Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Teis. Nov. 25, 2008 9:41 pm Teema: |
|
|
irw :D kes mind teab ja tähele pani siis mina seal sangas ei olnud... ja asi tõesti proosaline....see kutt aitas mul masinat ehitada ja tal jäi oma viiene kinni ning ma laenasin talle oma masinat..... mul lasi esimene vasak rehv läbi ja seesama kutt tegi korda mul selle Pesuri boxis ning oma lohakusest jättis poldid lahti.... edasine on juba videolt näha  |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Püh. Dets. 14, 2008 5:32 pm Teema: |
|
|
Sake kirjutas: | irw :D kes mind teab ja tähele pani siis mina seal sangas ei olnud... ja asi tõesti proosaline....see kutt aitas mul masinat ehitada ja tal jäi oma viiene kinni ning ma laenasin talle oma masinat..... mul lasi esimene vasak rehv läbi ja seesama kutt tegi korda mul selle Pesuri boxis ning oma lohakusest jättis poldid lahti.... edasine on juba videolt näha  |
junga oli roolis :D `? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Esm. Dets. 15, 2008 8:57 pm Teema: |
|
|
junks jah roolis... sa ka teda tead?  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:25 pm Teema: |
|
|
Nunii,
siin Maik ehitab oma pilli, mõtlesin, et peaks kah suveks mõne lisajõu juurde timmima...
Ühesõnaga ostsin omale turbo milleks KKK K26 välise wastegate-iga
sellega tuli kaasa ka mingisugune kolle, aga selle peab ümber vähe tegema... või teeme uue... eks näis täna ei viitsind enam süveneda väga sellesse. Suurte tööde käigus vahetan eest amordid ja esimesed pooltelje välimised otsad tugevamate vastu, väljalaske teen uue täies pikkuses. Selle kuu lõpuks peaks masin uuesti liikvel olema.
ühesõnaga mõni pilt:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:29 pm Teema: |
|
|
Eeskuju on sul olemas. Knowhow-st puudust ei tohiks tulla. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Esm. Märts 02, 2009 9:47 pm Teema: |
|
|
kaspar kirjutas: | Eeskuju on sul olemas. Knowhow-st puudust ei tohiks tulla. |
eeskuju jah päris kõrgest klassist :D Knowhow kohapealt, esimene pilt tehtud Pesuri Garaazis Eero töötab meil kõrval garaazis  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Märts 27, 2009 10:59 am Teema: |
|
|
lähevad alla ka uued õõtsad koos uute pukside ja sarniiridega
vaikselt vidinad koos.... otsin veel pihusteid ja pensu pumpa... kui need käes... laon masina kokku... vahepeal lasin ka õli äravoolu teha karterisse... |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Märts 27, 2009 11:03 am Teema: |
|
|
milliseid pihusteid vaja _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Reede. Märts 27, 2009 4:25 pm Teema: |
|
|
Sake kirjutas: | junks jah roolis... sa ka teda tead?  |
kes jungat ei tea siis :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Märts 28, 2009 11:27 am Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | milliseid pihusteid vaja |
esialgu kas BMW E34 3,5l mootori või siis E36 2,5l omad... 6tk muidugi...kui hea hinnaga pakkuda suurema tootlikkusega siis võib võtta ka.... aga muidu nendest küll.... pole mõtet raha lihtsalt tuulde loopida...  |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Märts 28, 2009 12:09 pm Teema: |
|
|
EE tahtsin just teada mis tootlikusega? _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Märts 28, 2009 1:39 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | EE tahtsin just teada mis tootlikusega? |
sinna 200cc kanti.... hetkel ei taha suuremaid panna, kuna aju jääb originaal ja suurematega tekkib probleem üle ujutada.... eks võtab alguses mingid ära.... kui jääb puudu ostab suuremad..... aga ei usu... |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Märts 28, 2009 2:15 pm Teema: |
|
|
Mis see reaalne jõud siis ka on nende pihustitega _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Märts 28, 2009 3:42 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | Mis see reaalne jõud siis ka on nende pihustitega |
nende pihustitega peaks sinna 220-230hp saama(hetkel on ideaalis 125kw e. 170hp) aga nuh eks näis kuidas masina saab orig ajuga toimina....
sinna kanti ma sihiks kuskil..... siis järgnevalt peaks juba progetava peale panema.... ning siis juba täiesti reaalne võtta originaal sisuga 320-350hp... selleks juba ka karmimaid pihusteid vaja... hetkel see veel tulevikuplaan.. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Mai 14, 2009 4:39 pm Teema: |
|
|
nunii, loodetust kauem aega läinud aja nappimise tõttu,
aga eile vähe müttasin masina kallal ja panin cooleri ette ära:
ning masinale vahepeal muretsetud,tagumised reguleeritavad amordid,ARP kaanepoldid ja karmid pihustid.......mis peamine Progetav aju Megasquirt
Nüüd hakkan püüdma jõude kohe 300hp kanti
väljalaskel veel keevitada vaja turbo flants, ja sumpa.... koristus on vaja teha(originaal juhtmestikku pole enam vaja)
Viimati muutis seda Sake (Laup. Juul. 04, 2009 3:34 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Mai 15, 2009 8:02 pm Teema: |
|
|
Hiina cooler v ikka korralik asi? _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Mai 15, 2009 8:21 pm Teema: |
|
|
cartman kirjutas: | Hiina cooler v ikka korralik asi? |
korralik ikka, sõbral oli see enne peal, jahutas ilusti 800hp juures |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Kolm. Mai 20, 2009 9:11 pm Teema: |
|
|
keerasin täna 17" OZ suveveljed alla, kahju, et norm fotokat ligi ei olnud

Viimati muutis seda Sake (Reede. Okt. 02, 2009 2:01 pm). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
S4 Vana tuttav
Liitunud: 15 Nov. 2006 Postitusi: 838 Asukoht: viljandi lahedal
|
Postitatud: Nelj. Mai 21, 2009 5:46 pm Teema: |
|
|
Muidu ma bemmi vastane aga konkreetne exemplar meeldib,pärast vist päris mõnus selle hobuste hunnikuga ja 4 veoga driftida.Edu ehitusel. _________________ Sõduautode remont ja keevitustööd. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Mai 23, 2009 10:05 am Teema: |
|
|
tänud!  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Mai 23, 2009 1:50 pm Teema: |
|
|
pikk jutt,aga kunas siis sõtima ? _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Püh. Mai 24, 2009 4:53 pm Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | pikk jutt,aga kunas siis sõtima ? |
tahtsin saada juba ammu, aga mu masin ootab ühe projekti taga... nimelt mul kaks väljalaske kollet võtta, ja sellele teisele sobivad ka need, aga Pesur veel ei tea, milline sinna läheb.... seega ei saa mina peale panna omale.....
Samas pidi see projekt ka olema 2 nädalat tagasi valmis.....
Räigelt tahaks muidu sõita juba...... küll ta saab üks hetk...  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Juul. 10, 2009 9:57 am Teema: |
|
|
natuke edusamme,
progetav aju kohal(juhtmetega tükk arutamist ja jootmist)
väljalaske kolle on nüüd valmis,
täna lähen sumpsi materjali järgi,
tuleb täis pikkuses 2,5"
hakkab looma vaikselt, korra tuleb veel klapikambri kaan maha võtta, ARP kaanepoldid panen ka, et orig kaanetihendi eluiga pikendada. |
|
Tagasi üles |
|
 |
jax Vana tuttav

Liitunud: 7 Märts 2006 Postitusi: 482 Asukoht: Viljandi; Uueka kant
|
Postitatud: Reede. Aug. 28, 2009 12:46 pm Teema: |
|
|
Kaugel masina ehitamisega oled? _________________ 56623268 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Sept. 10, 2009 11:00 am Teema: |
|
|
jax kirjutas: | Kaugel masina ehitamisega oled? |
Ootan mootori aju, tuli üks lisa skeem joota, hetkel on Mihkli käes see (M-Tech on foorumites kasutaja nimi)
Kui aju käes saab käivitama hakata.
päeva jagu tööd kuskil veel. a hetkel nii kiire, et pole jõudnud. ka tegeleda väga... tahtsin saada tartu drag-iks, aga kes abistama pidi hüppas alt. |
|
Tagasi üles |
|
 |
lambikas Külaline
Liitunud: 11 Aug. 2008 Postitusi: 4
|
Postitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 2:36 pm Teema: |
|
|
Mis rõhuga kavatsed üldse sõitma hakata? Ja kas sidur on originaal või midagi kangemat? |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Sept. 17, 2009 8:51 pm Teema: |
|
|
Ka bemmi neliveol vist peaks tehasepoolt üsna kõva sidur ja käigukast olema? Audidel vist peab üsna palju lisajõudu vastu kogu kupatus.
See ei kindlusta muidugi midagi... aga vaadates seda custom plenumit ja KKK turbot siis vist on plaanis vist ikka kaugemale minna kui stock lubaks.
Isiklikult ootan huviga, et mis välja tuleb. Nagu aru olen saanud siis seltskond/ettevõtted kellega läbi käid, on eestis üsna oluliselt märkimisväärne nö. _turbotiim_:D Seega peaks/võiks nagu midagi korralikku tulla, nii installilt kui numbritelt. |
|
Tagasi üles |
|
 |
lambikas Külaline
Liitunud: 11 Aug. 2008 Postitusi: 4
|
Postitatud: Reede. Sept. 18, 2009 12:01 pm Teema: |
|
|
Eks see nelivedu on paras siduri surm. Eriti originaal kompotile. Aga küll nõrgad kohad välja löövad peale mõnda proovi sõitu Edu ja paksu rahakotti auto ehitamisel. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Sept. 24, 2009 10:55 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Ka bemmi neliveol vist peaks tehasepoolt üsna kõva sidur ja käigukast olema? Audidel vist peab üsna palju lisajõudu vastu kogu kupatus.
See ei kindlusta muidugi midagi... aga vaadates seda custom plenumit ja KKK turbot siis vist on plaanis vist ikka kaugemale minna kui stock lubaks.
Isiklikult ootan huviga, et mis välja tuleb. Nagu aru olen saanud siis seltskond/ettevõtted kellega läbi käid, on eestis üsna oluliselt märkimisväärne nö. _turbotiim_:D Seega peaks/võiks nagu midagi korralikku tulla, nii installilt kui numbritelt. |
Jap IX-il on muidu vähe tugevam sidur, kui tagaveolisel... käigukastist ka karmim varjant... neid ka tavalistele pandud... ennetades probleeme vahetasin esimesed poolteljed ja välimised otsad oluliselt tugevamate vastu.... need kõige nõrgem lüli.... esialgu sihib numbreid 300hp kanti.... et edasi minna tuleb metall tihend osta ja kaant vähe ümber teha... tahaks ikka tänava pilli... aga nuh eks näis praegu on talv ka tulemas.... pole siis väga palju jõudu ka vaja
lambikas kirjutas: | Mis rõhuga kavatsed üldse sõitma hakata? Ja kas sidur on originaal või midagi kangemat? |
arvan, et esialgu rõhku sinna 0.8-1bar ja sidur on senikaua originaal, kui vastu peab, siis vahetan välja vähe kangema vastu enne pole mõtet, kuna eelmine sügis sai alles uus sidur ostetud |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Okt. 02, 2009 2:00 pm Teema: |
|
|
nii, mootor koos, õli sees, täna äkki hakkab käivitama, ühesõnaga progemise vaev veel ja siis valmis
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Okt. 09, 2009 1:52 am Teema: |
|
|
Täna sai jälle masina kallal nokitsetud vähe ja siis testima....
Testisime Mihkli(M-Tech) garaazi juures... mul oli vaja sinna sõita, aga linnas eriti ilma kapotita ei sõida.... siis sai veel viimast korda vana plekist peale krutitud aga seda nii, et panin taha ühe tagumise kinnituse ja eest kookisin BMW märgi maha ja sealt kipsikruvi läbi...
Sõitsin niimoodi Mihkli juurde... masin puterdas, kuna enne olime seadistanud väikeste 216cc pihustitega ja vahepeal soetasin omale 440cc pihustid. ühesõnaga räigelt rikas....
aga see selleks, sätisime garaazis ilusti kütuserõhud ja aju paika enam-vähem. aga kuna seal on selline garaas, kus garaaziboksid avanevad koridori vms. siis jube hais üleval ja otsustasime siis välja sõita, Mihkel ütles, et võta kapott ka kaasa..... see oli maas, kuna tahtsin seadistada nii, et kapott maas, kuna seda kipsikat ma ei usalda....
sõitsin välja ära, panime paika süüte ja kütte tabelid... algas proovisõit...
esimene rahulikult teine põhjas kolmandat ka veel natuke... järsku avanes väga imelik pilt, mingi valge asi hakkab tõusma... ja järsku kadund.... peeglist nägin ainult sädemepilve
lahtine kapott lendas ule masina nii, et ei puutund ka autot...
Aga üldiselt võib masinaga rahule jääda, hetkel 0,53bar rõhku, täitsa edev, neli ratast veavad, kuigi esimene käik natuke võibolla liiga palju tühja... Piiraja on ka hetkel pandud 6000 peale, et kindel olla, et midagi ei lendaks puruks...
aga muidu ok. ei hakanud praegu rohkem rõhku tõstma, kuna segu mõõtsime AEM Widebandiga, mis kinnitub sumpsi taha otsa....(ei saa väga usaldada) Esmasp.-Teisip peaks jõudma mu enda Innovate LC-1 wideband, millega saab korralikult masinat seadistada, ja siis saab ka ajusse sisendi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Okt. 10, 2009 11:33 pm Teema: |
|
|
täna sai käidud BMW E30 Club kogunemisel masinaid oli koos 46
pilte minust ja sellest rivist:
KÕIK E30-ned! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Okt. 11, 2009 5:26 pm Teema: |
|
|
Päris palju neid alles siis ikka neil inimestel _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Udukas Vana tuttav

Liitunud: 18 Nov. 2006 Postitusi: 565 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Kolm. Okt. 14, 2009 12:43 pm Teema: |
|
|
kirjuta ikka siia foorumisse ka auto arengust ja kapote lennutamisest jne jne. _________________ Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus). |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Kolm. Okt. 14, 2009 11:51 pm Teema: |
|
|
Udukas kirjutas: | kirjuta ikka siia foorumisse ka auto arengust ja kapote lennutamisest jne jne. |
Üleval kirjas kapote jutt aga arengust nii palju, et täna jõudis Innovate-i Wideband lambda kohale. Tegin downpipe-le vastava flansi kuhu saaks seda keerata ja ühendasin juhtmed, homme õhtul hakkab kalibreerima... Boshi 044 pump sai ikkagi lõpuks peale... imelikke teid pidi nipitatud. ühesõnaga saab homme hakata rõhku peale kruttima :D
Ning talveks sai täna ostetud ka 16x9" Borbet T veljed
selle sama auto alt:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Okt. 16, 2009 11:11 am Teema: |
|
|
eile sai siis vähe seadistatud koos widebandiga.
panime süüdet vähe varajasemaks ja kütuse enam-vähem paika.
lõpp rikas, aga see hetkel safety pärast, Mihkel unustas det klapid maha... ja siis ei hakanud punnima....
süüde muutis asja ikka päris heaks arvasin, et olen julge, aga sirgel kolmanda käiguga enne piirajat lasin gaasi lahti
aga ega probleemideta saa... ajul mingi loll viga, arvab, et launch control peal ja ei lase pöördeid üle 5200 .... ühesõnaga magusasse ossa pole veel jõudnudki.... rõhku nüüd 0,58 bar-i ja peab Manual boost controlleri muretsema,et vähe veel juurde vinnata...
aga seda kõike juba teeme haapsalus... kui pisivead kõrvaldatud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Kolm. Okt. 21, 2009 10:00 pm Teema: |
|
|
Niii enne oli mul peal kaks bensiini pumpa originaal ja boschi 044 üks omal kohal põhja all ja teine kapoti all... tulemüüri küljes, aga hääl oli väga hull... tulemüürist räigelt tuli häält sisse.... seega viisin põhja alla Boschi oma ja kaotasin originaali sootuks.... jälle tegelt üks lüli vähem, mis võiks alla anda.
vanu asju ka... sisselaske torustikul coolerisse ja sealt välja tulevad torud lasin teha alumiiniumist.... algul plaanisin teha rv materjalist... aga see ikka rõvedalt raske materjal... muidugi alumiiniumist suht palju maksab... mul läksid kaks 20cm pikkust alu toru koos blow-offi flantsi, IAT sensori flansi ja ühe ülerõhu väljundiga kokku 1900.- aga ma arvan, et kokkuvõttes kaalub see ikkagi üles.
ja kaalust rääkides, sai täna peale plastikust kapott:
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Fabulous Vana tuttav

Liitunud: 13 Juul. 2007 Postitusi: 401 Asukoht: Leiden, Holland ja ka Est
|
Postitatud: Reede. Okt. 23, 2009 12:02 pm Teema: |
|
|
Tõsiselt ilus asjandus ;)
Ega kellelgil ei juhtu olema ühest kunagisest Viljandi lumivalgest e30kupeest pilte? Selle ainulaadse - isetehtud spoileriringiga? |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Reede. Okt. 23, 2009 7:52 pm Teema: |
|
|
mul kuskil peaks olema üritan miskit üles kuskilt plaatide pealt ostsida.kasparil peaks olema ka pilte  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Teis. Okt. 27, 2009 9:25 am Teema: |
|
|
Nädalavahetusel veetsid koos ühe katuse all aega minu auto eelmise omaniku endine ja praegune masin ja vahetasid muljeid.
Sellele M3-le pannakse peale hetkel Pesuri vana võislusmootorit (E46 M3 232kW)
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Kolm. Okt. 28, 2009 1:13 pm Teema: |
|
|
nüüdseks masinal talvekad all koos Borbet T 16x9" velgedega
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Nov. 05, 2009 10:44 am Teema: |
|
|
vaikselt nüüd seadistanud masinat.
jõudu tuleb järjest juurde... selgeks sai aga tõsiasi, et turbo on peetis....
ei jõua enam lõpus hoida boosti üleval. tõuseb korra 0.72 peale ja siis langeb 5000rpm-i peal 0,4 peale.... hetkel käib uue turbo otsimine.... ei teagi, kas panen vähe suurema või K24 mis tegelikult sama kui K26 aga boost tuleb veel varem järgi.... ja K24 tootlikus lõpus ka tundub parem olevat....
aga vigadest olenemata (muidugi ilmad külmad ja rehvil pidamine sitem)
esimesega rahulikult kohalt minnes ja treine sisse lüües.. 4 ratast käivad ringi.... nüüd juba masin päris huvitav....  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Reede. Nov. 06, 2009 10:04 am Teema: |
|
|
uus turbo ka nüüd olemas.
otsustasin KKK K24 kasuks.
natuke suurem wastegate sai ka ostetud..... niii igaks juhuks...
eks hakkab täna ilmselt asju peale lappama....
et järgmine nädal juba uue hooga kütta  |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Püh. Nov. 08, 2009 2:54 pm Teema: |
|
|
Reedel Tondi ristis hommikul enne 10:00 natuke seisin paar autot tagapool kõrval reas. Päris kena masin tundus. Tagasihoidlik liikur, hunt lambanahas:) _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Nov. 08, 2009 4:40 pm Teema: |
|
|
Kui viljandi satud tule tee sõitu ..
4 veduline kerge auto peaks suht hea olema emotsiooni poolest. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Püh. Nov. 08, 2009 8:09 pm Teema: |
|
|
vamps kirjutas: | Reedel Tondi ristis hommikul enne 10:00 natuke seisin paar autot tagapool kõrval reas. Päris kena masin tundus. Tagasihoidlik liikur, hunt lambanahas:) |
ma jah sealt kaudu igal hommikul tööle sõidan......
Maik kirjutas: | Kui viljandi satud tule tee sõitu ..
4 veduline kerge auto peaks suht hea olema emotsiooni poolest. |
ikka võib teha..... päris huvitav on küll jah....
aga üldist kah.... käisime lennukal proovimas veel vana turboga....
seadistasime ühtlast sõitu....
neljandaga tahtsime ka põhja gaasi seadistada, aga see, mis juhtuma pidi... juhtuski.... sidur hakkab 3200rpm pealt libisema..... esmasp. saab ehk kangema siduri, ka kätte ja siis saab edasi kütta  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Nelj. Nov. 12, 2009 10:28 am Teema: |
|
|
Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24
Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sake Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 514 Asukoht: Tallinn, Viljandi, Haapsalu
|
Postitatud: Laup. Dets. 19, 2009 12:20 pm Teema: |
|
|
ei tahtnud kohe kirjutada siia, kui probleemid tekkisid.
aga eelmine reede tekkis masinal viga 1800-2000rpm-i juures
hakkas jõnksutama masin.... rõve oli.
ei saanud aru, mis viga oli... aint niipalju suutsin jälgida, et segu läks rikkaks.
proovisin eile uut süütepooli.... ja tulemus. masin läks täiesti pööraseks teisega ükskõik mis asendist rattad käivad tühja ja põhjagaasiga ka kolmandaga kuskil 90-100 peal. muidugi väljas külm ja mul naelad.... rehv ei pea päris samamoodi nagu suvel.
krt tuleb ikka minna üle otse süütepoolide peale ja jagaja kaotada, et selliseid jamasid enam ei oleks.
otsisin ka Evosid/subaruid, et joonele sattuda valgusfoori all. ei saanud.
nagu masinad ei läheks käima või oleks nad talvepuhkusel...kuid selle eest audimehed tahtsid võidu sõita... isegi ilma minu õrrituseta huvitav, et arvavad vähe S-i mehed rullnoka BMW-st. eks hakkab muutuma jälle asi.
eelmine valge kupee hirm on üle läinud vist neil
ja ühe bmw-ga panime ka joonele kõrvalisel teel(neiu startis ja puha :D),see sõitis Nightracel 13,4 . sellest olin 400m-i peal umbes 5 autopikkusega ees, arvatavasti peaks masinaga sõitma 13 sek algust |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Laup. Dets. 19, 2009 1:41 pm Teema: |
|
|
Sake kirjutas: | Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24
Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi. |
Ruumi veel on. _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
 |
Robinson Satub siia tihti
Liitunud: 4 Mai 2006 Postitusi: 220 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Laup. Dets. 19, 2009 5:16 pm Teema: |
|
|
Sake kirjutas: | Vahepeal masinale peale jõudnud uus turbo.
uueks on KKK K24
Muutustest. 3100rpm 1,2bar ülerõhku lõpuni. rohkem pole vaja öelda midagi...
... tahaks lennukale haapsalusse seadistama saada .....
sest keerasime vähe maha rõhku. et oleks safe... hetkel 0,8 bari peale jäi. |
Sa sebi selline asi tulevikus külge kkk24/7200(RS2 originaal turbo) tuleb taha samal ajal mis kkk24 kuid rõhku saad keerata sinna 1,6 puhast.Seda siis muidugi, kui muud asjad jonksu saad ja pilli seadesse. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|