Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Laup. Märts 27, 2010 10:08 pm Teema: Koopa rullimine - praktiline või lihtsalt illusioon? |
|
|
Tegelikult oli küsimus, et kas keegi siit seda teenust ka pakub või teab, kuidas seda ise valutult teha... Juutuubi videod ei ärata eriti usaldust..
Point selles, et Velje ET on paar mm vale ning koostöös surnud amordiga, käib taga ikka mõnuga koopasse (ok, tegelt sahistab küll logarisse, kuid sellest loobuda ei tahaks.. Ning seetõttu tahaks koopaäärt natukene väljapoole tuua..
Sõber tegi teise sõbra E36'le raudtoruga, kuid mäda kohatõttu läks toru mõnuga plekki sisse... kui hästi otsida, siis leiab kodanik Marxonic'u video üles ka..
EDIT: leidsin - http://www.youtube.com/watch?v=iZ1n8BsFzbM
Kas näiteks seestpool on mõtet mingi kõvema asjaga kolkida - a la pikk latt vastu plekki ja siis kummihaamriga lajatada?
Hea meelega nokiks ise, kuid pole autotõstukit ja põlveotsas ma seda teha ei soovi (korra juba on tulnud auto sülle istuma.. ) |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Laup. Märts 27, 2010 10:57 pm Teema: |
|
|
Nad keeravad seda sisemist äärt ju maha, selleks spets masin kah olemas. ES tuning vist rentis isegi. A kui logarisse käib siis pole sellest kasu ju _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Laup. Märts 27, 2010 11:02 pm Teema: |
|
|
nooh, ma natuke uurisin ja puurisin ja kui omadega väga võssa ei pane, siis otsustades jälgede järgi rehvil, oleks tiiva seina vaja väljapoole tuua üks paar mm ja see juures jääks originaallogar täiesti toimima (pean vaid uued panema)
Niipalju kui silma jäi, siis tiivaseinal on voldi koht täpselt õige koha peal, kust saaks natuke juurde koputada.. Peab natuke lähemalt uurima, kui saab auto kuivas kohas üles tõsta veidi.
muidugi ET on hetkel 5mm mööda ning rehv on ka vale kõrgusega. Tehase ametlik mõõt oleks 205/50 R16, aga mul on 65 kõrgus Rehvid olid juba velje peal ostes.. Aga noh, ega amordid on ka otsakorral.. Kuid siiski ei usu, et ma koopa laiendamisest pääsen.. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Laup. Märts 27, 2010 11:49 pm Teema: |
|
|
miks sa lihtsalt sisemist äärt maha ei lõika natuke.. ? _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Püh. Märts 28, 2010 1:12 am Teema: |
|
|
Rullimine kõige lihtsam ja tulemus jääb hästi õnnestudes kena. Kui aga keegi tore inimene on sinna näiteks pahtlit pannud, siis võib tükke hakata eralduma jne jne. Palju jama võib tulla kui midagi perse läeb. Haamriga on neid ääri taotud küll, midagi väljaspool vastas hoidma ja mööda väga lüüa ei tasu. Saad hakkama küll, proovi ära. _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Püh. Märts 28, 2010 9:56 am Teema: |
|
|
Maik kirjutas: | miks sa lihtsalt sisemist äärt maha ei lõika natuke.. ? |
äär ei käi vastu vastu käimine toimub koopaäärest mõned cm ülevalpool.. Järgmine nädal ongi Tartusse asja, siis lähen viskan suverattad alla ja inspekteerin olukorda uuesti..
panen pildi ka õppematerjaliks - nimelt siis viik on täpselt hea koha peal, kust saab teda väljapoole natuke koputada.
Samas, võiks enne proovida uut amorti, sest pildil on näha tehasevelg, millega samuti kippus kohati koopaseina ampsama.. aga no mitte nii hullusti ja mitte tühjalt.. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Püh. Märts 28, 2010 9:05 pm Teema: |
|
|
Äkki hoopis uus vedru - ju siis on vana väsinud ja alla vajunud vms. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
taunod Satub siia tihti
Liitunud: 8 Jan. 2008 Postitusi: 178 Asukoht: viljandi
|
|
Tagasi üles |
|
 |
xpr Satub siia tihti

Liitunud: 30 Aug. 2006 Postitusi: 267 Asukoht: Viljandi
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Udukas Vana tuttav

Liitunud: 18 Nov. 2006 Postitusi: 565 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Teis. Apr. 13, 2010 2:54 pm Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | nooh, ma natuke uurisin ja puurisin ja kui omadega väga võssa ei pane, siis otsustades jälgede järgi rehvil, oleks tiiva seina vaja väljapoole tuua üks paar mm ja see juures jääks originaallogar täiesti toimima (pean vaid uued panema)
Niipalju kui silma jäi, siis tiivaseinal on voldi koht täpselt õige koha peal, kust saaks natuke juurde koputada.. Peab natuke lähemalt uurima, kui saab auto kuivas kohas üles tõsta veidi.
muidugi ET on hetkel 5mm mööda ning rehv on ka vale kõrgusega. Tehase ametlik mõõt oleks 205/50 R16, aga mul on 65 kõrgus Rehvid olid juba velje peal ostes.. Aga noh, ega amordid on ka otsakorral.. Kuid siiski ei usu, et ma koopa laiendamisest pääsen.. |
No mai või noh. Kust tulevad sellised ideed? Inimene sul on autol amort läbi(halloo!!! su auto on katki ja sellega ju ebamugav sõita) 205/50 ja 205/65 rehvid on rämedalt erinevate kõrgustega. Umbes sama naljakas vaadata kui kõrvuti 190cm pikk naine ja 165cm pikk meesterahvas. _________________ Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus). |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Teis. Apr. 13, 2010 4:13 pm Teema: |
|
|
Halloo, loe hoolikamalt.
ma TEAN, et amort LÄBI on. Aga see ei päästaks mind samuti. Ja auto ei ole katki, täiesti sõidetav.
Velg on suti vale ET, kuid neid enam müüa ka ei kavatse ning selle paar mm suudan ma plekist välja küll koputada. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Udukas Vana tuttav

Liitunud: 18 Nov. 2006 Postitusi: 565 Asukoht: S-Jaani
|
Postitatud: Kolm. Apr. 14, 2010 10:11 am Teema: |
|
|
Mario kirjutas: | Halloo, loe hoolikamalt.
ma TEAN, et amort LÄBI on. Aga see ei päästaks mind samuti. Ja auto ei ole katki, täiesti sõidetav.
Velg on suti vale ET, kuid neid enam müüa ka ei kavatse ning selle paar mm suudan ma plekist välja küll koputada. |
Kui amordikat vahetada ei taha, siis vähemalt osta madalam rehv. _________________ Auto hooldus, remont. Xenonid(paigaldus), alarmid(paigaldus). |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Kolm. Apr. 14, 2010 10:47 am Teema: |
|
|
Jutt läheb aina koomilisemaks. Osta madalam rehv, heh. No offence! :P _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:24 am Teema: |
|
|
madalama rehviga pole midagi peale hakata. Ainuke hea mõte, mis ma üldse kuulnud olen, tuli KCCG'st, peab Taaviga uuesti konsulteerima millaski.
50 kõrgusega rehv hakkab liialt selga raputama, ma vana inimene, no offence, kuid minu auto ei lähe kunagi nii madalaks/jäigaks, et mina sõita ei saa. Ainus lahend on pleki liigutamine..
Küll aga võite rääkida, kuidas ajutiselt muuta auto tagant jäigemaks - saan aru, et surnud amordi puhul vedrutab rohkem - kas vedru vahele kummi lükkimine võiks vähemalt niimoodi aidata, et ta nii jõhkralt koopasse ei käi?
Tegelt on oma süü ka logaril ja kuna see on nagunii lõhki nühitud juba, siis ma kakun selle täna maha ja uurin veidi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:27 am Teema: |
|
|
Kui nii vana inimene, et rehvi ei kannata madalamat panna siis loobu juba veljest ja mine yke originaal mõõtu plekile. _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:39 am Teema: |
|
|
jaa, äkki müüks üldse auto maha käiks jala hakkaks tallapressiga griinpiisseriks.
Nüüd ma saan aru küll, miks seda foorumit suuremates maha tehakse, nende kuldsete vastuste pärast. Et nagu enam üldse küsida ei tohi, kohe peab matsi-eestlase kombel küsijal kikud kurku lööma..?
1.Mul ei ole sportauto
2. Mul on pereauto
3. Vaata esimest punkti uuesti, kui miski jäi selgusetuks.
4. alla 205/50 (elik tehasemõõt) rehvimõõt ei tule, vaata punkti 2, kui miskit jäi segaseks
5. Ainus lollus, millega ise hakkama sain, et sain õlleraha eest 4 tutikat velge, millel ET on mõned mm seespool. Big deal.
6. Nota Bene - kes ei küsi, jääb rumalaks, kes küsib, jääb ilmselt ilma hammasteta.
Pealegi, 45 kõrgusega rehv on täielik pael, kallis, ning täiesti ebamugav rehv, millega esimeses augus jätad veljega hüvasti. |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:46 am Teema: |
|
|
Autot korda ei tee, velje ostsid valed ei loobu kah, madalamat rehvi ei pane..... ja nyyd akkad riskima mingi koopa rullismisega Kui sul selline mõtlemine on siis mix yldse foorumist abi otsid? Ma ei mõtle midagi paha pärast aga kõige kergemad/turvalisemad/õigemad varjandid heidad kõrvale ja valid 50:50 võimalusega varjandi. Ja see rehvi kõrguse vahe on ikka räme, _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Peeter82 CCV Guru

Liitunud: 13 Mai 2006 Postitusi: 255
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 10:14 am Teema: |
|
|
No kui tehase mõõt on 205/50/16 ja all on 205/65/16 siis on rehvi kõrguse vahe ju 62mm ehk ratas kummaltki poolt u 3 cm suurem - ime ka et koopasse ei käi ju Rääkimata sellest et spido näitab 10 km vähem, kui tegelikult on st 100 asemel tegelt 110 jne Sellise kõrguse vahega ei ole mitte vale ET süüdlaseks minu arust vaid rehv on niipalju suurem, et tal ei olegi kuhugi minna mujale kui koopasse kinni... Kui ajutiselt tahad jäigemaks saada siis mine ja osta abovost need vedrude vahele käivad kummirõngad a´la 80 eek paar vms ja topi vedrude vahele ülesse otsa - natuke aitab aga lahendus ei ole... Kui meeles seisab võin vaadata vb vedeleb mul koduski paar sellist kuna eelmine omanik oli ka üritanud tiivikul midagi omaaruga teha...
Peeter _________________ Müüa palju erinevaid juppe 88-92 Civic / CRX / Concerto / Shuttle - Küsi julgelt...  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 10:18 am Teema: |
|
|
hakkab kooruma..
tegelikult on 205/60 R16 all. ET oleks õige veel 38, kui mul on 35.
Kuidas te 62mm saite? Elu sees ei ole rataste vahe 6.2 cm
Mina sain praegu reaalselt rattaid kõrvutades rataste kõrguse vaheks umbes 13 mm.. joonlaud võib natuke valetada kulunud mustri tõttu..
Spido ei valeta. Hetkel näitab 100 peal 104 ja 90 peal 91.
Tehasemõõt näitab 100 peal 95 ja 90 peal 86.
GPSi ja speedtrapiga sai eile viga paika pandud. Praegune mõõt on kiiruse seisukohalt väga õige.
Proovin seda kummijullavärki, kuna mul on 4 inimesega vaja minna idablokki ning ei füüsiliselt ega rahaliselt ei saa ma hetkel uusi amorte lubada..Sest sellega kaasneb ka kohustuslik madaldus nii taga kui ees. |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 10:44 am Teema: |
|
|
Ise aru pole saanud, et katkise amordiga on väga väga paha sõita :D?
No offence aga odavaimad amordid algavad migni 700 eek tykk vms, topi kasvõi see alla.. kurvis õõtsub see perse nii mis kole ju |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 11:18 am Teema: |
|
|
1. Ei ole paha sõita, ainult siis, kui rahvas peal on.
2. tegemist on nivooamortidega, mis uuest peast on 5500.- tükk.
3. Üks amort on otsas, õli välja ja elektroonika oksüdeerunud.
4. teine amort tekitas endale surnud asendi.
5. High Clearance vedrud hoiavad vägagi stabiilsena autot, kui enam mitte siis, kui on 4 kodanikku toas.
Jätaks juba jahumise sellel amorditeemal. Ma ei küsinud, kas mul on amort katki, ma tahan teada just koopa rullimisest.
Aga vahet pole, minu vastus on ammu käes. Tundub lihtsalt, et ollakse nõus maksma kilosid niisama tühja, et mõttetut übertuuningnänni osta, mis hambad välja põrutab.. Ja kui ilmub üks üsna vaene kodanik, kes üritab koduste vahenditega s*tast saia veel teha, siis killitakse lihtsalt ära.
Mina ei taotle madaldust ega jäikust. Ma tahan, et oleks võimalikult mugav ja pehme kulgemine. See jäikuse-madalduse etapp on mul läbi tehtud. Tartust Tallinnasse ja tallinnas linnavahel korvistmes ja 17" paeladega on üsna väsitav sõita.
Jätsin mainimata, et gaasiamort, on sutsu lühem, kui originaal, seetõttu pean vaatama, kas originaalvedrud veel sobivad, või pean need ka sedaani omade vastu vahetama, mis omakorda on jama, sest High Clearance vedru on spetsjomm universaalile ja teised vedrud võivad ruttu väsima hakata. Madaldusvedru on lahendus, kuid kallis. Lisaks läheb auto niiehknaa madalamaks, seetõttu pean ka nina allapoole tooma. Seal annab siis tükk aega nuputada. Ehk sedaani amordid sobivad koos sedaani vedruga. Nina on neil enamvähem sama raske, kuigi sedaan kaalub 1250kg ja minu universaal ligi poolteist tonni. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 11:36 am Teema: |
|
|
Haha, siit teemast jääb tõesti mulje nagu oleks ralliässade klubi, mitte autoklubi. Pereautod ja pereautoprobleemid on kategooriliselt keelatud.
[iroonia]
korralikud 25k coilid peaks üldse panema ja siis auto 55mm madalamaks keerama.
[/iroonia]
Minu autol on ka originaalis 205/55/R15 või 195/65/R14, aga sõidan 235/45/R17 ja spidomeeter näitab GPS-ga absouluutselt 1:1, seega see rehvi vale mõõt vs spidomeetri täpsus on imo vähe üle pingutatud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
xpr Satub siia tihti

Liitunud: 30 Aug. 2006 Postitusi: 267 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 1:36 pm Teema: |
|
|
Alan kirjutas: | Haha, siit teemast jääb tõesti mulje nagu oleks ralliässade klubi, mitte autoklubi. Pereautod ja pereautoprobleemid on kategooriliselt keelatud.
[iroonia]
korralikud 25k coilid peaks üldse panema ja siis auto 55mm madalamaks keerama.
[/iroonia]
Minu autol on ka originaalis 205/55/R15 või 195/65/R14, aga sõidan 235/45/R17 ja spidomeeter näitab GPS-ga absouluutselt 1:1, seega see rehvi vale mõõt vs spidomeetri täpsus on imo vähe üle pingutatud. |
Arvutuse järgi peaks sinul spidomeeter praegu vähem näitama. Reaalselt 90km/h on sinu spidomeeter ~ 85km/h.
Kasutatud materjal: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Teemasse ka: kuidas ülevaatuse tehtud saad katkise amordiga? Siis ikkagi jama majas - lükkad ainult jama edasi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Alan CCV Guru

Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 1:40 pm Teema: |
|
|
xpr kirjutas: |
Arvutuse järgi peaks sinul spidomeeter praegu vähem näitama. Reaalselt 90km/h on sinu spidomeeter ~ 85km/h.
|
Seda ma selle ülepingutatuse all mõtlesingi - "arvutuse järgi...", et kõik arvutavad ja võtavad mingeid fakte nagu õunu puuotsast, kuid reaalsuses on tihti asjad teistmoodi. Sõitsin siin originaalrehvile lähedase talverehviga ja spidomeeter pani võssa, siis sõidan originaalrehvist way suurema rehviga ja spidomeeter on täpne. Kalkuleerimine & füüsika/loogika my ass :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
DoriMaster Vana tuttav

Liitunud: 16 Dets. 2009 Postitusi: 972 Asukoht: You're a cock
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 2:09 pm Teema: |
|
|
Läheb räigeks offtopicuks nagu ikka. Meil on siin selliseid räigeid kõvatajaid kes ise absoluutselt mitte midagi mitte millestki ei tea. Käiakse niisama tühja kaagutamas, sappi pritsimas. Noh, FUN factor on ju suur. _________________ Kisub soojaks rsk! Thats AWESOME |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 2:27 pm Teema: |
|
|
Ja GPSi all ma ei mõelnud tavalist TomTomi, vaid G-Techi, kuigi ka Garmin andis adekvaatse vaste.
Ka uued autod on tehasest valetama pandud. Golf 5 näitas originaalrattaga lausa 91, saja asemel...
Ülevaatus pole kellegi asi arutada, amort pole ohtlik viga. Selleks hetkeks oli mul amort õhukindlaks tehtud, kuid sool teeb oma töö. Vedelik (vale on öelda õli, sest seda ta pole) seest lahkunud ja elektroonika on paanikas.
Tundub küll, et pereautod on siin tabu.. Keegi ei tea Mazdadest eriti essugi ja muudkui vaieldakse küll mootori, küll muude ehituslike iseärasuste koha pealt.. Ja niikaua kuni keegi velgede eest raha ei paku, et ma saaksin moraalijüngrite jutu järgi "õiged" veljed osta, siis ma ei taha enam seda katkist plaati amordi ja velje teemal kuulda...
Keegi roheline võiks teemasse mitte puutuva ära koristada, sest teema oli ikkagi ajendatud koopaäärte rullimisest ja seda mitte redneck'i moel vaid proffesionaalselt ja mis on selle asja plussid/miinused... Siiani on soovitatud põhimõtteliselt müüa see pann maha ja osta ülijäik vanker, millel 20" velg ja 15-profiiliga rehv, et siis on sünge.
Mul ei ole sportlik auto, kuid kui amortide vahetamisega kaovad mm kõrguses, siis ma olen lihtsalt sunnitud plekki väänama, kuna veljed on liiga uued ja ilusad, seda enam, et keegi ei maksa mulle väärt hinda. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 6:19 pm Teema: |
|
|
Loe läbi lingid, süvene ja võta inimestega kontaktki.
Samuti võid proovida ka rehve tõesti vahetada. Sinu eelarvamus ,et 45 madal rehv on ülimadal ja ülijäik ja läheb kohe katki.. on kummaline, ilmselt pole sul sühtegi kogemust sellise rehviga tundub. Mul on 40 kõrged rehvid all juba 2 aastat olnud Corvetil. Ei ütleks,et midagi erilist on . See kõrguse protsent sõltub muidugi rehvist ka - kitsal rehvil on 40 kõrgus tõesti hullem,kui laial rehvil. See selleks...lihtsalt infoks. Mul on olnud ka 20" velgedega madala rehviga auto. Ei olnud ka väga hull.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=39618
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=10&t=39618
sealt leiaks mõne teema veel.
See kui kellegil näitab gps-iga õiget kiirust nö. spidol suurema rehviga, tähendab lihtsalt seda,et originaal rehviga näitas spidovea tõttu vähem.
See,et keegi sinu autost midagi ei tea on normaalne - eks ise tead ju ikka kõige rohkem oma autost.... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:13 pm Teema: |
|
|
OT veel. nivoo amordid saab ka ju tavalistega asendada. Bemmidel pannakse pimedad ette ning lykatakse tavalised alla .. tho kui isu migni 11k nende eest maksta saab ka nii :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 9:51 pm Teema: |
|
|
nivookad saabki asendada, küll mitte tänu Mazdale.
Kõik teised tootjad ei arvestanud ühe asjaga, et kõik Euroopa turule toodetud 2.0 mootoriga universaalid said nivooamordid ja topelttugevad vedrud. 1.8 mootoriga juustud elavad sedaani veermiku peal ning neile ei pakutud ka 7 kohta. 2liitrist sai tellida ka 7-kohalisena ning seetõttu kliirensi erinevus..
KYB, SACHS, Monroe, kõigil on kataloogis olemas, kuid arvestatud siiski 1.8 järgi. 2liitrisele ei mahu nt. ka alla 15" ükski velg alla ja kui nüüd panna gaasiamort, siis on see juba by default 25mm madalam aga orikas vedru surub kere üles, mis võib lõppeda koguni sellega, et hakkab lõpuks kuskilt järgi andma, kas siis kerest rebestab või lööb lihtsalt amordi pilli sirgu. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
Postitatud: Nelj. Apr. 15, 2010 11:20 pm Teema: |
|
|
fakt on see,et kõik on võimalik lahendada - ja enamasti oluliselt odavamalt, kui ülemõtlejate ja arvestajate poolt....
ei käinud kellegi pihta ja samas väga paljude eestlaste pihta........ _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja.... |
|
Tagasi üles |
|
 |
leits Vana tuttav
Liitunud: 9 Nov. 2006 Postitusi: 801
|
Postitatud: Reede. Apr. 16, 2010 12:38 am Teema: |
|
|
ära mõtle üle .. raudselt on tuntud tootjalt amort ka olemas, olgu nivood v ei, enamsu bemmdiel on nivood nign saab panna tavalised asemel, ei usu mina et see mazda mingi muu imeloom on .. need nivooamordid on imo kõige haigemad asja yldse, jumala pointless asjad, olgu sisi pigem õhkvedrustus taga või tavalised .. ala mul pole mignei nivoosid ja ma ei eta jumala ok koik .. mingi oldschool mõttetu raha pressimis viis :D
ja need vanad nivooamordid on nii sitad imo et ei kannata mingit kriitikat. nad peaksid panema persse paika kui viskad 3 kartuli kotti sinna thaa, aga hui nad panevad, tuled n2itavad sul ikka taevasse .. imo mõttetu /sry mazdadel pole proovinud, kuid bemarilte puhul konkreetne näide olemas /, ei usu et nende nivooamortide ehitus tohutult erinev :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede. Apr. 16, 2010 10:11 am Teema: |
|
|
need ongi tuntud tootjatelt.
Kas ma pean kordama jälle?
Tsiteerin:: | Kõik teised tootjad ei arvestanud ühe asjaga, et kõik Euroopa turule toodetud 2.0 mootoriga universaalid said nivooamordid ja topelttugevad vedrud. 1.8 mootoriga juustud elavad sedaani veermiku peal ning neile ei pakutud ka 7 kohta. 2liitrist sai tellida ka 7-kohalisena ning seetõttu kliirensi erinevus..
|
niih, puust ja punaseks ka veel.
Asendades originaali, mitte originaaliga, on madaldus vältimatu, kuna B-osa on tunduvalt lühem ja lühema tööpikkusega.Sellest johtuvalt peab niivõinaa plekki painutama.
siin on nüüd sõbra auto, peale originaalamortide asendamist KYB'i asendusega. All on tehase valu, 195/55 R15.
Pildilt on hästi näha, kuda 15" hoiab koopas kinni. Esiots on ise madaldatud, kuna muidu jääb pepu vasta maad. Auto kliirens vähenes tagasilla juures 2.5cm.
"Ära mõtle nii palju", ma ei mõtlegi, see on reaalsus ja see ei ole mingi selline teema, et õu bemmimehed, "mu mazdal on pepu vasta maad, et peaksin coil-overid panema vä?" vaid see on selline teema, kui keegi ostab veel universaali ja satub sama konksu otsa. Euroopasse müüdud 2.0 GW'd, ning eriti Scandic-paketiga autod, on nivooamortidega.
1.8 mootoriga masinast on mul niipalju aind kasu, et ma näen, kuidas seal on asi lahendatud. Amordid on seal õli omad ning vedrud on õhukesed, mis ilmselt minu autole ei sobi, sest ka tugitaldrik ja ülemine tugilaager on suts erinevad. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Maik CCV Guru

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 4613 Asukoht: 53739192
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Anz Külaline
Liitunud: 11 Mai 2010 Postitusi: 7 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Mai 11, 2010 8:43 pm Teema: |
|
|
Tere kõigile! Kui nüüd tõstatatud teemat arendada, siis kunagi olen ühele Mazdale antud tööd teinud ja elupõlise plekuna ütleks, et ohutuim variant autole oleks koopad kergelt laiemaks suruda vastava abinõuga. Ääre valtsimisel teete värvile ja ka krundile praod sisse ja varsti on rooste järel. Maigu soovitus äär ära lõigata ei ole ka hea, sest siis lõikate ka keevituspunktid maha ja eraldate tiiva koopast. Muidugi peab suruma ka tundega ja ühtlaselt, et mitte volte sisse teha. Kered on nii pehmed selle koha pealt, et 10-15 mm pole probleem. |
|
Tagasi üles |
|
 |
|