open
 KKK   Otsi   Liikmete nimekiri   Kasutajagrupid   Registreeri   Profiil   Kontrolli, kas on uusi sõnumeid   Logi sisse 

VW Passat Variant 01.a

 
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 12:48 pm    Teema: VW Passat Variant 01.a Vasta viitega

Sai siis masin soetatud umbes 5 kuud tagasi. Antud masinaga olen väga rahu, mugav ning piisava minekuga auto, punktist A punkti B liikumiseks. Välja arvatud esisild mis hirmsasti kipub lagunema, millepeale isegi tehnoülevaatuse mehhaanik ütles:" Noormees, sul on väga hea auto, aga AAMEN sulle esisillaga."
Natuke siis autost:

Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Mootor: 2.5 V6 (110 kW)
Kütus: diisel
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat (Tiptronic)
Värvus: tumehall met.

Turva- ja ohutusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 8x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), immobilisaator, külglibisemise vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid, isetumenev tahavaaate peegel

Sisustus:
nahkpolster, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), 2x istmesoojendused, tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist)

Audio, video, kommunikatsioon:
stereo (CD, originaal), 8 kõlarid, CD Box, ekraan (ees), navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega), kompuuter.
TV & DVD valmidus

Muu varustus:
katusereelingud, välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, pagasikate, tagaklaasi puhasti, veokonks (teisaldatav)

Salongis hall nahk, aga sisust hetkel pilte pole

Aga väljast siis näeb välja selline:




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 1:44 pm    Teema: Vasta viitega

Mul oli täpselt samasugune auto vahepeal, aint,et 2002a ja salong pool-nahk sisu. Eht auto ja julmalt hea pill tundus ..täpselt niikauaks kuni ma maksin peale ja vahetasin a8 vastu mis veel oli 3a vanem.

See esisilla jutt on BS imho ja pealegi ei maksa see sittagi ja ei lagune ta kah niiväga minuarust. Seda karta pole mõtet...
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
kaspar
Vana tuttav


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 1372

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 1:47 pm    Teema: Vasta viitega

Normid lisad, hea sõita ma arvan. Ja Maik, esisild sinu jaoks vb tõesti ei lagune, aga on autosid, millel laguneb veel vähem ja mille sillajupid on veel odavamad. Anyway hea auto ja tegelikult pole tõesti põhjust viriseda selle silla kallal...
_________________
Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 2:23 pm    Teema: Vasta viitega

2.5 V6 .. go go, paremat mootorit pole oelmas LOL ... 2kki kestab ka nats :)
A noh kui 200-240k pealt nukad jms jamad ära vahetada peaks jälle good olema :D
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 2:27 pm    Teema: Vasta viitega

Mugav on küll sõita, üks sõber armus nii ära et plaanib oma 98a A8 maha müüa ja passati osta . Ega selle esisillaga jah nüüd midagi katastroofilist pole, varuosad on suht mõistlikku hinnaga ja nende vahetamine pole ka eitea mis keeruline. Ennem omasin bmw e36-te ja võrreldes passatiga ikka nagu öö ja päev

Enne antud isendi ostmist olin teadlik sellest suurest hooldusest mis 240000 km pealt tegema peab ja ostmisele andiski just kindluse see et kuu enne ostmist tehti see hooldus ära, arved ka kõik olemas.
Selle kohta et 2.5V6 nii jama on, vaidleksin julgelt vastu.
Olen ka VW foorumi pidev kasutaja ja kui avad diiselvolkarite teema siis tõsiselt 90% on probleemid just 1.9tdi mootoritega.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
leits
Vana tuttav


Liitunud: 9 Nov. 2006
Postitusi: 801
Asukoht: S-Jaani

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 2:52 pm    Teema: Vasta viitega

Lol, 1.9TDI on yks pommikindlamaid mootoreid mis sini maa peal on. 2.5TDI kuulub aga kõige sitemate mootorite hulka, mis on üldse kunagi toodetud :) Jah ma ei aja paska, olen omanud sama motoga A4ja. Ja tehas näeb juba ette nendel nukkade jms asjade vahetuse 200k-240k pealt. Loe audiclub foorumit vms, hitleri hukatus maailmale :)

Aga kena auto ja edu :)
_________________
Tahad Paintballi mängida? Võta ühendust:
1)leits ät ozkpaintball.ee
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 2:54 pm    Teema: Vasta viitega

mootor on jama jah selle kalli hoolduse pärast ,aga probleem tuleb pigem sellest,et eestlased on rotid vs muu maailm ja ei tee seda hooldust tihti ära.

Preagu mul garaasis 2x a8 ja 2,5 mootoritega - ,mõlemate nukad kontrollitud ja täitsa OK on, seega kestavad veel kaua kaua...


kaspar - ega neid uusi autosid niiväga enam polegi millel midagi sildades ei laguneks....
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 3:04 pm    Teema: Vasta viitega

leits kirjutas:
Lol, 1.9TDI on yks pommikindlamaid mootoreid mis sini maa peal on. 2.5TDI kuulub aga kõige sitemate mootorite hulka, mis on üldse kunagi toodetud :) Jah ma ei aja paska, olen omanud sama motoga A4ja. Ja tehas näeb juba ette nendel nukkade jms asjade vahetuse 200k-240k pealt. Loe audiclub foorumit vms, hitleri hukatus maailmale :)

Aga kena auto ja edu :)


Tänan, aga vaata ise VW foorumit siis, muud ei ole kui 1.9tdi mootoriga pidevalt jamad, ja 2.5tdi kohta mõni üksik, kui sedagi on. Aga noh, pead ikka päris ei anna, aga nii on mulle tundunud kui olen ikka nende mootorite kohta uurinud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 4:40 pm    Teema: Vasta viitega

Leits-i jutt vastab tõele,enne 2004 toodetud 2,5 td+tipptronic kast=suur õnnetuse hunnik.
Omad alles autot 5 kuud,vaatame mis 1,5 aasta pärast sinna sisse ladunud oled.
Aga muidu passat igasti lmuhe pill.
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
ex
Vana tuttav


Liitunud: 5 Märts 2006
Postitusi: 1148

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 4:48 pm    Teema: Vasta viitega

see pilt on kuidagi väga:S:S:S Esiots on kuidagi teist värvi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 7:17 pm    Teema: Vasta viitega

ex kirjutas:
see pilt on kuidagi väga:S:S:S Esiots on kuidagi teist värvi


Ma tean jah
Kusjuures peale seda kui ma pilte arvutisse laadides märkasin seda jooksin kohe välja vaatama, et kas on ka teist värvi või?
Vaatasin iga nurga alt ja igatpidi aga palja silmaga polnud mingit erinevust näha
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pahtlikunn
CCV Guru


Liitunud: 22 Märts 2006
Postitusi: 1369
Asukoht: salo

PostitusPostitatud: Püh. Veeb. 28, 2010 11:25 pm    Teema: Vasta viitega

Nisu007 kirjutas:
ex kirjutas:
see pilt on kuidagi väga:S:S:S Esiots on kuidagi teist värvi


Ma tean jah
Kusjuures peale seda kui ma pilte arvutisse laadides märkasin seda jooksin kohe välja vaatama, et kas on ka teist värvi või?
Vaatasin iga nurga alt ja igatpidi aga palja silmaga polnud mingit erinevust näha

Tagant uks tiib kangelt teist värvi ja selles suudi su fotokas :P
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Esm. Märts 01, 2010 6:13 am    Teema: Vasta viitega

pahtlikunn kirjutas:
Nisu007 kirjutas:
ex kirjutas:
see pilt on kuidagi väga:S:S:S Esiots on kuidagi teist värvi[


Ma tean jah
Kusjuures peale seda kui ma pilte arvutisse laadides märkasin seda jooksin kohe välja vaatama, et kas on ka teist värvi või?
Vaatasin iga nurga alt ja igatpidi aga palja silmaga polnud mingit erinevust näha

Tagant uks tiib kangelt teist värvi ja selles suudi su fotokas :P


Oleks siis fotokaski, telefoniga tehtud pildid, siis ma ei imesta millegi üle tegelt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nisu007
Aktiivne külaline


Liitunud: 25 Apr. 2006
Postitusi: 58
Asukoht: Viljandimaa

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 27, 2011 10:19 am    Teema: Vasta viitega

S4 kirjutas:
Leits-i jutt vastab tõele,enne 2004 toodetud 2,5 td+tipptronic kast=suur õnnetuse hunnik.
Omad alles autot 5 kuud,vaatame mis 1,5 aasta pärast sinna sisse ladunud oled.
Aga muidu passat igasti lmuhe pill.



Nonii :D
1.5 aastat möödas ja peale korraliste õlivahetuste olen vahetanud esimesed piduriklotsid/kettad ja kuna 2 puksi hakkas eest läbi minema siis sai moepärast ostetud uus esisilla komplekt, aga mootoril ja käigukastil pole mitte midagi vahetanud veel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
S4
Vana tuttav


Liitunud: 15 Nov. 2006
Postitusi: 838
Asukoht: viljandi lahedal

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 27, 2011 1:49 pm    Teema: Vasta viitega

Küll jõuad veel
_________________
Sõduautode remont ja keevitustööd.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Rockkk
Aktiivne külaline


Liitunud: 21 Sept. 2007
Postitusi: 53

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 27, 2011 5:14 pm    Teema: Vasta viitega

Õhkvedrustus puuduks siis oleks ikka täis õnnetus. Edu kõrgsurevepumba, eelsüüteküünalde vahetuse,kasti ning nukkadega.
Olen töötanud kohas kus remonditakse Audisid igapäevaselt ja tean väga hästi millise "surma"ga (2,5TDI) tegu on. Igatahes tore on see, et sa ise nii optimist oled. Ealme- näeme kauaks V6 diisel ikka reaalselt meeldib.
Muidu edu, närve ja klotsi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Nokia
CCV Guru


Liitunud: 11 Okt. 2006
Postitusi: 715
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 27, 2011 5:23 pm    Teema: Vasta viitega

Rockkk kirjutas:
Õhkvedrustus puuduks siis oleks ikka täis õnnetus. Edu kõrgsurevepumba, eelsüüteküünalde vahetuse,kasti ning nukkadega.
Olen töötanud kohas kus remonditakse Audisid igapäevaselt ja tean väga hästi millise "surma"ga (2,5TDI) tegu on. Igatahes tore on see, et sa ise nii optimist oled. Ealme- näeme kauaks V6 diisel ikka reaalselt meeldib.
Muidu edu, närve ja klotsi.


Sellise suhtumisega jääb mulje, et ei tasuks üldse autot osta? .D kui ta on 1.5 aastat muretult ringi lasknud, siis auto on isegi hästi teeninud selle raha eest vast .D
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte MSN Messenger
Maik
CCV Guru


Liitunud: 6 Märts 2006
Postitusi: 4619
Asukoht: 53739192

PostitusPostitatud: Teis. Sept. 27, 2011 6:29 pm    Teema: Vasta viitega

Neid autosid on eestis palju ja üsna paljud on lihtsalt remontinud 30-40k eest neid, sest läbisõidud on valed ja õiged hooldused tegemata ja ega uus omanik ka ei tee,kui ls nii väike ju alles on :)

Eks see oli ka üks suur põhjus miks mina selle mootoriga autost vabanesin. Lihtsalt igaksjuhuks - 3a sõitmist tundus juba riski piirile minemisest. Ja seda motot niisama lampi ära ka ei remondi. Tüüpviga,et nt. õli lekib - remont ca 6k, nukadde miinimum komplt hind , 12 000, kuna mootor juba lahti siis üldjuhul vahetakse rimad pingutid,veepump , veel 4,5k, no ja 10a vanal autol on turbo ka üldjuhul suht lõpu poole ,see maksab ka nii 10 000 eek


kõrgsurve pumba aju remont, (väga tavaline viga, mul juhtus just paar kuud tagasi, ja sõbral samamoodi soomes lampi läks), remont 200 eur miinimum, kui remontida ei õnnestu ju vigane on pump hoopis ise siis vist hindmidagi 20 000 - eeku ja üles , seda ka umbes siis kui vana pumba neile annad :) Muidu vist 28 000 kanti oli .

Kui ainult aju katki ja remoda ei saa, siis samuti 15 000 + eek (võin eksida,äkki oli 25 000 eek)

ja need pole mingid harvad juhused. Tavaline on ka kulunud nukkade puhul tõukurite välja kukkumine , kuna sellest reaalselt ei pruugi aru saada siis kunagi lahti võttes on klapp oma pessa kinni jäänud ja lahti saab kaane mahavõtuga.. mul nt. oli nii juhtunud,et tõukur oli puudu, klapp küll OK oli. Ja auto odomeetri näit oli 146 000 ... :P


Kas ikka tundub veel hea mootor ? Ma sõitsin 3 aastat murevabalt,kohe alguses vahetasin rõhuklapi ja turbo ja mõned tõukurid , kokku 6k raha. Õli lekkis kah aga selle juurdevalamine on odav ja ei olnud suur kogus :)


Kui kõik hooldused ja nukad aga tehtud siis tehniliselt kestab ja enamasti siiski lendab ainult pumba aju, millele nüüd on fix olemas.
_________________
Õudukas : Kui su ette satub aeglane liikus ja sõidab sama teed mis sina ,kuni linna lõpuni välja....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail MSN Messenger
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Car Club Viljandi -> Kasutajate autod Kõik ajad on GMT + 3 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Te ei saa vastata siinsetele teemadele
Te ei saa muuta oma postitusi
Te ei saa kustutada oma postitusi
Te ei saa hääletada küsitlustes


Vajutage siia, et minna tagasi klubi esilehele

Car Club Viljandi © 2020