Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Teis. Juun. 05, 2012 8:09 pm Teema: Soovitage diiselmootori diagnoosijat siin lähedal |
|
|
Niisiis mureks on VW 1.9TDI 66kw ja mure pikalt olnd üks ja sama, et 4-nda käiguga kusagil 2800 pöörde juruest ja 5-nda käiguga juba mingi nõks pealt 2000 pööret kaob turbo järelt ära.. konkreetselt nigu jõud läind.. aitab vaid välja suretamine ja uuesti käivitamine.. kasvõi korra vabakäigu peale ja hoopealt välja suretamine.. siis töötab jälle, aga töötab taas vaid nende samade pööreteni.. linnasõidul on auto nagu kärbes, aga maanteel jama majas.. katt puhastatud, õhulugeja vahetatud.. kardan, et tegu on kas wg klapi kinnijäämisega või mingi vaakumi lekkega kusagilt.. et tekib vist niiöelda overboost probleem ja aju läheb limp mode, aga oleks vaja, et keegi oskaks neid arvamusi kinnitada ja aidata seda muret lahendada.. ons keegi viljandis või selle lähedalt, kellele need turbo teemad tuttavad on? _________________ Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel |
|
Tagasi üles |
|
 |
Wolf123 Vana tuttav

Liitunud: 12 Okt. 2011 Postitusi: 641 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 05, 2012 8:14 pm Teema: |
|
|
Kui elektrooniline rike, siis arvuti näitab seda, kui mehaaniline, siis mitte.
Just vaatasin mõned kuud tagasi sõbra a4 arvutiga samalajal sõites, kuid ühtegi elektroonilist viga polnud, kuid tal ei tulnud turbot üldse järgigi.
Pmts. arvuti võin korra järgi visata, veakoode vaadata/kustutada ning eks siis näis mis tagasi tuleb ja mis mitte.
Peres oleval 1.8 92kW Passatil kustutan veakoodid ära kui lolliks läheb ning käib jälle terve kuu muretult. Meile see sobib, sest kütusekulu ja kõik muu normis ning pole otsest vajadust remondi järgi. _________________ Sõiduautode diagnostika ( kõik automargid ) 56267442 |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Kolm. Juun. 06, 2012 7:50 am Teema: |
|
|
sama probleem oli ühe touraniga mul mingi aeg Tsiteerin:: | wg klapi kinnijäämisega | ja no sellel oli ka muutuva geomeetriaga turbo mis samuti oli kinni.Mul kadus jõud kuskil 100 pealt ära ja turbo kohe järel ära.Süüde välja ja sisse toimis taas kõik.Võib teema ka olla et see membraan mis wg klapi sees see katki vms et ei hoia õhku . |
|
Tagasi üles |
|
 |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 7:27 pm Teema: |
|
|
jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin? _________________ Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel |
|
Tagasi üles |
|
 |
ex Vana tuttav

Liitunud: 5 Märts 2006 Postitusi: 1148
|
Postitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:19 pm Teema: |
|
|
m6nu kirjutas: | jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin? |
jah membraani eraldi ei ole saada. 66kw mootoril pole muutuvat geomeetriat.
mine käi kärmase juures ja räägi probleem ära.äkki mõtleb miskit välja. |
|
Tagasi üles |
|
 |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:27 pm Teema: |
|
|
mnjah..nime olen kuulnud, aga ma ei tea, kus ta asub.. siin korra juba Roger tegi teda ja pidi tulema üle vaatam, et miks ikka tuksis, aga eks näis, kas ta tuleb.. selle kärmase asukohta ja kontakti jagatakse avalikult? _________________ Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel |
|
Tagasi üles |
|
 |
KalevGSi CCV Guru

Liitunud: 17 Apr. 2006 Postitusi: 1838
|
Postitatud: Nelj. Juun. 07, 2012 9:50 pm Teema: |
|
|
ex kirjutas: | m6nu kirjutas: | jah, olen ka kuulnud sellest membraani problest, aga loodan, et see ei ole, sest ei pidavat olema eraldi saada. geomeetria kohapealt kahtlen, sest 66kw tdi-l ei tohiks ollagi muutuva geomeetriaga turbot, see peaks alates 81kw-st tulema..või eksin? |
jah membraani eraldi ei ole saada. 66kw mootoril pole muutuvat geomeetriat.
mine käi kärmase juures ja räägi probleem ära.äkki mõtleb miskit välja. |
+1 _________________ Arst haige peale ei pahanda |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
|
Tagasi üles |
|
 |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Nelj. Juun. 21, 2012 10:00 pm Teema: |
|
|
teema ununend.. eelmine nv võtsin igavusest ise kätte ja uurisin seda WG hooba.. oli kinni nagu kuramus, uputasin spray õliga ja kangutasin edasi-tagasi kuni liikuma hakkas ja nüüd tundub asi hea :) _________________ Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Reede. Juun. 22, 2012 11:34 pm Teema: |
|
|
Kui tihti oma diislit pöördesse ajad? Korra päevas võiks raudselt torud puhtaks köhida, et kõik vigurid, mis seal mootoriruumis on, ikka tööd saaksid teha, muidu punub ämblik oma võrgud igalepoole ümber ja liikuvad osad roostetavad kinni :P _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
m6nu Satub siia tihti

Liitunud: 19 Jan. 2009 Postitusi: 290 Asukoht: Kesklinn
|
Postitatud: Esm. Juun. 25, 2012 12:05 pm Teema: |
|
|
just.. selles asi ongi minu puhul.. nädal aega jutti sõidan linnavahel, kus ainult töristan ja nädalavahetusel käin maal, siis alles puhastan torusi maantee peal.. vale sõiduvõte ilmselt jah, aga eks üritan korrigeerida ja vahel rullnokka mängida veidi linnavahel _________________ Aitan arvutimurede korral (soovitused, komplekteerimine, tarkvaravahetused, puhastused, remont) 55534746 Hinnad kokkuleppel |
|
Tagasi üles |
|
 |
vamps CCV Guru

Liitunud: 14 Apr. 2006 Postitusi: 1164 Asukoht: Viljandi/Tallinn
|
Postitatud: Teis. Juun. 26, 2012 4:46 pm Teema: |
|
|
Kui aus olla, siis Viljandis on see torude puhastamine natuke raske linnas sees, sest raudselt on keegi alati kuskil ees ning kiirendab 10 minutit 50km-ni/h. _________________
 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Nokia CCV Guru
Liitunud: 11 Okt. 2006 Postitusi: 710 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Teis. Juun. 26, 2012 6:25 pm Teema: |
|
|
vamps kirjutas: | Kui aus olla, siis Viljandis on see torude puhastamine natuke raske linnas sees, sest raudselt on keegi alati kuskil ees ning kiirendab 10 minutit 50km-ni/h. |
Ei tea ei ütleks, kui just tipp tunnil ei istu keset teed, aga muul ajal peenesta nagu tahad, muidugi mitte üle 50 linnas soovitatavalt .D |
|
Tagasi üles |
|
 |
siksaator Aktiivne külaline

Liitunud: 17 Sept. 2007 Postitusi: 76 Asukoht: K-Nuia
|
Postitatud: Nelj. Juul. 05, 2012 2:00 pm Teema: |
|
|
Mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema ning küsin selle teema valguses .
Keegi äkki oskab soovitada mõnda Viljandis või lähiümbruses tegutsevat tegelast, kes suudaks ja oskaks ülevaadata vana Volkswagen Passati kõrgsurvepumba ajastuse? Auto on 1993 a Vw Passat ja mootoriks 1.9TD 55kw ehk siis ilma juhtajuta versioon.  |
|
Tagasi üles |
|
 |
|