Mul handymani oma on....tera jookseb puusse aint tiba :D
Kas tera kõver siis?
Võta ühendust 56780627 _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Esialgu mitte väga palju. E30 pagasnik vaja ära teha seest. Aga kui hea hinnaga saab siis võib ka rohkem võtta ja seest ka ära teha. Latoogist sain 2 väikest tahvlit, rohkem polnud. Võid ps-i pakkumise teha kui on.
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Teis. Aug. 30, 2011 9:12 pm Teema:
Cusmu kirjutas:
Tiiger kirjutas:
Cusmu kirjutas:
Kellegil tikksaagi pole laenata?
Mul handymani oma on....tera jookseb puusse aint tiba :D
Kas tera kõver siis?
Võta ühendust 56780627
Njet, tera sai 10cm kasutatud ja hakkas käest kakkuma....üks vana kui ma ostsin seda siis poes röökis ka et tera viltu küljes ja jookseb viltu....
58089380 helista homme 10 paiku ja lepime asukoha kokku, võin laenata :D Kui pätt oled ja tagasi ei too - nuh sitt ei maksnud ka just kibedat hinda :D _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
tartus oskate soovitada poleerimiseks mignit kohta? hetkel vaatan et autogavanni.ee 's al 190€ ja sisaldab mignit kiirvaha .. sinnakanti need hinnad j22vad ka vist?
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Sept. 01, 2011 1:49 pm Teema:
leits kirjutas:
tartus oskate soovitada poleerimiseks mignit kohta? hetkel vaatan et autogavanni.ee 's al 190€ ja sisaldab mignit kiirvaha .. sinnakanti need hinnad j22vad ka vist?
keegi tegi viljandis suht odavalt, alla 100€ minu meelest, selle eest võid siia ka sõita .D
No mõni mees "teeb" 30 euri eest ka .. aga kvaliteet on ka suht olematu. Mingi firma vms võiks olla ja päris mitte nurgatagune, kes võtaks mingit vastutust ka oma töö eest .. Ala et päras pole ketta j2lgi kogu auto t2is vms ..
Niipalju kui mina poleerituid autosid näinud olen siis pärast ongi värvkate neid ketta jälgi täis (päikese käes vaadates kõik on ringe täis). Võibolla on tõesti nood olnud muidugi valesti poleeritud just... kuigi tundub loogoline,et lakile ikka peab mingi mustri see vedama sisse.
Vette on kah üleni poleeritud,sealt seda samas ei näe värvi tõttu.
ega ma muidugi poleerimise mõttest väga aru ei saa uueks värvkäte nagu ikka päris ei lähe.. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
no mul on linnusita plekid v2rvisse "sööbind" ja laigud j2tnud .. need pidavat v2lja vist tulema .. no ma olen ka n2inud poleeritud autosid kus ketta j2lgi t2is .. aga olen n2ind ka ilma .. seega mingit moodi epaks nendets ketta j2lgedest lahti ikka ilse4lt saama
e:
selline lause on autogavanni.ee poleerimise töödes sees:
poleerimine masinaga erineva abrasiisvsusega pastadega, käiajälgede eemaldamine
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Sept. 01, 2011 5:59 pm Teema:
Kaua see "tulemus" ka kestab? Teadjamad mainige, üks porimülgas, 2 pesu ja auto sama vana või on see 190€ ikka pikaajaline investeering ??? _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Tulemuse kestvus sõltub eelkõige omanikust. Mõnel koguaeg ilus! Kui peale poleerimist ronitakse kohe tanklasse harjapesulasse, siis vist ei kesta kuigi kaua ju. Ja korraliku käsipesu ei tehta 10 minutiga.
Värvi poleerimine ei ole tegelikult ainult välise ilu tekitamiseks, vaid ka pikendab värvkatte eluiga, eemaldades kriimud, mustuse jms, mis lagundavad pikemas perspektiivis värvkatet. Iga poleerimine eemaldab õhukese kihi lakki /värvi seega ei ole seda võimalik üle 2 korra teha tavaliselt. Üle värvitud autosid saab tavaliselt rohkem poleerida, kuna kihid paksemad kui tehasest. Ketta jälgedest saab lahti siis, kui varuda aega ja kasutada võimalikult paju erineva jämedusega pastasid ja kettaid. Kettaid PEAB vahepeal puhastama ja pesema poleerimise käigus. Paha ei tee ka ühe ja sama firma pastade kasutamine, mis on loodud koos kasutamiseks.
To Maik : kui sitasti poleeritud oleks, siis paistaks see ka punase värvi pealt! _________________ Autoremont, keretööd, värvimine, metallitööd, aretustööd ja varuosad! Köst Coast Customs
Jakobsoni 75; Tel 5579095
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Nelj. Sept. 01, 2011 8:17 pm Teema:
Köst Coast kirjutas:
Tulemuse kestvus sõltub eelkõige omanikust. Mõnel koguaeg ilus! Kui peale poleerimist ronitakse kohe tanklasse harjapesulasse, siis vist ei kesta kuigi kaua ju. Ja korraliku käsipesu ei tehta 10 minutiga.
Värvi poleerimine ei ole tegelikult ainult välise ilu tekitamiseks, vaid ka pikendab värvkatte eluiga, eemaldades kriimud, mustuse jms, mis lagundavad pikemas perspektiivis värvkatet. Iga poleerimine eemaldab õhukese kihi lakki /värvi seega ei ole seda võimalik üle 2 korra teha tavaliselt. Üle värvitud autosid saab tavaliselt rohkem poleerida, kuna kihid paksemad kui tehasest. Ketta jälgedest saab lahti siis, kui varuda aega ja kasutada võimalikult paju erineva jämedusega pastasid ja kettaid. Kettaid PEAB vahepeal puhastama ja pesema poleerimise käigus. Paha ei tee ka ühe ja sama firma pastade kasutamine, mis on loodud koos kasutamiseks.
To Maik : kui sitasti poleeritud oleks, siis paistaks see ka punase värvi pealt!
Enamus jutt on iseenesest mõistetav, aga kui tulemus omanikust sõltub, siis, kui omanik kehva, siis nädal vei? Ja kui omanik hoolas siis kuu või? _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
http://www.mrcap.com/ee/ väga hea koht. auto välimus jääb nagu uus eriti efektne tumeda auto puhul!!! :cool:garantii jne ka. olen näinud tehtud töid.
Liitunud: 22 Märts 2006 Postitusi: 1367 Asukoht: salo
Postitatud: Nelj. Sept. 01, 2011 11:17 pm Teema:
Kuule ,Köst Coast, Kas sa väidad praegu ,et kui sa poleerid musta autot ntx mis on räigelt matt, kriimuline, käinud harjade all jne .
Siis aja möödudes (loe paari kuu pärast keset suve köva päikesega peale poleerimist)
ei tule sul poleerimis jälgi sisse v ?!?
Aga üld juhul Kösti... teema suht öige ! Väga palju oleneb auto omanikust ja tema hooldamisest.
Kas keegi oskab aidata, mul on 800w woofer ja mitme liitrise kasti pean tegema? _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Lol, tuttava tuttav chipis oma 530d. Minek läks paremaks märis normalil .. mingi 25-30kw tului vist isegi juurde vms .. Kuu aega tagasi sai tsipitud .. täna kuulsin, et kast lendas laiali. See chippimine pidi päris korralikult kasti eluiga vähendama .. nii palju sellest extra kw'st :D
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Reede. Sept. 02, 2011 8:24 pm Teema:
leits kirjutas:
Lol, tuttava tuttav chipis oma 530d. Minek läks paremaks märis normalil .. mingi 25-30kw tului vist isegi juurde vms .. Kuu aega tagasi sai tsipitud .. täna kuulsin, et kast lendas laiali. See chippimine pidi päris korralikult kasti eluiga vähendama .. nii palju sellest extra kw'st :D
Samas kast võis juba varem suht piiri peal olla ja natukesest piisas, et läbi läheks.
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
Postitatud: Reede. Sept. 02, 2011 8:32 pm Teema:
lisaks käigukastile, mis tõest on minimaalse võimsusvaruga - muideks, nendest kastidest saab jagu ka raske järelkäruga!
Lisaks sellele hakkab peagi vilistama turbo, pihustid kusema, sest see surve, mida küttepump hakkab väga kiiresti ettesöötma, sellele survele ei jõua vedru pihusti sees nii kiiresti järgi.
Nähtud küll neid chipimehi. M51 TDS kannatab veel kuigi palju, et 127kW on talutav. Jõgeval pandi ühele TDSile vähe tehokam kiip ja oligi hõissa.
Alates M57 on need asjad nii tundlikud, et iga hälve siia-sinnapoole paneb paraja põntsu. Turbo hakkab vilisema keskmise hoole korral kuskil 250 000km juures. Kui selle vilinaga ruttu midagi ette ei võeta, siis järgmiseks on see, et õlitus hakkab ära kaduma ja see õli põletatakse ära. 1. õlikulu suureneb märgatavalt, katalüsaator ummistub kiiremini tahma tõttu, EGR klapp annab saba, siis juhtub veel see, et turbo hakkab põlemiskambrisse õli pakkima ja järsult ühel hetkel enam ei käivitu, sest silindripealne on õli täis ja vedelikku pole võimalik kokku suruda. Kui see peaks veel juhtuma sõidu pealt, siis on eriti boonus. Just lõpetasin kursavenna auto kallal, millel täpselt nii oli juhtunud, et chip -> turbo võll pooldus -> õli hakkas minema põlemiskambrisse ja ühel hommikul enam ei käivitunud. Tal läks õnneks, sest kui see juhtub käimise ajal, siis ei aita ka võtmest seisma jäämine ja mootor käib piirajas, kuniks karteris õli jätkub, nii juhtus ühel õnnetul taksojuhil Tallinnas, kes läks tanklasse burksi ostma ja sel ajal pani auto pillid kotti ja lõppes mõnusa tulekahjuga.
Pihustite sees survevedru ei reageeri nii kiiresti ja võib juhtuda, et küttesegu hakkab lahjaks jääma, mis diisli jaoks on paha-paha. Lisaks kulub ka kõrgsurvepump kiiremini ja see sisu ei ole just kõige odavam, aga noh, rahameestel peaks seda krabisevat jaguma, et veel tihedamalt teeninduses käia. :D
Siin Türil on ka kaks chipimeest. Turbod vilisevad juba hullemini kui vanal rekkal, aga eih, ikka näpud püsti lastakse Konsüümi parklas kecci. :D
Olgu meeldetuletuseks, et kiirendamisel turbo vilinat kuulda olla ei tohi. M57 turbo on taastatuna 800€ + paigaldus, uus on täpselt kaks korda kallim, ehk siis mõne jaoks juba normaalse sõiduauto hind ja seetõttu siin neid autosid aina kuhjub, et tuuakse auto remonti, aga raha maksta ei taha keegi, et peab vist varsti need sarad oksjonile siin panema, Soome kõvad ehitajad miskipärast maksavad 3 kuud juba 100€ arvet.. aga ma autot ka enne kätte ei anna.
niiet jah, enne kui kiibistama hakata, tuleb välja uurida, kui palju üldse antud konkreetne auto kannatab. Audide puhul sama lugu, chip ja vilisev turbo tuleb õige pea. Tehase Stage 1 ja 2 sisaldavad endas tehase kiipi, tarkvara ja turbode vahetust. See kõik on selleks, et säilitada auto garantii, juhul kui omanik on iseteadlik ja tahab tutikat autot modima hakata. Peale garantii lõppu tee, mis tahad. VAGi väiksemad diislid kannatavad sutsu enam isegi, 1.9 66kW on võimalik 90kW juures laulma panna, aga see on ka piir suht, sest materjalid ei pea vastu enam suurenenud koormusele.
Poleerimise koha pealt on Köstil tuline õigus - isegi äsjavärvitud autot saab poleerida suht ainult 2 korda.. peale seda on laki kiht juba nii õhuke, et päike sööb ühe suvega ära ja siis võid iga nädal juba poleerima hakata. Enne kõike on see siiski värvimisjärgne lihv, et saada pind siledaks ja saavutada värvile sügav läige, peale seda kannatab veel korra poleerida, kui on näha, et plastdetailid on juba väheke teist tooni..
Ja kui on tehtud vesilihv > jäme pasta > keskmine pasta > peen pasta , siis ei näe mitte ühtegi jälge, peale pastajääkide mõnes praos. Kui on jah Trizac'iga liialdatud, siis need jäljed ei kao tõesti ja on spiraalid vastu päikest ikka nähtavad.
Vana värvkatte puhul tekivadki randid sellepärast, et lakikihti pole või on suht õhukeseks jäänud ja mõjutab juba ka värvkatet. 94.a tehtud punased Golfid on eriti vastiku pinnavärviga, mis ära pleegib ning mida saab särama lüüa ka paljalt näpuga hõõrudes
Peale poleeri tuleb kindlasti üle käia kas siis korraliku värvivaha või nanovahaga ja kui talv peale tuleb, siis enne külmasid veel korra vahakiht peale, et teravad lumehelbed värvi ära ei kribiks.
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Reede. Sept. 02, 2011 8:49 pm Teema:
See, et kast lendas võis ainult juhus ka olla... automaatkastiga masinaid pole ilmselt üldse mõtet chippida, need niiehknaa ei kannata nii palju väänet.
Mario jutule, et viga pole mitte chippimises vaid viga on inimestes. Inimene, kes chipi paigaldab, peab omale selgeks tegema, et tuleb tihedamini hooldada. Kui ta seda teha suudab, siis auto kestab ka.
Kahte head asja korraga ei saa - et tõstad performaantsi ja hooldad ikka sama välba tagant, nagu enne. Boosti kasvades tuleb ka õli tihedamini vahetada, aga usutavasti enamus chipimehi seda ei tee, pluss sees käib kindlasti leti odavaim õli. Pole siis ime, et turbod ei kesta ja vilisevad.
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Reede. Sept. 02, 2011 9:26 pm Teema:
Alan kirjutas:
See, et kast lendas võis ainult juhus ka olla... automaatkastiga masinaid pole ilmselt üldse mõtet chippida, need niiehknaa ei kannata nii palju väänet.
Mario jutule, et viga pole mitte chippimises vaid viga on inimestes. Inimene, kes chipi paigaldab, peab omale selgeks tegema, et tuleb tihedamini hooldada. Kui ta seda teha suudab, siis auto kestab ka.
Kahte head asja korraga ei saa - et tõstad performaantsi ja hooldad ikka sama välba tagant, nagu enne. Boosti kasvades tuleb ka õli tihedamini vahetada, aga usutavasti enamus chipimehi seda ei tee, pluss sees käib kindlasti leti odavaim õli. Pole siis ime, et turbod ei kesta ja vilisevad.
saan aru küll,et siin mõnedel kogemused ja jutt taga teoorias,aga ... mingi 110-130kw peale tõus on ikka nii väike tõus IMHO,et sellega ei tohiks midagi lennata - ilmselgelt on asjad siis ikka väga piiri peale tõesti ehitatud. ise ei ole ma ei overclokkimise ega chipi poolt. _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Viimati muutis seda Maik (Laup. Sept. 03, 2011 8:14 am). Kokku muudetud 1 kord
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Reede. Sept. 02, 2011 11:20 pm Teema:
Kui sul on 1995 a Masin, olgu siis 125 kW passis või 66kW, aga aastaks 2011 on sealt nii või naa jämedalt 30% võimususest läinud, siis kui seda kunstlikult chippidega juurde tekitada, ei tohiks see "hälve" nii drastiline olla. Samas koos kW kaoga tekkib ka muude kompode kulumine, ja kui neid kaasa ei aita chippimise ajal, on vast võimalikki kõik see jutt...! _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
mulle j22b see chippimin yldse arusaamatuks .. ostnud kohe mingi pill, millel on extra migni +30kw ja j22b see debiilsus yldse ära :D Mingi "valeri" kuskil nurgas on mingi tuningboxi nikerdand valmis .. no ma ei tea, kas seda yldse chippimiseks saab nietada :D
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Laup. Sept. 03, 2011 11:46 am Teema:
leits kirjutas:
mulle j22b see chippimin yldse arusaamatuks .. ostnud kohe mingi pill, millel on extra migni +30kw ja j22b see debiilsus yldse ära :D Mingi "valeri" kuskil nurgas on mingi tuningboxi nikerdand valmis .. no ma ei tea, kas seda yldse chippimiseks saab nietada :D
+1, ostaks siis juba jep suurema mootoriga vms, pole mõtet jeblada eriti.
Kuulsin mingi paar aastat tagasi mingt juttu et viperil pidi mingi elu kallis kapott olema kui kroonides rääkida siis kuskil sinna saja ja kahe saja tuhande kanti aga ma hästi ei tahaks uskuda seda juttu _________________ Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud!
Soov rentida/osta Garaa¹i viljandis
Tel: 56370436
Jumalasta nohu ju, selle eest saab ju ainult mingeid a6-si ja passateid osta
Olen isiklikult 2003+a viperis istunud ja näppinud - oleks raha ostaks endalegi. Auto - millel on välimust... ilmet ja nägu,et sööks mingeid teisi autosid
... olen elus paar korda pidanud selgitama,et corvett on tagaveoline ja mootor on 5,7liitrit.... see on väga paljudele suht üllatus tulnud..ei kujuta ette mis nägu 8.0l mootori peale tehtaks...eriti,kui omanik tuleb nt. perest kust on tavaauto nii 1,6l r4 bensukas. Ulme :D _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
On pakkuda tööd kullerina ühe rahvusvaheliselt tuntud kullerfirma nime all. Tööpäev algab Viljandist kauba peale laadimisega ning lõpeb samuti Viljandis, tööpiirkonnaks on Järvamaa, eelkõige Türi Ja Paide. Kasuks tuleks kindlasti selle piirkonna tundmine, õpiaeg kuskil 2-3 nädalat koos kogenud kulleriga. Töögraafik on selline, et nädal tööl ja nädal vaba, töö on esmaspäevast laupäevani. Tööle peaks hommikul tulema kuskil 5.15-5.30, päev kestab kogenud kulleril kuskil 16.00-18.00-ni (v.a. laupäeval kui töö kestab max lõunani). Hea oleks kui elukoht on Viljandis või selle ümbruses. Tööle oleks vaja siis asjalikku, viisakat ja kiire mõtlemisega inimest. Tööd on alati korralikult ning kindlasti tasuv.
Kui on huvi või mingeid küsimusi siis helistage: 56730993
Paluks tööpäevadel peale 20.00 mitte helistada, võimalik et magan siis juba _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
Postitatud: Püh. Sept. 04, 2011 1:59 pm Teema:
no kui ikka turbotada, mässata, siis valida vähe parem toorik, kui mingi G3 monopritse.
90.a Mazda 323 1.8DOHC kannatab stockis tehasetükkidega turbotada ja chippida ligi 400-450hj, alles siis tuleb probleemiks, et vb keps enam ei taha hästi kesta.
Sama lugu räägitakse foorumites nt W124 mersust, et automaatkast kannatab 4x rohkem jõudu kui manuaal ja pole ime, et kiiremad mersud on just automaadid, kui pole sisse topitud tugevdatud sisusid...
Audi A6 manuaali sirvisin praegu, siis kuigi see info on küll juba 2.a vana, siis 2.7 BiTurbo iga Stage-chipiga on kohustuslik vahetada turbod, et säiliks garantii ja loomulikult iga Stage on eelmisest 1,5x korda kallim ning hooldusvälp lüheneb pea 2x.. Ilmselt seetõttu ka ei teha asju päris nii nagu peaks, et ah, raha kiibi jaoks on aga muid asju ei uuendata ja suht kiirelt see lõpp tuleb. Vanad turbo-audid - kannatab wastegate vedru natuke pingutada, asi elab edasi.
Moodsad pillid on kõik juba muutuva geomeetriaga turbodega ja veidi parem variant tuunimiseks, kuid kõik ei ole rull-laagriga veel...
Et jah, Alani punkt on ka õige, et kui omanik ei ole niisamagi hoolas, siis pole mõtet seda kiipi sinna külge joota.
Ega keegi ei tea kust led-strobosid saaks siniseid? Kunagi müüdi auto24-s neid, aga kahjuks nüüd pole enam kuulutus aktiivne. Või on kellelgi ehk olemas inimese kontakt kes neid müüs?
Sellised siis:
_________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Liitunud: 23 Mai 2006 Postitusi: 1342 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Esm. Sept. 05, 2011 12:45 pm Teema:
kaspar kirjutas:
Ega keegi ei tea kust led-strobosid saaks siniseid? Kunagi müüdi auto24-s neid, aga kahjuks nüüd pole enam kuulutus aktiivne. Või on kellelgi ehk olemas inimese kontakt kes neid müüs?
Kui jootekolb olemas siis võid ise kokku joota, oomipoest leiad vajalikud jupid ja tulemus on 5-10x soodsam :) LED strobo skeeme netis küllaga.
Ega keegi ei tea kust led-strobosid saaks siniseid? Kunagi müüdi auto24-s neid, aga kahjuks nüüd pole enam kuulutus aktiivne. Või on kellelgi ehk olemas inimese kontakt kes neid müüs?
Kellegil led päevatule ribasid üle pole jäänud ?
hansaflexis olid 50 euri ja liiga suured samuti _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
autole uue ja tänapäevasema välimuse
näitama,et oled popp ja noortepärane
su auto on aastast 2011 peaaegu
sul on palju aega üle,järelikult ei käi tööl äkki ja oled edukas
oled osav kätega kuna oled need tuled ise installinud ehk
püüdled uuema auto poole seega edasipüüdlik
võimalusi on palju :D
mina tahan panna,sest valgele autole peaks selline asi suht hästi sobima,lisaks on sobiv koht olemas. Ja üleüldse on igav liiga muidu... _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Teis. Sept. 06, 2011 8:34 am Teema:
Peaks ka vecule põhjaalla panema, edevuse märk kui parklas silma röögib, antitiivale panen kah, et silma paistaks.....mõtlesin et panen üldse igale poole, siis väikesed lapsed arvavad ööpimeduses, et tivoli on viljandis :)
Tegelt võiks isegi panna inimlikul moel need ette, aint koht tuleb leiutada ! _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Mul on sinise põhjvalgustusega auto olnud viljandis nii,et hiljaks oled jäänud... :P _________________ Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Julm,kuidas saab tulla käigukasti rusikasuurune auk ? _________________ Soome.
Saab saab,miks ei saa.
Nii madalale, kui langen mina, ei suuda sina tõustagi
Tel. +372 58115815
Liitunud: 21 Juun. 2008 Postitusi: 413 Asukoht: Viljandi
Postitatud: Kolm. Sept. 07, 2011 5:03 pm Teema:
Julm jah, mazda 626 cupe'l juhtus ka nii, ja seda 1 käiguga kohaltvõtul :D _________________ Veakoodide lugemine ja kustutamine OBDII ja VAG tüüpi autodel!
+372 59045568
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes