Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Renka Vana tuttav
Liitunud: 2 Aug. 2006 Postitusi: 333
|
Postitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:19 pm Teema: Mure Audi Gamma makiga |
|
|
Mure on järgmine: Aku sai tühjaks ning peale täkku andmist ei töötanud enam makk. Ees on kiri SAFE, ükski nupp ei tööta. Saan aru, et tahab koodi saada. Tuhnisin auto paberites ja leidsin koodi 0387 või 0378 nin tuleb 3 sek. alla hoida DX ja FM 1/2 nuppu. Jama on aga see, et mul pole nii palju nubreid maki peal, ainult kuueni, et ehk keegi oskab aidata. Makk on audi a6 c4 95 a.
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
RealGSM Vana tuttav

Liitunud: 14 Märts 2006 Postitusi: 939 Asukoht: Männimäe
|
Postitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:28 pm Teema: |
|
|
võta makk seest välja ühenda korra juhtmed lahti ning pista mõne sekundi pärast tagasi. Mul ka üks makk jebis nii. et kui täkku sai antud või aku eemaldatud.
Koodi peaks saama sisestada ka vol nupuga. _________________ Iga auto muutub ükskord Opeliks, nõnda olen nüüd Opeli omanik |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Nov. 28, 2008 9:50 pm Teema: |
|
|
koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Esm. Dets. 01, 2008 9:59 am Teema: |
|
|
Toitz kirjutas: | koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii. |
Nii ta peaks olema jah! Vähemalt minul vw beta2 makiga oli nii. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tiiger Vana tuttav

Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Dets. 01, 2008 12:34 pm Teema: |
|
|
Jup, nagu eelpool mainitud, olen ka ise mingil makil koodi nelja esimese numbriga paika pannud. Arvan, et see süsteem vähemasti sama neil enamikel. _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Renka Vana tuttav
Liitunud: 2 Aug. 2006 Postitusi: 333
|
Postitatud: Esm. Dets. 01, 2008 8:26 pm Teema: |
|
|
Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Dets. 02, 2008 9:12 pm Teema: |
|
|
Renka kirjutas: | Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on |
Aga mõtle...muusika saatel on ju pooltelge hulka lõbusam vahetada  _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Kolm. Dets. 03, 2008 10:49 am Teema: |
|
|
Toitz kirjutas: | koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii. |
nii see on....sa pead hoidma süüte sees kuskil 30min mõnikord võib minna isegi tund pead hoidma kuni tuleb ette CODE või siis ----, siis saad hakata koodi sisestama... vastavalt eelpool olevale kirjeldusele... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Renka Vana tuttav
Liitunud: 2 Aug. 2006 Postitusi: 333
|
Postitatud: Nelj. Dets. 04, 2008 7:40 pm Teema: |
|
|
Sake kirjutas: | Toitz kirjutas: | koodi sisestamine peaks pigem käima nii, oletame et kood on 0387.
Kõigepealt nii nagu sa alguses kirjutasid, vaja safe asemele ---- saada(osadel võib esineda mingi numbri kombinatsioon)
Siis vajutad maki peal klahvi number 1 niikaua kuni tuleb ette number 0, siis vajutad number2 klahvi niikaua kui tuleb ette nr3, number3 klahvi tuleb nii palju vajutada, et ette tuleks nr8, ja number 4 klahvi niikaua kui ette tuleb nr7 ja kui kood ees siis oli see dx klahv vist.
Vähemalt enamus tehase makkidest käib asi nii. |
nii see on....sa pead hoidma süüte sees kuskil 30min mõnikord võib minna isegi tund pead hoidma kuni tuleb ette CODE või siis ----, siis saad hakata koodi sisestama... vastavalt eelpool olevale kirjeldusele... |
Mul praegu pea pulki täis, et loodan, et pole liiga labame küsimus. Süüde lihtsalt 30 mini sees kui auto ei käi või toimib see meetood ka sõidu ajal?
Toitz kirjutas: | Renka kirjutas: | Pean proovima seda. Nädalalõpus ehk jõuab, enne vaja pooltelg ära vahetada, muidu pole makist kasu, kui sõita ei kannata. EKs ma anna teada, kuidas seis on |
Aga mõtle...muusika saatel on ju pooltelge hulka lõbusam vahetada  |
Õnneks päästab makk garaa¾is selle lõbusama osa |
|
Tagasi üles |
|
 |
Toitz Vana tuttav

Liitunud: 25 Dets. 2007 Postitusi: 614 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Dets. 04, 2008 7:51 pm Teema: |
|
|
toimub sõidu ajal ka, peaasi, et makil pilt ees on. Minu seati aura makki sai ilma süüte sisse keeramata kah tööle panna, jätsin siis paariks tunniks maki tööle ja tagasi tulles oli safe asemel ---- ees ja sai koodi sisestamise kallale asuda. _________________ Mulk...Maalt ja hobusega |
|
Tagasi üles |
|
 |
Renka Vana tuttav
Liitunud: 2 Aug. 2006 Postitusi: 333
|
Postitatud: Esm. Dets. 15, 2008 2:49 pm Teema: |
|
|
Nii nüüd kõik töötab. Sai makk välja võetud, juhtmed tagant. uuesti ühendatud ja DX ja FM 1/2 nuppu 3 sek. all hoitud, viskas nullid ette ja koodi saigi sisestada nii nagu toitz mainis. Tänud kõigile |
|
Tagasi üles |
|
 |
|