Et siis püstitatud probleem - auto taguvedrustus kujutab endast risti lehtvedru. Huvitav, kas mingeid jäikasid lehti ei liigu. Selles suhtes, et üks võimalus oleks topelt panna, aga siis masin kõrgeneb. Oleks vaja vähemalt kõrguse endieks jätta. Laiskus on ka nii suur, et ei viitsi spiraalidele süsteemi modifitseerida.
tuleb leida raskem auto millel leht vedrud olemas. ja neid sobitada kylge a arvan et see ka suht sobitamine ikka. ex need lehed ole sul vict suht pisikesed ka ju?
Liitunud: 30 Märts 2006 Postitusi: 839 Asukoht: London, United Kingdom
Postitatud: Kolm. Okt. 11, 2006 7:01 pm Teema:
mul on ikka väga jäik aga ma pean uurima mis moodi mul välja näeb see süsteem _________________ Taevas mind ei taha ja põrgu kardab,et võtan juhtimise üle!
Topfuel - vististi, kuid pead vahele ei anna. Ajasid kõhklema. Kurat neid parimaid itaalia disainereid teab. Kui vilj jõuan vaatan järele. Põhimõtteliselt kui oleks mingid palju pikemad vedrud, siis peaksid need ka paksemad olema. Parajaks lõigates saakski kenad väigad vedrud. Peamine on see, et üldse kohe ei lähe projektiga asi kokku, kui auto kõrgemaks läheb. Saab offroadika hoopis
Teet001 - kui tüli ei tee, siis võiksid korra pea tagumise poole alla pista. Samas on millegipärast tagumine osa tõesti suhteliselt jäik.
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes