|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
ahti159 Satub siia tihti

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 116 Asukoht: Jõeküla
|
Postitatud: Nelj. Juun. 06, 2013 9:56 pm Teema: Sooviks konditsioneeri kontrollida Viljandis |
|
|
Soov oleks siis autol konditsioneer üle kontrollida. Ei toimi, tahaks teda, milles viga.
ahti159@hot.ee
Tel. 5212446[/quote] |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaspar Vana tuttav

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 1372
|
Postitatud: Nelj. Juun. 06, 2013 10:26 pm Teema: Re: Sooviks konditsioneeri kontrollida Viljandis |
|
|
ahti159 kirjutas: | Soov oleks siis autol konditsioneer üle kontrollida. Ei toimi, tahaks teda, milles viga.
ahti159@hot.ee
Tel. 5212446 |
Teenindustes vist igal pool suhteliselt sama hind ~50€, väga vahet pole kuhu viid. Ise käisin näiteks Silleris just. _________________ Kõik vajalik autospordiks - www.rallipood.ee |
|
Tagasi üles |
|
 |
Grefix CCV Guru

Liitunud: 29 Märts 2011 Postitusi: 194 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Reede. Juun. 07, 2013 12:00 am Teema: |
|
|
Kaubamaja taga hoovis on võimalik üle kontrollida, minult võeti 5 eurot kontrollimise eest ja kui töötab siis täitmine ise 45 € vist oli
vastutulelikud ja mõistlikud ininmesed seal  _________________ Oleks kuulnud kui sind tehti, oleks hüüdnud: Ärge tehke. :D |
|
Tagasi üles |
|
 |
cartman Vana tuttav

Liitunud: 10 Märts 2006 Postitusi: 2143 Asukoht: viljandi-männa, paala, viiratsi
|
Postitatud: Reede. Juun. 07, 2013 3:47 pm Teema: |
|
|
No täitmine oleneb vist ikka kogusest ka. (kui suur on auto konditsioneeri maht) _________________ 6L diisel:D
300+kw ja ca 1000Nm
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191 |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet1982 Aktiivne külaline
Liitunud: 23 Mai 2011 Postitusi: 24 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Juun. 10, 2013 7:14 pm Teema: |
|
|
Käisin ise Karulas ühe juures kontrollimas ja täitmas oli täitsa tühi kokku läks 35eur. Kui huvi annan nr |
|
Tagasi üles |
|
 |
teet1982 Aktiivne külaline
Liitunud: 23 Mai 2011 Postitusi: 24 Asukoht: Viljandi
|
Postitatud: Esm. Juun. 10, 2013 7:15 pm Teema: |
|
|
Käisin ise Karulas ühe juures kontrollimas ja täitmas oli täitsa tühi kokku läks 35eur. Kui huvi annan nr |
|
Tagasi üles |
|
 |
ahti159 Satub siia tihti

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 116 Asukoht: Jõeküla
|
Postitatud: Esm. Juun. 10, 2013 7:45 pm Teema: |
|
|
Kas kontrollimine seisnes ainult voolikute ühendamises ja surve mõõtmises? Kui nii, siis pole mulle sellest kasu, mul 4,5 bari sees ja asjapulgad ütlevad, et selle survega peaks juba sidur klõpsima hakkama. Nii et mul vaja kõik üle kontrollida. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 5:38 pm Teema: |
|
|
no reeglina alla 7 bari ei juhtu mitte kui midagi. Aga kuna sul on 4.5 veel sees, siis võib eeldada, et tegu on loomuliku aurumisega (lubatud aastas kuni 50-60gr ainet, nüüd tuleta meelde, millal viimati sai täidetud). Korraliku pihkumise korral, on ikka näha ka ilma UV lambita kohad torustikus, kus on leke toimunud - muutub niiskeks ja korjab tolmu. Esimesed kohad, mis surevad on tihendid - kliimaradika juures toru kinnitused, salongiradika küljest toru kinnitused ja alles sis tulevad mängu oksüdatsioonid, mis hakkavad metalli murendama...
Iga endast lugu pidav töökoda peaks ikka eelnevalt sooritama tühjaks tõmbe, vähemalt 45 minutit vaakumit ning alles siis täitmine ja kontroll. Niisama täis paugutamine, wham-bam-thank-you-ma'am, ei vii mitte kuhugi - enda kalli gaasi raiskamine ja kliendi raha samuti.
Lisaks, miks nii palju vaja vaakumit?
Selleks, et kuna R134a on mõeldud kasutamiseks koos polüalkaalglükool õliga (PAG), siis PAG on ÜLIMALT hügroskoopne ja ka 5 minutit avatud süsteemi on kompressori jaoks fataalne. Selle 5 minutiga niiskub terve süsteem ja esimese siduri ühendamisega on kompressor mokas.
Kui sul, Ahti, on 2000+ a VAG grupi auto, siis nendel sidur puudub, mähis on koguaeg järel ning sees on kalduva pinnaga pöördplaat, mille küljes on paar kolbi. Kui on tühikäigutöö, siis lastakse kaldpind võlli suhtes 90 kraadi alla, ehk peaaegu otse - kolb liigub paar mm ning sellega tagatakse vaid pumba õlitus.. aga siis töökäigus lükkab solenoid plaadi kaldu ja kolvi käik muutub pikemaks ja hakkab külma tootmine pihta.
Lisaks sõltub külma tootlikkus ka paljudest asjadest, alates sellest, et kuivati vahetus on ette nähtud iga 2 aasta tagant maksimaalselt, samuti, kui puhas on reguleerklapp või ahendustoru, kui puhas on salongiradikas ning kui puhas on autoninas asuv aurusti... Ning reeglina korralik pump (VAG autode süsteemid) toodab kuskil 2-4 plusskraadi. Lahjemad süsteemd (Suzuki nt) on normaalne +7 kuni +10 kraadi...
Selle kuuma suvega sureb päevas 2-4 VAG grupi kliimat. :) Ei jõua neid pumpasid enam ära tellida, kui tekib järjekord...
Niiet pöidlad püsti nendele, kes viitsivad kliendiga vaeva näha, mitte niisama osooni reostada. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ahti159 Satub siia tihti

Liitunud: 6 Märts 2006 Postitusi: 116 Asukoht: Jõeküla
|
Postitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 5:42 pm Teema: |
|
|
Autoks on 2000 aasta Jeep Grand Cherokee. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Mario Vana tuttav

Liitunud: 30 Juul. 2009 Postitusi: 682 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm. Juun. 12, 2013 6:03 pm Teema: |
|
|
okei..
siis võib olla lekkeid kusiganes... eriti kui on veel automaatne kliimakontroll.
mine ikkagi pädevamasse kohta, kus ikka viitsitakse sinuga tegeleda.
tihti juhtub ka sedasi, et toru on kuskile vastu hõõrunud ja sedapsi, et vaakumit hoiab 45 minutit kenasti ja kuumutab niiskuse ära. aga kui aine sisse lasta ja pump hakkab tootma, siis rõhuga lükkab mõra väljapoole ja sussssssti ongi otsas. täna siin ühel Alhambral sai tehtud. vaakum ideaalne, aga nii kui rõhu sisse lasid, siis u. 5 minutiga 600grammi kadus nagu tina tuhka. :)
Süsteemis on ka kaks rõhu lülitit - ülerõhu oma ventika jaoks ja alarõhu lüliti pumba jaoks. Et pead nüüd uurima, kas see 4.5 bari ikka on sinu masina puhul normaalne alampiir. Kui mälu ei peta, siis alla 6-7 bari ei lülita enam ükski süsteem järgi, vähemalt need, mis toimivad 134a gaasi pealt. R12 on vanatüübi oma ja see lubab väiksemat rõhku. Ja uus 1234a gaas, mis sisuliselt on süsihappegaas, mida limonaadi lastakse, siis seal on rõhud 10x suuremad ja lõpetati hetkel jälle ajutiselt ära, kuna esimesed autod, mis tulid, siis 160 bari torudes, on sisuliselt nagu aegreleega pomm. Ühel hetkel käib jõmakas.
Kui nüüd mälu ei peta, siis 2010 oli ikka viljandi Amserv päris pop koht kliimakontrollis käia. :) |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Te ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Te ei saa vastata siinsetele teemadele Te ei saa muuta oma postitusi Te ei saa kustutada oma postitusi Te ei saa hääletada küsitlustes
|
|