Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Reede. Mai 01, 2009 1:28 pm Teema: BMW 545i 04 |
|
|
Kuna eelneva Audi kohta ei jõudnudki teemat teha, siis nüüd kirjutaks oma esimesest Bmw-st. Valisin uuema A8, A6 või 5 seeria Bmw vahel, leides sobiva varustuse ja korrasolekuga auto tegin otsuse E61 kasuks.
E61 on siis tähisega 545i ehk siis 4.4 v8 mootoriga isend. Ning E60 asemel E61 tähendab et tegu siis universaal ehk bmw keeles Touringuga.
Mootori spec:
Code N62B44
Type 4.4 Liter V8
Max Power 245 kW @ 6100 rpm
333 hp @ 6100 rpm
Max Torque 450 Nm @ 3600 rpm
330 lb-ft @ 3600 rpm
0-60 mph (0-100 km/h) 5.4 sec
Bore/Stroke 3.50/3.15 inch
Compression Ratio 10.5:1
Käigukast on steptronic automaat, kirjutan mõningad lisad välja mis meelde tulevad, täieliku nimekirja saan UM-st tarkvara uuendamist teostates.
Lisade poolest on peaaegu kõik, mainimist väärivad:
Adaptiivne kruis (Hoiab autodega automaatselt soovitud vahemaad, vajadusel pidurdades, või lisades kiirust )
suur navi idrive (proffessional navi)
komfortistmed ( ilma nendeta 5-st ei ostaks)
roolisoojendus
rooli reguleerimine elektriga ( enamus asjukäib elektriga,eriti lai valik muidugi istmetel )
kurvituled
Logic 7 heli, 6-se boxi ning eraldi dvd-ga(minuteada parim mis sai tellida sellele mudelile)
Sportrool- samuti minu silmis ainuõige.
Laiendatud funktsiooniga kliimaseade
4x istmesoojendus ning tagumistel sooja või kylma reguleerimine
Häälkäsklused mida on 13lk A4 lehe jagu
Tagumise luugi avamine puldist elektriliselt, samuti nupust kinni
Kokkuklapitavad ning isetumenevad peeglid
Head up Display mis kuvab siis esiklaasile kiirust ja kruiisi ning vigade infot, ilmastiku infot, samuti navi andmeid jms.
Vihmasensor.
Parkimisandurid ees/taga.
SOS hädaabi.
Bi-xenon pesuriga.
Telefon mida saab ka mingis raadiuses kaasa võtta.
Eks lisab kuituleb miskit meelde, mis puudu on täielikust varustusest tuleks esialgu meelde: ventileeritavad istmed, infrapuna radar ees mis kuvad loomade ohtu ntx, panoraam katus, keyless go, kardinad.
Kütusekulust rääkides, kui sõita linnas ökonoomselt saab kuluks 14,5, kui sõita vahest kiirendades on see kuni 18,5, maanteel 90-ga kruiis peal on kulu 7,5 sajale.
Auto olnud Eestis 10 kuud, Saksas olnud omanik teostas kõik hooldused BMW esinduses ning vahetas igakord välja kõik mis võimalik tava hoolduse k2igus. Hetkel odomeetril 166068km
Tehtud on korralik pesu ning nahahooldus, vahetatud kojamehed, autol all originaal Style 122 velg kus peal Nokia WP MS mõõdus 255/ 40 /r17, hetkel suveks muud ei osta, kulutades need rehvid tulevad talveks korralikud talvekad ning järgmiseks suveks alles suurem velg korraliku suvekate jooksuga.
Plaanis teha UM-s tarkvara uuendus, millega kaasneb automaatkasti parandatud töötamine (usun, et sujuvamaks veelgi), saab suhelda autoga inglise keeles, makk saab mp3 toe, selhulgas võib kirjutada ntx Dual Layer dvd mis on 8,5gb suur täis mp3-sid ja makk loeb seda.
IDrive on sick asi peaks mainima veel eraldi, ning selle õppimine võtab tõesti pisut aega.
Lisame siis pildimaterjali:
Viimati muutis seda Skorus (Püh. Mai 03, 2009 11:07 am). Kokku muudetud 4 korda |
|
Tagasi üles |
|
|
Alan CCV Guru
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1344 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Mai 01, 2009 3:52 pm Teema: |
|
|
Karm pill, sain juba esimesel päeval tõmmet tunda |
|
Tagasi üles |
|
|
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Reede. Mai 01, 2009 7:39 pm Teema: |
|
|
JUUUUU, nuts
Lisasid on maialt, ainuke asi, mis tundub, et puudu on vent istmed
muidu on VAU VAU VAU :) 4.4 on ka kena mootor ... M5 touringut ei tahtnud hiilida :)?
Ma ei saand aru, mis sa pidasid selle all silmas
"Plaanis teha UM-s tarkvara uuendus, millega kaasneb automaat kasti tootamine,"
E: loodame, et kliimakomfort klaas ka on (suht kindel olen, et on), suvel on tüsiselt abiks selline vigur _________________ Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Laup. Mai 02, 2009 1:04 am Teema: |
|
|
Vent istmetest olen juba tõesti puudust tundnud, mis puudutab m5-te siis niipalju pole ka päris raha taskust võtta :) , antud auto pole liisitud ja tarkvara uuendades olen kuulnud et automaatkasti töö pidi mingil moel muutuma. Oskad ehk vihje anda kuidas kontrollida seda klaasi? Päikse kätte auto jättes ei ütleks, et ta nüüd jahedaks päris jäeb. |
|
Tagasi üles |
|
|
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Laup. Mai 02, 2009 1:28 am Teema: |
|
|
UM'st varustuse võtad, siis on kirja sseal, kui pole, siis on tavaline. Idee mingi selline, et ribad on mingid klaasi sees, mis aitavad autosse külma toota ... see kasti juttu ma väga ei usu .. .steptronicud on nii ehk naa kõik ise õppivad, seega see update on põhiliselt softi poolne (navi, mp3 + nipet n2pet idrives).
edu sulle autoga :) loodame et neid õõtsi jms nii pea minema ei hakka ... kena auto ... tõsiselt kena .. edu sulle selle iludusega :) m5 jah kahjuks on hoopis teisest hinnaklassist. mõne pilli kasko + liisingu maksad selle eest kuus, kui ostad m5 piduriketta :D:D ... runflatid on all? kui on siis tõsiselt vaheta tavalise vastu + telli esindusest varuratas ... meie teedel on need runflatid killerid ...
kunagi aega võiks vilkus kokku saada, vaataks ka iluduse üle :)
kusjuures e61 m5 ... is teh nuts .. alpina white ... AIIIIIA :) _________________ Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Laup. Mai 02, 2009 3:09 am Teema: |
|
|
Ma pole kindel kas on runflatid, kahtlaselt jäik on küll aukudes, ma 90% ajast nagunii Soome pinnal, et vahet pole, need kulutan nii ehk naa ära, rooliotsa muret ei tohiks ka tekkida niipea kuna Eestis käin enamus ajast korra kuus nädalavahetuseks, isa peab millalgi ikka väsitama seoses paari väikse defektiga ning kapot ning esistange võiks saada uue värvikihi kuna loomulikus kasutuses vähe kive ja liiva saand, võid ikka kaeda tõlda kui soovi on, täna lahkun riigist õhtu lihtsalt ning tagasi siis umbes kuukese pärast. |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Mai 02, 2009 8:43 am Teema: |
|
|
Nonoh, päris uhke pill.
ma ise võtaks a8 ja bmw istmetega. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Laup. Mai 02, 2009 11:28 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | Nonoh, päris uhke pill.
ma ise võtaks a8 ja bmw istmetega. |
, nii ta on Maik, must A8 bee¾i baieri sisuga eks :) |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Laup. Mai 09, 2009 8:39 am Teema: |
|
|
Lugedes foorumeid tekkis mõte samuti installida omale Quaife ATB
http://www.autotech.com/quaife/differentials/diffs.htm
,
mis tuleks tellida Inglismaalt ning hind alega oleks 15k, kui mitme katse järel tundub nagu mul oleks miskine lsd juba installitud, kohapealt kerides peaks jätma vaid ühe korraliku joone, isegi kui teine jäeb lahtise diffri puhul ei tohiks see olla sama pikk, kuid mul joonistab samad 11-d, vaja Alfonzega (kasutaja bmw foorumist kellel quaife all 545-l) kohtuda, siis tunneks kohe vahe ära.
Rallisõitjast sõbraga proovisime siin Soomes Dynamic Drive võimed ära, väga kurvilisel asfalti lõigul võis hoida kiirust 150km/h ning auto kere ei kaldunud apsoluutselt, seda kiirust ületades hakkas vaikselt tunduma kuidas M+S kummi pidamine hakkas lõppema.
Kui keegi teab kust saaks osta/tellida E60/61-le M- Aerodynamic paketti, andke teada, eriti huvitaks esistange. |
|
Tagasi üles |
|
|
brunn8 Aktiivne külaline
Liitunud: 20 Sept. 2008 Postitusi: 16
|
Postitatud: Laup. Mai 09, 2009 9:40 pm Teema: |
|
|
denis otse kohalt ära minnes võivad jääda jutid täpselt sama pikad ja mõlemad kerivad samamoodi ka lahtisediffriga.lase kerima nii et rool välja keeratud ja olen kindel et jääb ainult 1 jutt.ma tean ju järgi proovitud su autoga
ja m-paketi kohta on kas e-bay või um |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Mai 09, 2009 10:44 pm Teema: |
|
|
Milleks sul seda diffi vaja on ? Igapäeva pill nagu rohkem ju ? _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Teis. Mai 12, 2009 5:07 pm Teema: |
|
|
Seda küll, aga kes teab, võib osadest üritustest osa võtta ning Soome kodu lähedal väga korralik rada olemas kus võmalik käia nn Trackday-l.
Lähemalt saab infot siit:
http://www.alastarocircuit.fi/
Audi foorumist rahvas käis siin rajal, et kui peaks Viljandist mingi väikse pundi kokku saama siis teretulemast ning minupool saaks ööbida. |
|
Tagasi üles |
|
|
KalevGSi CCV Guru
Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Kolm. Mai 13, 2009 6:58 pm Teema: |
|
|
kui vurama lähed rinkale siis räägi ka....ise ka siin suht lähedal. |
|
Tagasi üles |
|
|
rinks Aktiivne külaline
Liitunud: 11 Jan. 2009 Postitusi: 99
|
Postitatud: Kolm. Mai 13, 2009 8:29 pm Teema: |
|
|
Skorus kirjutas: | Seda küll, aga kes teab, võib osadest üritustest osa võtta ning Soome kodu lähedal väga korralik rada olemas kus võmalik käia nn Trackday-l.
Lähemalt saab infot siit:
http://www.alastarocircuit.fi/
Audi foorumist rahvas käis siin rajal, et kui peaks Viljandist mingi väikse pundi kokku saama siis teretulemast ning minupool saaks ööbida. |
Mõte väga hea tuleksin kindlasti iseg proovima, kui mu Audi vaid sõidaks. |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Püh. Mai 31, 2009 1:30 pm Teema: |
|
|
Nonii, sai siis lõpuks käidud Alastaro kiirenduspäeval 400m proovimas,
Sai sõidetud 4 sõitu millest parim aeg 14,250 lõppkiirusega 158,2km/h
Antud tulemusega olen väga rahul arvestades, et bmw foorumis kasutajal Alfonze samuti 545i ning tema tulemus eestis 15s+ (vist oli 15,4), ning oli minu esimene osalemine, autos oli üle poole paagi kütust+ igast tavaari mis oli 4-l sõbral kaasas. All on Nokia M+S kummid 255/40/R17 ning parima tulemuse sain kummi soojaks ning puhtaks kerides, DSC off, kohapeal hoides kinni piduriga umbes 1250rpm juures, väljas oli 27C sooja.
Parima tulemuse video:
http://www.upload.ee/files/91226/drag.wmv.html
Olemas ka Youtube-s :
http://www.youtube.com/watch?v=JA1DAb9cSVo
Hiljem võin lisada pildimaterjali ning kõigi nelja sõidu kohta paberid kus kirjas ka sektorite ajad. |
|
Tagasi üles |
|
|
cartman Vana tuttav
Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Püh. Mai 31, 2009 2:50 pm Teema: |
|
|
Kusjuures tänavarehve ei soojendata. Pidamine läeb sitemax _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
|
Maik CCV Guru
Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Mai 31, 2009 2:54 pm Teema: |
|
|
Soomes ju liimiraja peal,mitte asfalt nagu eestis..
aga jah, tänavarehvi tõesti mõttetu soojendada, läheb aint kehvemaks tegelt. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Püh. Mai 31, 2009 4:20 pm Teema: |
|
|
loomulikult liimirada aitas palju, kui ei soojendand rehve tuli sitem tulemus, ning enamus soojendasid kes polnud 4veoga, ju siis liimirajal aitab. |
|
Tagasi üles |
|
|
brunn8 Aktiivne külaline
Liitunud: 20 Sept. 2008 Postitusi: 16
|
Postitatud: Esm. Juun. 01, 2009 12:18 am Teema: |
|
|
tavalise suverehviga sõites pidi pidamine sitemaks minema.
M+S-iga pidi paremaks minema |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Teis. Juun. 02, 2009 8:37 pm Teema: |
|
|
Võimalik, sest rehv sulas veel peale sõitugi, ning selle eest räägib ka parim 60ft tulemus neljast 2,11s mis on VÄGA hea lahtise diffri ja automaadi jaoks. |
|
Tagasi üles |
|
|
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 02, 2009 10:15 pm Teema: |
|
|
brunn8 kirjutas: | tavalise suverehviga sõites pidi pidamine sitemaks minema.
M+S-iga pidi paremaks minema |
Oled sa oma jalaga kunagi liimirada proovinud?
Kui ei siis oletama ei tasu hakkata!
Näiteks "Alastaros" võid pool kogemata plätudega rajale astudes plätu rihmad puruks kakkuda kui astuma hakkad!!!!
Liimirada tuleb eelkõige kasuks 500+jõudu autodele.Siis on ka sellest reaalselt kasu ehk teisisõnu on reaalne saada aeg mida betooni peal välja sõita ei õnnestu! |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Laup. Okt. 17, 2009 1:24 am Teema: |
|
|
Niisiis, käidud diagnostis ja palju üllatusi:
1) Polnud aimugi, et mul kurvituled, mis antud hetkel ei tööta kuna tagasiside trahvodelt puudub. 2tk
2) Keskluku mitte toimimisel puldist oleks süüdlaseks antennivõimendi.
3) Engine overheat errori viskamise puhul on süüdlaseks õli kvaliteedi andur.
4) Vajab väljavahetamist tagumine stop tuli kuna keskele tulnud mõra, ning 4 tulukest ei põle.
5) Teostab tarkvara uuenduse kuna pole tehasest välja veeredes seda veel tehtud.
Lisaks sain tartu um-st kogu lisavarustuse nimekirja mille võin hiljem lisada ja ajaloo saksast teeninduse kohta, samuti ka eestis viibinud aja. |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Reede. Okt. 23, 2009 5:06 pm Teema: |
|
|
Tänasest siis selle aasta testivõitjad all:
Michelin X-Ice North 2 :
225/45/R17 |
|
Tagasi üles |
|
|
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Okt. 23, 2009 7:40 pm Teema: |
|
|
Skorus kirjutas: | Tänasest siis selle aasta testivõitjad all:
Michelin X-Ice North 2 :
225/45/R17 |
Kauaks sul neid tagumisi? |
|
Tagasi üles |
|
|
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Laup. Okt. 24, 2009 8:43 am Teema: |
|
|
Väga hea rehvi valik. Kindlasti kestvad kaua. |
|
Tagasi üles |
|
|
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Laup. Okt. 24, 2009 12:40 pm Teema: |
|
|
paala kirjutas: | Väga hea rehvi valik. Kindlasti kestvad kaua. |
Kestavad jah kaua tagaveduse 4,4L mootori juures!Eriti kui roolis olijal meeldib see parempoolne väiksem pedaal nii väga. |
|
Tagasi üles |
|
|
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Laup. Okt. 24, 2009 2:51 pm Teema: |
|
|
Robinson kirjutas: | paala kirjutas: | Väga hea rehvi valik. Kindlasti kestvad kaua. |
Kestavad jah kaua tagaveduse 4,4L mootori juures!Eriti kui roolis olijal meeldib see parempoolne väiksem pedaal nii väga. |
see oli iroonia või mingi deepim teema :D? _________________ Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee |
|
Tagasi üles |
|
|
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Laup. Okt. 24, 2009 6:01 pm Teema: |
|
|
leits kirjutas: | Robinson kirjutas: | paala kirjutas: | Väga hea rehvi valik. Kindlasti kestvad kaua. |
Kestavad jah kaua tagaveduse 4,4L mootori juures!Eriti kui roolis olijal meeldib see parempoolne väiksem pedaal nii väga. |
see oli iroonia või mingi deepim teema :D? | (See meil ikke rohkem omavaheline teema kes kiiremini rehvidest suudab lahti saada ) |
|
Tagasi üles |
|
|
paala Aktiivne külaline
Liitunud: 10 Mai 2006 Postitusi: 58 Asukoht: Hanko
|
Postitatud: Püh. Okt. 25, 2009 4:06 pm Teema: |
|
|
Igas ühes kinni see. Minu käes kestavad rehvid. Pole väga närviline isik. |
|
Tagasi üles |
|
|
Skorus Satub siia tihti
Liitunud: 24 Apr. 2006 Postitusi: 135
|
Postitatud: Püh. Okt. 25, 2009 4:33 pm Teema: |
|
|
ei pea olema närviline, et vahest meeldiks tempokam sõit....Andres, ma üritan konsoolil olevat FUN nuppu vähem näppida siis talvel Suvel siiski ei läinud kui kolm jooksu tagumisi ju |
|
Tagasi üles |
|
|
kre Aktiivne külaline
Liitunud: 1 Juul. 2006 Postitusi: 94
|
Postitatud: Nelj. Okt. 29, 2009 1:48 am Teema: |
|
|
Kas softivahetus andis muutusi käigukastile? Olen kuulnud samuti, et käigukasti tegumoodi annab softiga muuta ja seda juba faceliftitud E39-l. |
|
Tagasi üles |
|
|
|