
teet001
Vana tuttav


Liitunud: 30 Märts 2006
Postitusi: 839
Asukoht: London, United Kingdom

PostitusPostitatud: Esm. Dets. 04, 2006 12:08 am    Teema: Vasta viitega

to:co1b1ra
ma leitsin uno turbo mootori koos kastiga aga noh liiga hilja sain teada pole vaja enam endal et kui tahad võin rohkem inffi anda
_________________
Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
comma
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 385
Asukoht: ida narva no

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 09, 2006 2:55 pm    Teema: Vasta viitega

uno turbokas oleks hää(nagu hunt lamba nahas).aga uuri lääne linkidelt seal kõike ehitatud mõnel kõik andmed ja joonisedki olemas aga jahm kui mootor võimas vaja häid pidureid ja vedrustust kangemaks mis siin eestis ehitatud nii mõnelgi autodel tahetakse ära unustada.
_________________
M:valukaid,rehve,polte, tsentrõngaid, uusi ja kasutatud.küsi lisa
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 09, 2006 6:00 pm    Teema: Vasta viitega

Oh jopadivaa... Teet-poiss ma ei näinudki sinu posti enne. Kaalun siin veel variante, kuna aega on veel mootorini. Kui kahju ei ole siis võid öelda, palju umbes need asjad maksavad.

To comma: ma siin olen uurinud niipalju, kui võimalik on neid väljamaa lehti. Mõtteid saab päris palju. Ei tea just kas hunt lambanahas, aga selline ehitamine on kohutaval kombel huvitav ja lõbus
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Udukas
Vana tuttav


Liitunud: 18 Nov. 2006
Postitusi: 565
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 09, 2006 10:27 pm    Teema: Vasta viitega

hea nõuanne, kuid ebaseaduslik:

Osta endale teine samasugune ja samat värvi isend kõrvale. Endal projektiks 2 mosset 401, millest üks tuleb originaal ja teisele tahan peale istutada 2.0 sierra. Seega orig. autoga ülevaatud ja paberid korda. Kui tahad niiöelda tuunitud masinaga sõitma minna, siis numbrite ümbertõstmise vaev
_________________
Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 09, 2006 10:40 pm    Teema: Vasta viitega

Ebaseaduslikud nõuanded ongi need kõige paremad. Kahjuks see viga, et värv tuleb autol selline, ütleks lausa et unikaalne. Ei viici teist autot nii tegema hakata
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Laup. Dets. 09, 2006 10:59 pm    Teema: Vasta viitega

ega toon toonilt ei peagi ju klappima.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 10, 2006 12:07 am    Teema: Vasta viitega

Aga kui mõnel korravalvuril tuleb idee kerenumbrit kontrollida autopealt?
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
co1b1ra
Satub siia tihti


Liitunud: 11 Juul. 2006
Postitusi: 249

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 10, 2006 1:27 am    Teema: Vasta viitega

1) Siis viskad vaikselt 500. 2)Helistad tuttavale, kes on sulle teene võlgu ja on selle korravaluri tuttav ja korravalvur on su tuttavale teene võlgu 3) saad traffi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4613
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Dets. 10, 2006 1:27 am    Teema: Vasta viitega

Edasi võid ju ise ka mõelda eksole. Siis on nats jama kaelas loogiliselt eksole.

Ma sain ükskord soome camaroga ja passati paberid olid ainult kaasas :D Alles soome piiril tuli jama. Ja siis sain ka minema niisama.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
cartman
Vana tuttav


Liitunud: 10 Märts 2006
Postitusi: 2143
Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi

PostitusPostitatud: Teis. Jan. 09, 2007 10:24 pm    Teema: Vasta viitega

kaspar kirjutas:
Aga kui mõnel korravalvuril tuleb idee kerenumbrit kontrollida autopealt?

ma olen yle 3 aasta sõitnud ja ple kordagi kontrollitud, võimalus vahele jääda ju mega väike
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kõik autodest Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2024